کمک فوری اساتید ( سر خوردن بامپ )

gon4431

Member
سلام دوستان امیدوارم یکی بتونه این مشکل ما رو حل کنه
در حال انجام دادن پروژه ام به این مشکل برخوردم
وقتی من میام به یکی از متریال هایم بامپ را اعمال می کنم و بعد آن را به کارکتری که در حال انیمت شدن است . نسبت می دهم . آن بامپ ها . همون حفره های ایجاد شده . یک جا ثابت نمی مانند . و روی بدن کاراکتر در حال حرکت کردن هستند . و من این رو نمی خوام . می خوام که یک جا ثابت و میخ کوب باشند . آیا راهی هست .
خوشحال میشم کسی بتونه راهنماییم کنه . خیلی برام ضروریه . با تشکر :rose:
 

sharin

Member
سلام.
خوب شما بايد ترتيب modifire هايي رو كه مي دي رعايت كني. شما احتمالا بعد از rigging متريال رو بهش مي ديديد.
اين كار بايد قبل از rigging صورت بگيره. مي تونيد دستي هم محلش رو تغيير بديد به قبل از skin .

البته من max كار نمي كنم وگرنه دقيق تر توضيح مي دادم.
موفق باشي.
يا علي.
 

HOMAYOON.F

Member
معمولاً حرکت مپها به خاطر انیمیت کردن تایلز اونا تو متریال ادیتوره!!
چک کن ببین تو متریال ادیتور و کانال بامپ، تایلزِ بامپ مپ در طول مدت انیمیشن عددش تغییر میکنه یا نه!
اگه آره که باید فریمهایی که واسش ساختی رو حذف یا ویرایش کنی!
 

gon4431

Member
سلام دوستان مشکل از فعال کردن Map Chanel بود . که من باید ابتدا تو همون مودیفایرم . قسمت Uvwmap باید یک کانال انتخاب میکردم . به طور مثال رفتم Channel رو روی 1 تنظیم کردم . و بعد رفتم سراغ تنظیمات Bump قسمت Coordinates و Source اومدم Explicit map channel رو انتخاب کردم . و عدد map اون رو به 1 تغییر دادم . یا هر عدد دیگر
و راحت رو کاراکتر نشسته و با اون ریگیگ داره میشه و سر هم نمیخوره آخه قبلا یه جا بند نمیشدن این بامپ ها
فعلا دوستان با بای
 

جدیدترین ارسال ها

بالا