کوییک هیل گواهی 5 ستاره را از PC Security Labs دریافت کرد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
ايتنا - Quick Heal Technologies ، دریافت گواهی معتبر Five Star را از PC Security Labs به خاطر جدیدترین ورژن محصولات امنیتی خود اعلام کرد.


آزمایشات در 9 نوامبر انجام شد و گزارش آن اخیرا منتشر شد.
PC Security Labs یک آزمایشگاه چینی معتبر براي ارزیابی نرم افزارهای امنیتی می باشد که تست منظم نرم افزارهای AV را جهت ارزیابی درجه توانایی آنها انجام می دهد.
تست کلی حفاظت ، به ویژه برای ارزیابی عملکرد تدافعی محصولات آنتی ویروس دربرابر نرم افزارهای بدخواه (malicious) رایج ، مانند ویروس ، worm و Trojan مورد استفاده قرار می گیرد.

تست بر روی مجموعه عظیمی از نرم افزارهای بدخواه (malicious) شامل ویروس ، worm و Trojan برگرفته از منابع متفاوت برای شناسایی سطح توانایی انجام شد و متشکل از 4 قسمت بود: تست اسکن استاتیک، تست دفاع دینامیک، تست مثبت کاذب استاتیک، تست مثبت کاذب دینامیک. طبق طبقه بندی استاندارد ، فروشندگان دارای امتیاز 97 تا 100 ، گواهی 5 ستاره، فروشندگان دارای امتیاز 94 تا 96.99 ، گواهی 4 ستاره و فروشندگان دارای امتیاز 90 تا 93.99 ، گواهی 3 ستاره را دریافت می کنند.
بر مبنای اعلام نتایج، محصولات کوییک هیل با دریافت امتیاز 98.29 از 100 موفق به دریافت گواهی برتر 5 ستاره از PCSL شد.

درباره PC Security Labs
این آزمایشگاه یک موسسه ارزیابی از چین و عضو AMTSO می باشد. یک موسسه ارزیابی بی طرف که متعهد به ارزیابی نرم افزارهای امنیتی و R&D (بررسی و توسعه) استانداردهای مربوط است. هدف PCSL "ارزیابی یک نرم افزار امنیتی به شیوه علمی و دقیق در یک موقعیت کاملاً بی طرف " می باشد.
برای R&D طولانی مدت PCSL ترکیبی از یک سیستم موثر را برای ارزیابی نرم افزار آنتی ویروس بنا نهاده که بیش از 30 فروشنده بزرگ نرم افزارهای امنیتی در صنعت جهانی محصولات خود را برای ارزیابی به آن می سپارند.

درباره Quick Heal
شركت تكنولوژيهاي كوييك هيل در سال 1993 توسط آقاي كايلاش كتكار و سنجاي كتكار پايه‌گذاري شد و يك نرم افزار توسعه دهنده پيشروي امنيت IT تحت نام كوييك هيل مي‌باشد.
اين نرم افزار راه حلهاي امنيتي مهم را فراهم مي كند و امنيت فردي را تامين مي‌سازد. با خدمت به بيش از يك ميليون كاربر در سراسر جهان متعهد است چالشهاي امنيتي دشوار مشتريان را به طور جدي متوقف كند. راه حلهاي خلاقانه كاربران خانگي را قدرتمندتر مي‌سازد و به بخش عمومي حمايت كلي و جامع با تركيب تكنولوژيهاي پيش گستر و واكنشي به طور مداوم با شناسايي اطمينان بخش به همراه تكنولوژي DNA scan ارائه مي دهد.
كوييك‌هيل در بيش از50 كشور در سراسر جهان جدا از شبكه داخلي خود در هند حاضر است. براي اطلاعات بيشتر به آدرس http://www.Quickheal.ir مراجعه و يا با شماره 3288500-0123 شركت فناوري ارتباطات و اطلاعات فانوس نمايندگي انحصاري محصولات امنيتي كوييك هيل در ايران تماس حاصل فرماييد.





منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا