کمک راجع به انیمیشن با مکس 2011

khatam.0761

Well-Known Member
چطور میتونم یک رندر انیمیشن با کیفیت متوسط بگیرم :-?
تایم انیمیشن120 ثانیه
سرعت فریم در ثانیه 20:shock:
حساب کردم با کیفیت بالا شد 3 روز:sad:
خیلی زیاده
چطوری کمش کنم
فوری
هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم:rose:
قربون همتون:green:
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
آخه عزیز اینجوری نمیشه. روش زیاد اول باید بدونیم انیمشنت توش جسم متحرک هم داره تا فقط حرکت دوربینه.

ولی کلا برای کیفیت خوب هم باید صبر داشته باشی رندر سنگین میشه دیگه نمیشه زیاد اوجور که بخوای کمش کرد ریفیق
 

khatam.0761

Well-Known Member
فقط دوربین متحرکه.
walk through
تایم رندرم واسه تصویر ثابت شده تو ساز 320در 480 چهارده ثانیه
120ثانیه اونم با سرعت 20 فریم در ثانیه
120x20میشه 2400فریم
2400 در چهارده ثانیه عدد بزرگی میشه
کمکم میکنید:sad:
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
اگه با Vray رندر میگیری من امروز که نمی تونم ولی فردا بهت میگم که چجوری GI ـت رو Save کنی تا با هر با رندر گرفتن تغریبا 4/5 محاسبه GI ـت بیاد پایین عزیز
 

animations

Active Member
khatam جان، 14 ثانیه که تایم زیادی نیست. سه روز سیستم رو روشن بذاری، فوری تموم می شه.

فقط قبلش preview بگیر که از حرکت ها مطمئن بشی و مجبور نشی دوباره کاری کنی.

من تخصصی توی رندر ندارم. فقط اینو می دونم که اگه داری با منتال رندر می گیری، توی F10 فاینال گدر رو یا خاموش کن، یا عددش رو کم کن!

اگه توی انجمن مکس بپرسی، شاید بهتر جواب بگیری.
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
اوه خوب شد این رفیقمون یادم انداخت کلا یادم رفته بود شرمنده
ببین عزیز دقیق این کارایی که میگم انجام بده.
تو قسمت Indirect illumination بور به بخش V-Ray :: Irradiance map حالا تو قسمت Mode از Single frame بذار رو Add to current و بعد save رو بزن و فایل رو به اسمی که میخوای save کن بعد گزینه Auto save و فایل save کرده قبلیت رو انتخاب کن و در آخر switch to saved map
حالا یه رندر بگیر و زمان رندر هم به یادت بسپور. البت بعد اولین رندرت بعد از این تنظیمات یه پنجره باز میشه که باز باید فایل save شوده ت رو انتخاب کنی. حالا زمان رندر رو حفظ کن و یه بار دیگه رندر بگیر تا ببینی چقدر سرعت رفت بالا.

حالا این روش چی کار میکنه؟ با این کار vray محاسبات gi رو روی این فایل save میکنه و با هر بار تغییر زاویه هم از محاسبه ی قبلی که گرفته استفاده میکنه هم محاسبات زاویه جدید رو روی همون فایل save میکنه. یعنی اگر تو فریم اول شاتی از رو بروی یه box داشته باشی و فریم بعدی زاویه 45 درجه بشه و هر دو زاویه ی box رو نشون بده اینجا vray از محاسبه ی قبلی استفاده میکنه و نیازی به محاسبه ی نور سطح رو بروی box نیست و فقط زاویه جدید رو محاسبه میکنه و save ـش میکنه.

انشا الله به کارت بیاد و خوب توضیح داده باشم که متوجه بشی ریفیق

اگه به کارت امد یه صلوات بفرست :rose:
حق یارت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا