کی میتونه کامپوننت بنویسه؟؟

perlinpars

Active Member
اساتید محترم

من نیاز مبرم به یک کامپوننت دارم که امکان ثبت نام از کاربران رو مثل فرم ثبت نام جوملا داشته باشه با این تفاوت که با گرفتن شماره موبایل افراد حین ثبت نام(اگر شماره وارد کنند توسط ارسال اس ام اس ثبت نام تکمیل میشه ) اونها رو عضو سایت کنه


میخوام افرادی که شماره موبایل میدن سطح دسترسی بالاتری تو سایت پیدا کنند و یک ماژول فروشگاه برای این سطح دسترسی قرار بدم که از من خرید کنن و تو لیست بدهکارام باشن.


gateway sms رو هم خودم به برنامه نویس میدم.

پس در واقع من یک کامپوننت میخوام که افرادی که ثبت نام میکنن سیستم اطلاعات رو بگیره و یک کد رندوم که تولید میکنه براشون اس ام اس کنه و اونا این کد رو در سایت بزنن و عضویت خودشون رو کامل کنن.


ارسال اس ام اس برام مشکل هست. یعنی من php زیاد بلد نیستم. اما address template سرور sms موجود هست و برنامه نویس فقط باید یک فیلد به امکان ثبت نام جوملا اضافی کنه که شماره موبایل رو بگیره و وقتی طرف ثبت رو زد فیلد کد فعالسازی براش باز بشه و سیستم به جای ارسال اطلاعات به ایمیل اقدام به ارسال یک sms به موبایل طرف بکنه و شماره رندوم تولید کنه(احتمالاً از یک دیتابیس باید باشه) و ارسال کنه. و کاربر شماره رو تو فیلد باز شده وارد کنه . و ثبت نام رو به پایان برسونه.

ببخشید که زیاد توضیح دادم.
در ضمن هزینه اش رو هم اعلام کنید. اگر مناسب باشه من این برنامه رو رایگان در اختیار مجید آنلاینی ها قرار میدم.راستی asp نویسهای عزیز قیمتشون رو دادن....:cool:
 

www.ahvazcity.net

Well-Known Member
بنظرم به ایمیل info[at]mambolearn[dot]com یه ایمیل بزن اونا در اسرع وقت کارتو راه میندازن قیمت هاشونم مناسبه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا