Salar
Active Member
10 سال پيش اولين شركت فعاليت اينترنتي خود را آغاز كرد.
به گزارش از ايلنا، در اكتبر سال 1994 براي اولينبار تبليغات بازرگاني بر روي شبكه اينترنت آغاز به كار كرد.
به گفته منابع اينترنتي، در اواخر اكتبر، 94 شركت مخابراتي AT&T به عنوان اولين شركت خدمات خود را بر روي شبكه عرضه كرد.
در آن هنگام، تبليغات آنلاين به عنوان يك پديده خارقالعاده تصور ميشد و اينترنت كه به شاهراه اطلاعات معروف بود در مرحله اوليه خود قرار داشت. آن زمان هيچ ضمانتي وجود نداشت كه روزي اين شبكه مشتريان زيادي را به خود جذب كند و به يك رسانه تبليغاتي موثر مبدل شود.
گفتني است، تغييراتي كه در طول اين 10 سال ايجاد شده، بسيار گسترده و غيرقابل باور است. سرعت بالاي دانلود و خدمات وسيع اينترنتي اين شبكه را به يك رسانه عمومي منحصربه فرد مبدل كرده است، به طوري كه در حال حاضر در كشورهاي پيشرفته بيش از نيمي از مردم از اين شبكه استفاده ميكنند.
رشد وسيع قابليتهاي اينترنتي باعث شد كه بسياري از ديگر شركتها نيز همانند AT&T به اين رسانه بزرگ روي بياورند و به كمك آن فعاليتها و سودآوري خود را گسترش دهند.
بديهي است، براي بسياري از شركتها كه فعاليت آنلاين دارند، آينده اينترنت مبهم است و نميدانند چه پيشرفتهاي در آينده اين صنعت اتفاق خواهد افتاد، به هر حال اينترنت به عنوان يك رسانه همچنان در حال تحول است و ممكن است در بيست سالگي اينترنت، روشهاي تبليغاتي كاملاً متفاوت باشد.
به گزارش از ايلنا، در اكتبر سال 1994 براي اولينبار تبليغات بازرگاني بر روي شبكه اينترنت آغاز به كار كرد.
به گفته منابع اينترنتي، در اواخر اكتبر، 94 شركت مخابراتي AT&T به عنوان اولين شركت خدمات خود را بر روي شبكه عرضه كرد.
در آن هنگام، تبليغات آنلاين به عنوان يك پديده خارقالعاده تصور ميشد و اينترنت كه به شاهراه اطلاعات معروف بود در مرحله اوليه خود قرار داشت. آن زمان هيچ ضمانتي وجود نداشت كه روزي اين شبكه مشتريان زيادي را به خود جذب كند و به يك رسانه تبليغاتي موثر مبدل شود.
گفتني است، تغييراتي كه در طول اين 10 سال ايجاد شده، بسيار گسترده و غيرقابل باور است. سرعت بالاي دانلود و خدمات وسيع اينترنتي اين شبكه را به يك رسانه عمومي منحصربه فرد مبدل كرده است، به طوري كه در حال حاضر در كشورهاي پيشرفته بيش از نيمي از مردم از اين شبكه استفاده ميكنند.
رشد وسيع قابليتهاي اينترنتي باعث شد كه بسياري از ديگر شركتها نيز همانند AT&T به اين رسانه بزرگ روي بياورند و به كمك آن فعاليتها و سودآوري خود را گسترش دهند.
بديهي است، براي بسياري از شركتها كه فعاليت آنلاين دارند، آينده اينترنت مبهم است و نميدانند چه پيشرفتهاي در آينده اين صنعت اتفاق خواهد افتاد، به هر حال اينترنت به عنوان يك رسانه همچنان در حال تحول است و ممكن است در بيست سالگي اينترنت، روشهاي تبليغاتي كاملاً متفاوت باشد.