گالری عکس شبیه آیفون با فلش

marzieh84

New Member
سلام
من نیاز مبرم به یه گالری شبیه گالری عکس ای فون دارم یعنی با حرکت موس به سمت چپ عکس ها به سمت راست بره و برعکس و وقتی روی عکس کلیک کنیم یه عکس بزرگ باز بشه ....
یه مشکل دیگه که من دارم اینه که توی سایت قراره یه مستطیل کوچک مثلا ۲۰۰×۶۰۰ واسه این اسکرولر بذاریم ولی عکس هایی که بزرگ می شه باید خیلی بزرگتر باشه ... من اصلا نمی دونم چجوری این کار رو بکنم چون فقط این قسمت سایت با منه و بقیه ی جاها اصلا فلش نداره اگه کل سایت فلش بود نشون دادن عکس بزرگ اشکالی نداشت ..... شاید باید به جای لود عکس یه فایل فلش دیگه لود بشه .... کسی می تونه به من کمک کنه ؟

تازه امروز رییسم تصمیم گرفته که دو سه تا از عکس ها باید جوری باشه که وقتی توی اون ایمیج اسکرولر روشون کلیک می شه بزرگ شن بعد دوباره بشه روی هر قسمتشون کلیک کرد و اون قسمت فقط نشون داده بشه .


لطفا کمک کنید اگه می دونین چجوری میشه این رو حل کرد ....
 

Mr. LonelY

کاربر فعال
اگه صبر کنی واسه قسمت اول سوالت (گالری با حرکت موس) ی نمونه میزارم
بقیه حرفاتو متوجه نشدم ک میخوای چیکار کنی!!
 

marzieh84

New Member
ممنون از جوابت ... من خودم یه گالری ساده ساختم با حرکت موس هم جا به جا می شه ولی فقط به یه سمت و مجبور شدم دکمه هم واسه چپ و راست رفتن بذارم .....

ببین می خوام مثلا اگه روی عکس شماره ۵ کلیک کرد همون عکس بزرگ باز بشه بعد چند تا قسمت از اون عکس هم قابل کلیک باشه ... فرض کن نقشه است و می خوای یه قسمت اون رو بزرگ تر ببینی

مشکل دوم من اینه که من نمی خوام که این گالری جای زیادی تو صفحه بگیره و فقط وقتی عکسی کلیک شد اون عکس بزرگ بشه, الان اون عکس بزرگ تو صفحه نشون داده نمی شه و فقط قسمتی از اون که توی فریمی هست که فایل فلش رو گذاشم نشون داده می شه .. چجوری می تونم لینک به عکس بزرگ تر بدم در حالی که عکس توی خود فلش باز نشه روی صفحه ی وب باز بشه ؟
 

marzieh84

New Member
ای بابا هیچ کس نیست کمک کنه ؟
در مورد اون ویژگی که گفتم می خوام عکس دوم خیلی بزرگتر از فریم خود فایل فلشمون باشه چند تا نمونه با جاوااسکریپت دیدم ولی توی فلش ندیدم و همه ی گالری های فلش سایزشون اندازه ی سایز عکس بزرگتره هست .
 

marzieh84

New Member
خوب حالا که کسی نیست بگه راه درست این چیه من راهی که خودم یه گالری ساختم رو میگم !!! ولی خوب کلی نا امید شدم فکر می کردم اینجا کسانی که واردترن به بقیه کمک می کنن ولی مثل اینکه از این خبرا نیست.

خوب من واسه حرکت با موس یه لایر ایجاد کردم و دو تا باتن روش گذاشتم اسم یکیش چپ هست و اون یکی راست . این دو تا اینویزیبل هستن و براشون متد موس اور رو نوشتم که توی یکیش سرعت منفی و دیگری مثبت تعریف شده و در نهایت واسه اسکرول کردن هم که ار _root.Scroller.Scroll._x += speed; استفاده کردم .


هر چند الان که ساختمش می بینم واسه سایت من زیاد قشنگ نمی شه چون تعداد عکس ها کمه . اگه کسی گالری که واسه تعداد کم خوب باشه سراغ داره لطفا بگه مثلا اونایی که چند تا عکس رو به طور عمودی کنار هم چیدن و با حرکت موس اون عکس رو به دوربین می چرخه و بزرگ می شه.
 

marzieh84

New Member
عجبا ..... نکنه من تازه واردم کسی جوابم رو نمی ده !!!! اینجا هم پارتی بازیه ؟
 

Mr. LonelY

کاربر فعال
داداش ب خدا شرمندم، ب کلی یادم رفته بود
1تا نمونه میزارم واست
ی گالریه ک با حرکت ماوس عکسا عوض میشه و وقتی روش کلیک میکنی عکس بزرگ رو میاره!!

اینم گالری ک تو میخوای (گالری دیواری) از سایت gotoandlearn.com گرفتم

فیلم آموزشیش : http://adobe.edgeboss.net/download/adobe/adobetv/gotoandlearn/photopanels.mov
فایلش : http://gotoandlearn.com/files/photopanels.zip

آدرسشم gotoandlearn.com صفحه دوم، آموزش 3D Photo Panels
 

پیوست ها

  • Moving With Mouse Move.rar
    102.2 کیلوبایت · بازدیدها: 71

marzieh84

New Member
به به ممنون .... الان دیدم مرسی که جواب دادین اولین فرصت چک می کنم ببینم اینا چجوری هستن. :)
 

جدیدترین ارسال ها

بالا