کیس کامپیوتر استوک

کیس کامپیوتر استاندارد به یک محفظه مکعبی اشاره دارد که شامل مادربرد، قطعات پردازشی، حافظه، فن، منبع تغذیه و درایو نوری است. کیس های کامپیوتر دست دوم برندهای معروفی مانند اچ پی، دل و لنوو معمولا از فلزات مقاوم و ضد زنگ ساخته می شوند، زیرا بسته به نوع استفاده از آن ها باید بتوانند برای مدت طولانی و در شرایط مختلف از قطعات اصلی محافظت کنند. . کیس‌های استوک معمولا در رنگ‌های خنثی مانند مشکی، خاکستری و نقره‌ای تولید می‌شوند، اما در مواردی مانند کیس‌های بازی نیز شاهد استفاده از رنگ‌های زنده‌تر هستیم.

برای خرید از فروشگاه هوپاد رایانه روی لینک کلیک کنید.

hupadrayaneh


در سمت جلوی کیس‌های کامپیوتر اصلی، یک دکمه روشن/خاموش، یک دکمه باز/بستن درایو نوری، برخی از پورت‌های پرکاربرد مانند پورت USB، و یک پورت هدفون/میکروفون وجود دارد. تمامی پورت هایی که کاربران برای اتصال دستگاه های ورودی/خروجی یا انتقال اطلاعات به آن ها نیاز دارند، در پشت کیس های دست دوم قرار می گیرند.
خرید کیس کامپیوتر دست دوم گاهی بهینه تر از خرید لپ تاپ است. به عنوان مثال در مواردی که نیاز به ارتقاء قسمت های خاصی مانند تولید پردازنده، کارت گرافیک و ... دارید، گزینه های بیشتری خواهید داشت، بنابراین با خرید کیس وارداتی، می توانید برای مدت زمان طولانی تری از کامپیوتر خود استفاده کنید. . گرفتن .

اندازه کیس استوک اچ پی روی لینک کلیک کنید.

کیس استوک اچ پی Archives




اکثر کاربران با کیس های حجیم و حجیم به اندازه برج آشنا هستند. اما جالب است بدانید که کیس های کامپیوتر استوک برای موقعیت های مختلف در اندازه های مختلف عرضه می شوند.
کیس های دست دوم تاور همان طور که از نامشان پیداست کیس های حجیم با قابلیت حمل کم هستند که معمولا تعداد زیادی پورت USB، دو تا سه نوع پورت خروجی بسته به مادربرد بسته به سایزشان دارند. تصویر مانند HDMI، VGA و DisplayPort است. همچنین یک پورت LAN برای اتصال به شبکه های داخلی روی این کیس های کامپیوتر وجود دارد. این کیس ها معمولا فضای کافی برای نصب درایو نوری داخلی دارند، اما اگر نیازی به استفاده از حافظه های نوری CD/DVD ندارید، می توانید از این فضا برای نصب پورت های USB بیشتری (در صورت پشتیبانی مادربرد) استفاده کنید یا یک کشو برای استفاده کنید. تعمیر و نگهداری کابل های ارتباطی معمولا تاور کیس های استاندارد قابلیت ارتقای پردازنده اصلی، گرافیک و ظرفیت حافظه اصلی و رم را دارند. حتی در صورت لزوم، می‌توانید از حافظه پرسرعت SSD و حافظه HDD با ظرفیت بالا برای ارائه فضای ذخیره‌سازی بالا و سرعت بارگذاری فایل‌های بزرگ استفاده کنید.


کیس های مینی سایز پیش مالکیت که در دو سایز SFF و DT معرفی شده اند از نظر فضای اشغال شده برای تقریبا نیمی از کیس های سایز برج مناسب هستند. یکی از مزایای این محفظه های استوک قابلیت استفاده به صورت افقی و عمودی می باشد و از آنجایی که استحکام بدنه این محفظه ها معمولاً بسیار زیاد است، می توان مانیتورهای سبک و نیمه سنگین را در آنها قرار داد. همچنین در برخی موارد امکان ارتقاء قطعاتی مانند کارت گرافیک نیز وجود دارد. این کیس های کامپیوتر اصلی معمولا فضای مناسبی برای قرار دادن درایو نوری داخلی دارند. از نظر تنوع درگاه های ارتباطی هم مینی کیس و هم تاور کیس دارای تعداد پورت کافی هستند. این موارد از محیط کار منزل، دانشجویی و پژوهشی قابل استفاده است.
کیس‌های مورد استفاده در اندازه‌های کوچک به نام‌های USFF و USDT شناخته می‌شوند. از نظر تئوری، طول این کامپیوترهای سریال کمی بیشتر از طول قلم است. مادربرد، قطعات پردازشی، رم و هارد دیسک این کیس ها معمولا در اولترابوک ها استفاده می شود. همچنین این کیس ها فاقد درایو نوری داخلی هستند و برای استفاده از حافظه های نوری کافیست یک درایو نوری خارجی تهیه کرده و از طریق پورت USB به سیستم خود متصل کنید. این کیس های مینیاتوری قابلیت ارتقاء قطعات پردازشی را ندارند و بیشتر برای شرایط کاری دفتر، منزل، فروشگاه و ... مناسب هستند.

کیس های کامپیوتر کار در انبار

کیس های کامپیوتر موجود از لحاظ عملکردی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند: کیس های رومیزی قابل ارتقا، کیس های بازی و کیس های ایستگاه کاری. کیس های دسته اول معمولاً از مادربردهای میان رده، پردازنده های AMD یا Intel و کارت های گرافیک ادغام شده در پردازنده استفاده می کنند. اما همانطور که در بالا ذکر شد، برخی از مادربردها این قابلیت را دارند که عملکرد بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند. بنابراین با ارتقای پردازنده، کارت گرافیک و رم این باکس ها می توانید دستگاهی با قدرت پردازشی بسیار بالاتر به دست آورید. این کیف های دست دوم برای کارهای اداری، کار خانگی، کار دانشجویی، تولید محتوای دیجیتال مناسب خواهند بود.
کیس های بازی از آخرین نسل پردازنده های اینتل و AMD، رم با ظرفیت بالا و حافظه SSD با سرعت بالا بهره می برند تا تجربه ای طولانی مدت را برای کاربران بازی فراهم کنند. با توجه به مقدار بالای پردازش در واحد زمان، این کیس ها از سیستم های خنک کننده پیشرفته تری نسبت به فن های معمولی استفاده می کنند. اما فن های خنک کننده همچنان قدرتمند هستند و اتفاقاً بخشی از جذابیت این کیس ها استفاده از چراغ های رنگی در ساختار آنهاست.
محفظه های ایستگاه های کاری حرفه ای با مزیت سخت افزار حرفه ای از مادربرد گرفته تا قطعات اصلی مانند CPU، کارت گرافیک و ... برنامه ها را بسیار سریعتر از محفظه های معمولی اجرا می کنند. این کیس های کامپیوتری کارکرده کار را برای حرفه ای ها، برنامه های سنگین و رندر فراهم می کند. این کیس ها برای کار انیماتورها، مدل سازهای سه بعدی، ویرایشگرهای حرفه ای، تصویربرداران پزشکی مناسب بوده و برای آنالیز فایل های تصویری حجیم بسیار کارآمد هستند. همچنین این سری باکس ها علاوه بر تعداد قابل توجهی پورت USB، از پورت های خروجی تصویر حرفه ای مانند DVI و DisplayPort نیز بهره می برند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا