کیس اسمبل شده

amir9398

Member
کیس اداری اسمبل شده
کیس های کامپیوتر برای دفتر با توجه به نیاز دفتر طراحی شده است. نیازهایی مانند اجرای برنامه های اداری (Word-Excel-Access-PowerPoint)، اجرای برنامه های ویژه برای خواندن فایل های PDF، اجرای برنامه های حسابداری یا انبارداری یا تماس های ویدیویی گروهی یا ارتباط با مشتریان و .... برای خرید انواع کیس اسمبل شده با قیمت مناسب به فروشگاه هوپاد رایانه مراجعه کنید.

کیس اسمبل شده در خانه
کیس های کامپیوتر برای مصارف خانگی و روزمره طراحی شده اند. عملکرد آنها بسته به نوع استفاده، نیاز کاربر و سلیقه شخصی ممکن است متفاوت باشد.

کیس دانشجویی اسمبل شده
کیس های کامپیوتر برای دانش آموزان به دلایل مختلفی با سایر کاربران متفاوت است. این کیس ها باید دارای قابلیت های متناسب با نیاز و استفاده دانش آموزان باشند.

کیس دانشجویی اسمبل شده
کیس های مونتاژ شده دانشجویی بسیار شبیه به کیس های اسمبل دانشجویی هستند، اما تفاوت هایی نیز دارند.

کیس طراحی اسمبل شده
طراحی به یک کیس با حداقل پردازنده Core i5 نیاز دارد. حداقل مقدار رم برای طراحی 16 گیگابایت است، علاوه بر این، یک SSD پرسرعت M.2 با ظرفیت 256 گیگابایت برای نصب ویندوز، برنامه ها و فایل های طراحی کافی است. یک هارد دیسک یک ترابایتی برای آرشیو فایل های طراحی کافی است. در مورد کارت گرافیک آنچه برای داشتن کارایی بالاتر در برنامه های طراحی مهم است میزان VRAM کارت گرافیک است. اگر کارت گرافیک جداگانه ندارید و فقط با کارت گرافیک یکپارچه پردازنده کار می کنید، این مقدار VRAM به عنوان سهم رم شما استفاده می شود. در حال حاضر کارت گرافیکی که حجم بالایی از VRAM دارد و قیمت مناسبی دارد، کارت گرافیک AMD Radeon RX 580 8GB است که دارای 8 گیگابایت VRAM می باشد. اگر به دنبال خرید کیس استوک با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید مینی کیس استوک |گارانتی+قابلیت سفارشی سازی Archives



کیس اسمبل شده
مورد ویرایش بسیار شبیه به طراحی است، با این تفاوت که حجم فایل های ویدئویی برای ویرایش بسیار بیشتر از فایل های طراحی شده است. به همین دلیل آنها به یک SSD با حجم بالاتر و یک هارد دیسک با ظرفیت آرشیو بیشتر نیاز دارند. پیشنهاد ما حداقل 512 گیگابایت برای SSD و حداقل 2 ترابایت برای آرشیو سخت افزاری است.

کسانی که به صورت حرفه ای به کار نشر مشغول هستند و پروژه های حرفه ای تری در دست دارند می توانند با توجه به نیاز خود میزان SSD و حافظه آرشیو سخت را افزایش دهند.

کیس آهنگسازی اسمبل شده
این کاربران اصلا نیازی به کارت گرافیک ندارند. حداقل پردازنده مورد نیاز آنها یک پردازنده Core i3 است. 16 گیگابایت رم برای شروع کافی است. یک ترابایت فضای دیسک برای آرشیو پروژه های آهنگ شازی کافی است. آهنگسازان به فضای زیادی برای VST های خود نیاز دارند. این VST ها باید در حافظه پرسرعت قرار گیرند.

کیس بازی اسمبل شده
سازنده بازی علاوه بر ساخت بازی باید بازی خود را تست کند به همین دلیل حالت ساخت بازی مانند بازی است با این تفاوت که باید پردازنده قدرتمندتر و مقدار رم بیشتر داشته باشد. . از نظر حافظه، پیشنهاد ما حداقل 512 گیگابایت M.2 SSD است.

حداقل پردازنده پیشنهادی ما، پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 است. حداقل مقدار رم 32 گیگابایت است.

اگر در حال ساخت بازی در سطح حرفه ای هستید، باید قدرت پردازنده و میزان رم را با توجه به نیاز خود افزایش دهید. کارت صدای حرفه ای را هم فراموش نکنید.

کیس انیمیشن اسمبل شده
کسانی که در سطح حرفه ای در زمینه انیمیشن کار می کنند، برای اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند، بهتر است پردازنده های Xeon اینتل یا Threadripper AMD را انتخاب کنند. علاوه بر این، برای کارت گرافیک، می توانید کارت گرافیک های Nvidia Quadro یا AMD را Radeon Pro انتخاب کنید. کارت صدای حرفه ای نیز برای انیمیشن در سطح حرفه ای ضروری است.

کیس بازی اسمبل شده
موقعیت کارت گرافیک بازی جایگاه بالایی را برای گیمرها به خود اختصاص می دهد. یکی از مشکلاتی که یک گیمر را آزار می دهد قیمت کارت گرافیک و افت فریم در بازی است و علاوه بر این آستین کابل و نورپردازی RGB کیس فن تاثیر بسزایی در زیبایی سیستم بازی دارد.

