کوادکوپتر های نسل جدید مویک 2 پرو

btc2002

New Member
اگر شما هم به حوزه کوادکوپتر و پرنده های کوچک پروازی علاقه مند هستید پیشنهاد میکنم متن زیر را که در مورد یکی از بهترین کوواد کوپتر های این دهس مطالعه بفرمایید
تقریباً تمام چالش من در مورد کوآدکوپترها ناشی از اشتیاقم به گرفتن عکس‌های جالب ورزشی با زاویه دید پرنده است و حالا برای اینکار یک مویک ۲ پرو تهیه کرده ام و در اولویت اول، عکس‌هایی از خودم درحال solo-setting. داشتن عکس‌های سینمایی و حماسی از صحنه‌ها و چشم‌اندازهای وسیع به‌کمک کوآدکوپتر فوق العاده است ، اما داشتن عکسهایی بی‌نظیر از خودتان که در حال رکاب زدن وسط یک چشم‌انداز بسیار وسیع هستید، چیزی خاص و متفاوت است. تمام این‌ها را می‌توانید بدون کمک فردی دیگر و با کیفیتی بالا و عالی انجام دهید.

به این منظور، یک کوآدکوپتر لازم دارید که بتواند واقعاً دنبال شما حرکت کند. نمی‌توانید سوار دوچرخه‌تان شده و سرازیری‌ای را با بیشترین سرعت رکاب بزنید و درعین حال محل کوآدکوپتر را هم کنترل کنید یا جهت آن را هدایت نمایید. بله، شما می‌خواهید همیشه در حال کنترل ایمن آن باشید، اما لازم است خودش پرواز کند و بهترین عکس‌ها را از شما بگیرد. پس این چالش اصلی من با کوآدکوپتر است.

سال‌ها انواع کوآدکوپتر‌ها را آزمایش کردم. از DJI گرفته تا GoPro، از AirDog تا Skydio و از Parrot تا Staaker و برندهای بی‌شمار دیگری که احتمالاً هرگز درباره آنها نشنیده‌اید (و من هم قصد ابراز ناامیدی‌ام از آنها را ندارم). اما در سال ۲۰۱۸ بالاخره کمی نزدیک‌تر شدیم. البته خیلی خیلی نزدیک‌تر. در اوایل این سال Skydio R1 گامی بزرگ محسوب می‌شد. اما قیمت بسیار بالایی داشت و کیفیت فیلم آن هم خوب نبود. اما در آگوست این سال، DJI سری Mavic 2 (مویک ۲ پرو) خود را معرفی نمود. قطعاً این دوربین ویژگی‌های سینمایی بسیار بسیار زیادی دارد که شامل آپشن‌های زوم و Hasselblad می‌شود. اما بیش از هرچیز به جنبه‌های Active Track 2.0 آن علاقمند هستم. این ویژگی DJI مربوط به فناوری به‌روز شده ردگیری و تعقیب است که برای پرواز خودکار و دنبال کردن شما حین کارهای جالبی که انجام می‌دهید طراحی شده است.
اولین چیزی که باید درباره DIJ Mavic 2 (مویک ۲ پرو) بدانیم این است که این وسیله اصولاً کوآدکوپتری مجهز شده به دو دوربین با تنظیمات و مشخصات کاملاً متفاوت است. Pro شامل یک حسگر CMOS 1 اینچی از برند Hasselblad است و فاصله کانونی ۸/۲ F است، درحالیکه مدل Zoom شامل نوع دیگری از دوربین می‌شود که زوم اوپتیکال ۲۴ تا ۴۸ میلی‌متری دارد (به‌علاوه زوم دیجیتال X2 1080 پیکسلی). متأسفانه نمی‌توانید بعداً دوربین‌ها را خودتان به روش‌های خدمات پس از فروش یا گارانتی با هم عوض کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا