گوشي هوشمند موتورولا با سيستم‌عامل اندرويد درراه بازار

maysam.m

Well-Known Member
گوشي هوشمند موتورولا با سيستم‌عامل اندرويد درراه بازار

موتورولا از ساخت گوشي هوشمند جديدي بر مبناي سيستم‌عامل اندرويد خبر داد كه شامل صفحه‌كليد سخت‌افزاري كشويي مي‌شود.


به گزارش فارس به نقل از اسلش‌فون،‌ از زمان شكست همكاري‌هاي موتورولا و اپل براي توليد گوشي ROKR، رابطه بين اين دو شركت كمرنگ‌تر شد.

اپل از مدت‌ها قبل با شركت موتورولا همكاري مي‌كرد و تراشه‌هاي 68000 و PowerPC را براي سال‌هاي طولاني در رايانه‌هاي مك مورد استفاده قرار مي‌داد. در سال 2005 نيز گوشي ROKR و دستگاه چندرسانه‌اي iPod Nano به صورت همزمان وارد بازار شدند و زمينه براي همكاري بين اين دو شركت فراهم شد.

"اد زاندر " مديرعامل موتورولا در اواخر همان سال گذشته اعلام كرده بود، شركت وي از توليد گوشي هوشمند جديدي در شركت موتورولا مطلع است و اين مسئله باعث كمرنگ شدن رابطه موتورولا و اپل خواهد شد.

اين جريانات باعث شد تا همكاري‌هاي موتورولا و اپل به نوعي رقابت با يكديگر محسوب شود و هم‌اكنون موتورولا ادعا مي‌كند كه بزرگترين رقيب گوشي هوشمند آيفون اپل را توليد كرده است.

موتورولا از ساخت گوشي هوشمند جديدي بر مبناي سيستم‌عامل اندرويد خبر داده است كه شامل صفحه‌كليد سخت‌افزاري كشويي مي‌شود.

بر اساس گزارش‌هاي اوليه، قرار است اين گوشي از طريق شبكه مخابراتي T-Mobile وارد بازار شود و با گوشي‌هاي آيفون اپل و HTC G1 رقابت كند.

موتورولا هنوز جزئيات دقيق اين گوشي را منتشر نكرده است و در عين حال اين گوشي هوشمند را يكي از بهترين محصولات خود مي‌داند.

کد:
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8805020035
 

جدیدترین ارسال ها

بالا