برای خرید کنسول بازی، کیس های بازی اسمبل شده توسط هوپاد رایانه در دسته های زیر دسته بندی می شوند:

کیس بازی اقتصادی FSO-Gaming: رایانه بازی ارزان قیمت برای بازی با وضوح Full HD (1080p) و نرخ تازه سازی فریم 60.
کیس بازی میان رده FSE-Gaming: این دسته از جعبه های اسمبل شده برای بازی با وضوح Full HD در نظر گرفته شده است (1080p) و نرخ تازه سازی 120 تا 165 فریم. البته می توانید با رزولوشن 2K با نرخ رفرش 60 فریم نیز بازی کنید.
FSG-Gaming یک مورد بازی حرفه ای را مورد مطالعه قرار داد: سیستم های بازی پیشرفته برای بازی در وضوح 4K و با نرخ تازه سازی 60 فریم. بدیهی است که در رزولوشن های پایین تر (به عنوان مثال Full HD) می توانید نرخ تازه سازی 240 فریم را دریافت کنید.

کیس اسمبل جریان
انواع مختلفی از استریمرها وجود دارد که برای استریم کردن به کیس کامپیوتر نیاز دارند. اکثر پخش کننده ها نگران ارتقاء سخت افزار لپ تاپ یا کامپیوتر خود هستند. لطفاً توجه داشته باشید که یک هارد دیسک خارجی برای ذخیره استریم ها کاملاً ضروری است. انواع مختلف استریمر به شرح زیر است:

پخش کننده های بازی
پخش کننده های موسیقی
بنرهای آموزشی
کیس اسمبل شده است
تنها چیزی که معامله گران برای یک کیس اسمبل شده نیاز دارند، مقدار زیادی رم است. معامله گران همیشه تعداد زیادی صفحه وب را باز می کنند. به همین دلیل تنها چیزی که آنها نیاز دارند رم با ظرفیت بالا است.

کیس معماری اسمبل شده
کسانی که کارهایی مانند طراحی، طراحی و مدل سازی را با کامپیوتر انجام می دهند به کیسی نیاز دارند که بتواند برنامه های معماری را به راحتی مدیریت کند.

کیس برنامه نویسی اسمبل شده
برنامه نویسان اغلب به کارت گرافیک مجزا برای کیس اسمبل شده نیاز ندارند و کارت گرافیک ادغام شده در پردازنده برای این کار کافی است.

مطالب مناسب برای این گروه از برنامه نویسان عبارتند از:

مادربرد: ما مادربرد سری B660 را پیشنهاد می کنیم که پتانسیل پشتیبانی از پردازنده های Core i9 را نیز دارد.

پردازنده: برای کسانی که پروژه های کوچکی در دست دارند، پردازنده Core i3 کافی است. همانطور که در کار خود پیشرفت می کنید و به سخت افزار سریع تری نیاز دارید، می توانید پردازنده خود را به Core i5 یا Core i7 یا Core i9 ارتقا دهید.

رم: حداقل 16 گیگابایت رم توصیه می شود و بعداً می توانید رم خود را برای پردازش سریعتر به 64 گیگابایت ارتقا دهید.

مورد رندرینگ اسمبل شده
کسانی که در رندر کامپیوتری فعالیت می کنند به یک کیس نیاز دارند که بتواند به راحتی برنامه های رندر را مدیریت کند. این دسته از افراد حداقل باید به سراغ مادربردهای سری Z بروند.علاوه بر این، خنک کننده نقش حیاتی در خنک نگه داشتن قطعات کامپیوتر در هنگام رندر دارد.

کیس اسمبل شده توسط هوش مصنوعی
کامپیوترهای هوش مصنوعی اغلب برای پردازش داده های بزرگ، انجام محاسبات پیچیده، یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل داده های پیچیده طراحی شده اند. با وجود پردازنده قدرتمند در این اپلیکیشن، خنک سازی CPU در این موارد بسیار مهم است.

خرید اینترنتی کیس اسمبل شده در هوپاد رایانه
شرکت هوپاد رایانه یک کیس اسمبل شده در همه زمینه ها و حرفه ها را مطالعه کرد. از ویژگی های این کیس های اسمبل شده می توان به پوشش تمامی بازه های قیمتی و انتخاب بهترین نوع قطعات سیستم به خصوص قطعات گیمینگ اشاره کرد، حتی برای خرید کامپیوتر و سیستم و یا خرید کیس بازی اسمبل شده می توانید از فاطر کمک بگیرید. بهترین خمیر حرارتی در تمام موارد اسمبل شده استفاده می شود.

ویندوز را به صورت رایگان آپلود و نصب کنید
ارسال کلیه کیس های اسمبل شده هوپاد رایانه به تمام نقاط کشور رایگان می باشد. تمامی ارسال ها از طریق تیپاکس انجام می شود. علاوه بر این، آخرین به روز رسانی ویندوز 11 برای همه سیستم ها نصب خواهد شد.

گارانتی و گارانتی قطعات
هنگام اسمبل کیس، تمامی قطعات استفاده شده دارای گارانتی دو ساله هوپاد رایانه می باشند. پردازنده های شرکت اینتل در ایران گارانتی ندارند اما شرکت هوپادرایانه شامل پردازنده های با گارانتی نیز می باشد.

گارانتی دو ساله هوپادرایانه نوعی گارانتی تعویض است. علاوه بر این، فروشگاه هوپادرایانه خدمات پس از فروش مادام العمر را برای کیس های اسمبل شده خود ارائه می دهد. علاوه بر این، شرکت هوپاد رایانه نیز در حال ارتقاء سیستم کامل خود است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا