کمک برای حل 4 تمرین سی

takjok-20

New Member
من ترم اول دانشجو رشته کامپیوتر هستم . میخواستم بپرسم چند سوال زیر را که به شدت نیازمند جواب این سوالا هستم از اساتید محترم تقاضا دارم هر چه سریعتر جواب بدند !!!


1- برنامه ای بنویسید که تعدادی عدد صحیح و مثبت حداکثر پنج رقمی را از ورودی بخواند و در مورد هر عدد کوچکترین عدد اولی که تعداد ارقام آن با تعداد ارقام خوانده شده برابر است را یافته همراه با خود عدد چاپ نمایید.

2- برنامه ای بنویسید که تعدادی عدد صحیح و مثبت را از ورودی بخواند و در مورد هر عدد اولین عدد اول بزرگتر از آن را محاسبه نموده همراه با عدد خوانده شده روی یک سطر با توضیح مناسب چاپ نمایید.

3- برنامه ای بنویسید که دو عدد صحیح و مثبت حداکثر چهار رقمی را از ورودی بخواند (این دو عدد دارای ترتیب خاصی از نظر مقدار نیستند) و سپس مجموع ارقام کلیه اعداد اوّل بین دو عدد خوانده شده را محاسبه نموده همراه با دو عدد خوانده شده چاپ نماید.

4 - برنامه ای را بنویسید که در یک حلقه تکرار هر بار سه عدد صحیح و مثبت حداکثر چهار رقمی را از ورودی بخواند و کوچکترین مضرب مشترک هر سه عدد را محاسبه نموده همراه با خود آن سه عدد با توضیح مناسب در خروجی چاپ نماید. توجه داشته باشید که هر گروه سه تایی اعداد در ورودی هیچ گونه ترتیبی از نظر بزرگی و کوچکی ندارند.


منبع سوالات کتاب مبانی کامپیوتر و برنامه نویسی به زبان C تالیف دکتر داور پناه جزی - فصل چهارم قسمت تمرینها صفحه ی 168 تمیرنهای 2-4 تا 5-4 .


از متخصصان و بزرگان در این محل تقاضا میکنم که هرچه سریعتر به این سوالات پاسخ دهند. اگه میشود.
 

the_king

مدیرکل انجمن
takjok-20 عزیز، لطفا به عنوان این گفتگو توجه کنید. در این گفتگو قراره برنامه هایی که قبلا نوشته اید را با تمایل
شخصی خود قرار بدهید، نه اینکه تقاضای یک برنامه خاص را از دیگران کنید.
توصیه می کنم که یک گفتگوی جدید را در همین قسمت از فروم ایجاد کنید با عنوان آغازین "درخواست برای"
یا "راهنمایی برای".
 

جدیدترین ارسال ها

بالا