کمک در مورد آنرپ (unwrap)s

m3d

کاربر VIP
سلام. کسی در مورد آنرپ (unwrap) و کلا مختصات دهی استاندارد برا تکسچر کاراکتر و لباس آموزشی نداره؟
من یه مشکل با uvw دارم اونم اینه که مترالی که به لباس میدم موقع انیمیت از روی مدل لیز میخوره:shock: یعنی روی مش فیکس نیست. آموزش فارسی یا حالا زبان اصلی تصویری اگه کسی داره محبت کنه معرفی کنه. ممنون
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام M3D جان
اگر مشکلت در رابطه با یک جسم مش هست که باید بعد گذاشتن UVW اون رو Convert to Editable Poly کنی تا با جسمت یکی بشه و اگرم خواستی از Max خارجش کنی و بصورت OBJ وارد نرم افزاری دیگه کنی ،بعد از انتخاب مدل ، به قسمت Utilities برو و گزینه Reset XForm رو بزن ، بعد روی تنها دکمه این ویژگی یعنی Reset Selected کیلیک کن .حالا میتونی مدلت رو Convert to Editable Poly کنی و به بقیه کارت برسی !
همیشه بعد تکسچر گذاری بای کار رو Collapse کرد تا تکسچر روی مدل تکون نخوره .

موفق باشید :rose:
 
  • Like
Reactions: m3d

m3d

کاربر VIP
ببین من میخوام کاراکترو تکسچر کنم و لباسشو که بعدش باید با کلود سیمولیت کنم . منظور شما اینطوریه: ؟
1- ساخت مدل لو پالی
2-تکسچر
3- کلپس
4- اسکین
5- اسموس

اگر تکسچر رو روی مدل لو پالی بندازم و کلپس کنم بعد از اسموس خراب نمیشه؟ چون اگه بخوام بعد از اسموس , تکسچر و کلپس کنم برا انیمیت و اسکین سنگین میشه
 

CG_Master

کاربر متخصص انیمیشن
سلام

نه خراب نیمشه...

شما باید وقتی جسمت لو پلی هست یو وی بگیری و تکسچرینگ کنی

بعدش کلپس کنی و بهش توربو اسموت بدی تا واسه ریگینگ اذیتت نکنه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا