گذشته و آينده اينترنت

Salar

Active Member
10 سال پيش اولين شركت فعاليت اينترنتي خود را آغاز كرد.

به گزارش از ايلنا، در اكتبر سال 1994 براي اولين‌‏بار تبليغات بازرگاني بر روي شبكه اينترنت آغاز به كار كرد.

به گفته منابع اينترنتي، در اواخر اكتبر، 94 شركت مخابراتي AT&T به عنوان اولين شركت خدمات خود را بر روي شبكه عرضه كرد.

در آن هنگام، تبليغات آ‌ن‌‏لاين به عنوان يك پديده خارق‌‏العاده تصور مي‌‏شد و اينترنت كه به شاهراه اطلاعات معروف بود در مرحله اوليه خود قرار داشت. آن زمان هيچ ضمانتي وجود نداشت كه روزي اين شبكه مشتريان زيادي را به خود جذب كند و به يك رسانه تبليغاتي موثر مبدل شود.

گفتني است، تغييراتي كه در طول اين 10 سال ايجاد شده، بسيار گسترده و غيرقابل باور است. سرعت بالاي دانلود و خدمات وسيع اينترنتي اين شبكه را به يك رسانه عمومي منحصربه فرد مبدل كرده است، به طوري كه در حال حاضر در كشورهاي پيشرفته بيش از نيمي از مردم از اين شبكه استفاده مي‌‏كنند.

رشد وسيع قابليت‌‏هاي اينترنتي باعث شد كه بسياري از ديگر شركت‌‏ها نيز همانند AT&T به اين رسانه بزرگ روي بياورند و به كمك آن فعاليت‌‏ها و سودآوري خود را گسترش دهند.

بديهي است، براي بسياري از شركت‌‏ها كه فعاليت آن‌‏لاين دارند، آينده اينترنت مبهم است و نمي‌‏دانند چه پيشرفت‌‏هاي در آينده اين صنعت اتفاق خواهد افتاد، به هر حال اينترنت به عنوان يك رسانه همچنان در حال تحول است و ممكن است در بيست سالگي اينترنت، روش‌‏هاي تبليغاتي كاملاً متفاوت باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا