سلام دوست عزیز توی مدل سازی یه مشکلی که داری اینه که کارت خیلی low poly هستش ...............این که معمولا کارهارو به صورت مدل سبک میسازند و کم کم سگمنت اضافه میکنن کاملا صحیحه اما بعدش باید حتما از مادیفایر های mesh smooth یا استفاده از تیک use nurms subdivision توی edit poly استفاده بشه...................................ببین اگه کارتو یه بار tessellateکنی و لبه ها رو chamfer کنی و یا mesh smoothیا هر دستور دیگه برای اسموت کردن مشکلت حل میشه.........................اما دقت کن قبل از اضافه شدن سگمنت های زیاد متریال کار رو با unwrap و استفاده از pack uvs تنظیم کنی(برای pack uvs توی open uv editor و توی منوی toolsگزینه ی pack uvsرو بزن اینجوری همه ی faceها رو میتونی کنترل کنی و به هر کدوم هر تکسچری رو با هر مقیاسی کنترل کنی..............همین............موفق باشی.........................خیلی زیاااااااااااااااااااااااااااااااادددددددددددددددددددددد