کند و ناقص بالا آمدن ویندوز و هنگ کردن

djpooya

Active Member
سلام خدمت دوستان عزیز
بنده حدود چند ماهی میشه که ویندوز ده نصب کردم .
در ابتدا کارت گرافیک نصب نمیشد و با یک بدبختی تونستم از فایلی که بکاپ گرفته بودم روی ویندوز هفت از کارت گرافیک اون را نصب کنم هنگاکی که نصب کردم در ابتدا بالا آمدن ویندوز صفحه به مدت دو دقیقه سیاه میشه و بعد ویندوز میاد بالا که وقتی کارت گرافیک نصب نباشه این مشگل یه وجود نمیاد مدل کارت گرافیک هم AMD 6770M هست .
مشکل دوم و جدی که اخیرا و بعد از چند ماه پیش اومده این هست که وقتی ویندوز لپ تاپ بالا میاد اولا که خیلی طول میکشه حتی بیش از قبل دوما اینکه فقط آیکون ها و تسکبار بعضی قسمت هاش نمایان میشه و وقتی رو صفحه کلیک میکنی هنگ میکنه .
توی Safe Mode اینطور نیست . به Safe mode رفتم و همه سرویس ها به جز AMD و Intel و مایکروسافت را غیر فعال کردم و برای Startup هم همین کار را کردم . اما متاسفانه درست که نشد هیچ بد ترم شد دیگه اون آیکون ها و تسکبار را هم نمیاره .
مشکل اینجا هست که توی IDM فایلی را زدم دانلود و هشتاد درصدش دانلود شده حالا که سیستم بالا نمیاد نمیتونم ازش بکاپ گیری کنم . اگر فکری به ذهنتون میرسه که میتونه هر کدوم از مشکلات بنده را حل کنه لطفا ارائه بدید .
خیلی ممنون


Sent from my HUAWEI G700-U10 using Tapatalk
 

امیییر

New Member
احتمالا مشکل از درایور گرافیتتونه. دوباره نصب کنین نشد مشکل از نصب ویندوزه. شاید با سیستمتون نمیسازه ویندوز10 . اگه میخواید ویندوز جدید داشته باشید 8.1 و اگر نه 7 نصب کنین بهتر از 10 کار میکنن.:wink:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا