کمک!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ARAsoftware

Member
سلام دوستان
من یه تری دی کارم که به نرم افزارهای مایا ،زی براش،ریل فلو، وی یو ای ، و چند تا نرم افزار دیگه مثل قوتوشاپ و افتر افکت و این جور چیزا تسلط دارم و از برنامه نویسی هم متنفرم!
و باتوجه به اینکه در بازی سازی که من ازش الان تازه اطلاعات کسب کردم از نرم افزار مکس زیاد استفاده میکنن و من تا حالا با مکس کار نکردم،
دوستان چه نرم افزار و چه روشی رو به من پیشنهاد میکنن؟
( به نرم افزارهای بالا تسلط 90 % دارم).:)
 

Mahdi_Rashed

Well-Known Member
با نرم افزارهای 3دی که کار میکنی . پس باید اول low poly Modeling که مخصوص محیز Real Time رو یاد بگیری و بعد Game Animation رو یاد بگیری که زیاد مشکل نیست . فرقش با انیمیشن های معمولی در تعداد Key Frame ها و حجم پردازشی انیمیشنه که بادی توی محیط بازی با سرعت معمولی 80 فرم بر ثانیه و همزمان با یه عالمه شی ثابت و متحرک دیگه کار کنه . بعد هم Texture برای محیط بازی که اونم سادس . ولی چون از برنامه نویسی بدت میاد برو روی موتور DXstudio کار کن تا روال کار با محیط بازی دستت بیاد . بعد هم برو با Quest3D کار کن که برنامه نویسی نداره ولی باید توابع رو با خطوط به هم وصل کنی . شبیه الگوریتم برنامه نویسی . ولی برای ساخت یک بازی خوب و اساسی باید حداقل C++ رو یاد بگیری . موفق باشی
 
معمولا تمام Engine های بازی سازی فرما .x رو ساپورت می کنن و باید اسکریپت برای خروچی .x برای مایا باشه.
یک سرچ بکن حتما پیدا میشه.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا