کمک به نمایندگان تازه کاری مثل من

Usefi

Member
با سلام و عرض ادب خدمت دوستان
من به تازگی نمایندگی لینوکس با سی پانل گرفتم . چند چیز برام جای سوال داره ممنون میشم دوستان در حد وقت+وسعشون کمکم کنن .

این قسمت کارش چیه : Configure Support Request Submissions

Setup Remote Access Key به چه دردی میخوره ؟

Modify/Upgrade Multiple Accounts و Terminate Multiple Accounts به چه درد میخورن ؟

این چهار تا گزینه اصلا چی هستن !؟!؟!؟!؟
Edit DNS Zone
Edit MX Entry
Edit Zone Templates
Park a Domain

در مورد Branding هم دلم میخواد بیشتر بدونم . فکر کنم در مورد ویرایش قالب سی پانل و ازین جور حرفاست . اینو ممنون میشم اگه یکی کامل توضیح بده . مرسی

همین !
فعلا سوال خاص دیگه ای مد نظرم نیست .
 

NovinServer

Active Member
با سلام و درود ،

Configure Support Request Submissions

این قسمت کارش تنظیماتی است که جهت ارسال ایمیل از CPanel مشتریان ارائه شده توسط شما می باشد . به طور خلاصه یک ایکن در سی پنل است که با همین نام که مشتریان با کلیک بر روی ان می توانند ایمیلی به عنوان پشتیبانی برای شما ارسال نمایند

Modify/Upgrade Multiple Accounts

این گزینه به شما کمک می کند تا بتوانید در یک زمان چندین اکانت را هم زمان با هم ویرایش یا آپگرید کنید

Terminate Multiple Accounts

این گزینه به شما کمک می کند تا بتوانید چندین اکانت را در یک زمان از روی سرور جذف نمایید

Edit DNS Zone

این گزینه جهت ویرایش دستی نام سرور ها و مشاهده انها می باشد

Park a Domain

جهت پارک کردن دامنه بر روی اکانت های کاربران می باشد


همین قدر کامل می دانستم راهنمایی کردم ، ان سه تا را دقیقا نمی توانم توضیح دهم :oops:
 
آخرین ویرایش:

Usefi

Member
ممنونم از راهنماییهاتون . همین قدر که زحمت کشیدین و جواب دادین ارزشمنده . مرسی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا