گروه تخصصی رایکا

rayka

Well-Known Member
گروه تخصصی رایکا ارائه کننده خدمات نوین طراحی و برنامه نویسی نرم افزار های تحت وب - وب سایت های شخصی -تجاری و پرتال های سازمانی می باشد.

این گروه از بخش های مختلف تشکیل شده و در دپارتمان های مختلف با مدیریت واحد تحت لوای یک گروه منسجم فعالیت می نماید.

گروه رایکا در حال حاضر علاوه بر خدمت رسانی و پذیرش سفارشات مشتریان گرامی محصولات تجاری خود را نیز تولید و عرضه می نماید . از جمله میتوان به خانواده محصولات سیستم های مبتنی بر وب وارش اشاره نمود که توسط گروه رایکا برنامه نویسی و طراحی شده است. این محصولات دارای نگارش های مختلف بوده و متناسب با نیاز کاربران ایرانی بهینه و تهیه شده اند از نگارش های این محصول میتوان به نگارش طلایی - نقره ای- و برنزی - اشاره نمود در ضمن نگارش خبری و مجله مجازی این محصول نیز تهیه شده و آماده ارائه به متقضیان گرامی می باشد.

نسخه نمونه نشریه مجازی در حال حاضر در آدرس اینترنتی www.khabarina.ir برای علاقه مندان فعال بوده و میتوانند به مشاهده قابلیت های این سیستم بپردازند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راهای ارتباطی در وب سایت های ما با ما تماس گرفته و مکاتبه نمایید. درضمن در سامانه خدمت رسانی مشتریان می توانید آخرین نمونه کار های اجرا شده توسط گروه رایکا اعم از گرافیکی و طراحی سایت و پرتال را مشاهده و دنبال نمایید.

برای ورود به وب سایت ما از آدرس های زیر استفاده نمایید.

www.rayka-team.ir

سامانه خدمت رسانی مشتریان
crm.rayka-team.ir


:tavajoh: در ضمن کاربران گرامی می توانند سوالات خود را در صورت تمایل و اگر عجله ای به دریافت جواب ندارند در اینجا مطرح نمایند. در غیر این صورت از طریق وب سایت با ما تماس بگیرید

با تشکر گروه تخصصی رایکا

attachment.php
 

پیوست ها

  • rayani.jpg
    rayani.jpg
    7.5 کیلوبایت · بازدیدها: 1,484
  • khab.gif
    khab.gif
    9.5 کیلوبایت · بازدیدها: 1,442
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا