شاید اینی که میگم و روش و برنامه هاش زیاد با موضوع مرتبط نباشه اما پروسه کار میتونه شبیه هم باشه ما برای یه پروژه Real Time برای کسی مجبور بودیم همین کارو بکنیم اما اونجا باید با ماه توی اسمان این کارو می کردیم ما یه سیستم پارتیکل Customize داخل UDK ایجاد کردیم بعد داخل مایا با Locator ها مختصات نقاط تشکیل دهنده کاراکترو بدست اوردیم و بعد کاراکترو انیمیت کردیم و با یه Script مل داده ها رو بردیم داخل Udk و بعد از سیستم Crost Fade اومدیم فریم های بین ماه و کاراکترو بدست اوردیم و خروجی رو کامل کردیم.
این روش ما بود ولی چون Real Time بود از Udk استفاده کردیم میشه همه رو داخل مایا ایجاد ولی پروسه کار یکیه