بازم لازمه که تکسچراتونو جدا با بامپ ها و دیسپلیس های مختلف به هر قسمتی که مورد نظرتونه بدبد و اگه کلا همرو یه تیکه دربیارید هم سنگین میشه هم یکسان و بی تفاوت.
شما اونقدر نمای وسیعی دارید که مرزهای تکسچر معلوم نشه.
به نظر من شما باید قسمت صخررو با جاده تا جای رود جدا و دو قسمته دیگرو هم جدا مدل سازی و uv کنید.
راستش من پهنای باندم کمه وگرنه آپ میکردم اما دوستان تو همین سایت دارن یه سرچی بزنید
پیشنهاد میکنم واسه unwrap از نرم فزار uv layout چون زودتر کارتون راه بیفته استفاده کنید
موفق باشید![]()
این آموزش های انرپ هست خیلی خیلی می تونه کمکت کنه. با برنامه internet download manager می تونی دانلود کنی
http://www.traptcg.com/tutorials/11
به نظرم می تونی با روش multi sub object یعنی این متریال هم یک کارایی بکنی. فکر کنم بشه. می تونی با گزینه cut برش بدی مثلا یک شکل خاص بدی به کارت.
راحتترین راهش اینه که مثلا اون قسمتی که میخوای کوه باشه face هاش رو انتخاب کنی و تکسچر رو بهش بدی!به همین شکل قسمتهای دیگه:البته این همون تکنیک multi sub object هست ولی راه ساده ش
بهترین راه هم همونطور که دوستان گفت unwrap کردن هست