گشتي در نمايشگاه ايران الکامپ 2009

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
پانزدهمين نمايشگاه بين المللي الکترونيک، کامپيوتر و تجارت الکترونيک (ايران الکامپ 2009) از روز سه شنبه سوم آذر ماه آغاز شده و تا هفتم آذرماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران ميزبان بازديدکنندگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين نمايشگاه فرصتي براي شرکت هاي فعال در عرصه الکترونيک اعم از دولتي و خصوصي فراهم کرده تا محصولات و خدمات خود را در بخش هاي نرم افزار و سخت افزار به بازديدکنندگان معرفي کنند.
در نمايشگاه الکامپ 2009 مي توان با خدمات اينترنتي و الکترونيکي بسياري از شرکت هاي خصوصي و سازمان هاي دولتي آشنا شد.
يکي از غرفه هاي مورد استقبال در سالن 35 نمايشگاه الکامپ، غرفه کانون زبان ايران است و بيشرين پرسش بازديدکنندگان نيز در مورد "آموزش مجازي و اينترنتي زبان هاي خارجي" توسط اين کانون است.
به گفته ي مسئول غرفه کانون زبان ايران، دوره هاي آموزش مجازي و اينترنتي اين موسسه دولتي دو ترم است که آغاز شده و بازديدکنندگان در صورت تمايل مي توانند در غرفه کانون زبان ايران اقدام به ثبت نام در اين دوره هاي آموزشي کنند.
هزينه دوره هاي مجازي کمتر از دوره هاي حضوري است و مدرک دوره هاي مجازي همسنگ و همانند دوره هاي حضوري کانون زبان ايران است.
کارت هاي اعتباري "ويزا" يا "مستر کارت" از محصولات و خدمت الکترونيکي مورد توجه بازديدکنندگان در نمايشگاه الکامپ است، برخي از شرکت ها نيز به تبليغ مزايا و کاربردهاي انواع کارت هاي اعتباري مشغول هستند.
اين کارت ها امکان خريد اينترنتي، رزرو بليت، امکان جابه جايي پول نقد و غيره را براي خريداران فراهم مي کنند.
سازمان هاي دولتي مانند شرکت فناوري اطلاعات ايران، سازمان تامين اجتماعي، بانک ملي و سازمان ملي جوانان از ديگر شرکت هاي حاضر در نمايشگاه الکامپ هستند.
هدف اين سازمانها ز شرکت در نمايشگاه معرفي خدمات اينترنتي و الکترونيکي خود است براي مثال سازمان ملي جوانان در اين نمايشگاه به معرفي سامانه آموزش الکترونيکي ازدواج جوانان پرداخته است.
برخي فروشندگان لوازم الکترونيکي نيز در نمايشگاه الکامپ 2009 مشغول تبليغ کالاهاي الکترونيکي مانند لپ تاپ ها، دستگاههاي کامپيوتري، وسايل صوتي و تصويري هستند. حتي بازارهاي معروف فروش تجهيزات کامپيوتر نيز در اين نمايشگاه غرفه دارند.
برگزاري کارگاههاي آموزشي از ديگر برنامه هايي است که در غرفه هاي نمايشگاه الکامپ رواج دارد. اما شلوغ ترين مکان ها در نمايشگاه الکامپ 2009 نه غرفه هاي شرکت هاي الکترونيکي و کامپيوتري بلکه مانند تمام نمايشگاهها، اغذيه فروشي ها است که همچنان بيشترين استقبال را به خود اختصاص داده اند و رکوردار هستند.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا