گزارش گارتنر از احتمال پيشي گرفتن تعداد تلفن‌هاي همراه از رايانه‌ها در سال 2014

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


شركت تحقيقاتي گارتنر بر پايه بررسي‌هاي جديد، پيش‌بيني‌هايي را در مورد آينده صنعت فناوري ارتباطات و اطلاعات منتشر كرده است.


به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، اين شركت تحقيقاتي آينده نرم‌افزارهاي مجازي‌سازي و برنامه‌هاي مبتني بر اينترنت را در دنياي تجاري و بازرگاني بسيار روشن ارزيابي و اظهار داشته تا سال 2012 ميلادي بيش از 20 درصد شركت‌ها در سراسر دنيا به اين نرم‌افزارها و ابزارها مجهز خواهند شد.
شبكه‌هاي اجتماعي اينترنتي رو به گسترش هستند و روز به‌روز بر محبوبيت آن‌ها افزوده مي‌شود و گارتنر در بخش ديگر پيش‌بيني‌هاي خود اظهار داشته‌ است.
در سال 2013 ميلادي تعداد تلفن‌هاي همراه در جهان به عنوان ابزاري براي اتصال به اينترنت از رايانه‌هاي شخصي پيشي خواهد گرفت.
گارتنر پيش‌بيني كرده است كه ظرف سه سال آينده تعداد رايانه‌هاي شخصي در دنيا به 78/1 ميليارد عدد خواهد رسيد و در مقابل، 82/1 ميليارد دستگاه تلفن‌همراه با قابليت اتصال به اينترنت در سراسر دنيا موجود خواهد بود.
بر اساس اين پيش‌بيني‌ها، در سال 2014 ميلادي بيش از 3 ميليارد نفر در دنيا از طريق اينترنت داد و ستد و اقدامات بانكي خود را انجام خواهند داد و بيشتر اين افراد ساكن كشورهاي در حال توسعه خواهند بود.
در سال 2014 ميلادي بيشتر رايانه‌هاي شخصي و سرورهاي جديد مبتني بر قوانين كاهش آلايندگي هوا و سازگاري با محيط زيست توليد خواهند شد.





منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا