کمکم کنید ، متهم به توزیع تروجان شدم ... بی گناهم و می خام بفهمم درسته یا نه

aff - SEvEN

Banned
سلام آقایون ... شبتون بخیر باشه .
اتهام خیلی بزرگی بهم وارد شده در مجید آنلاین ( و اون توزیع تروجان هست ) و کل کارهام رو تحت الشعاع قرار داده ... :neutral: و همهء فعاليت هام رو براي اولين بار بعد از چندين سال متوقف کردم ( البته از ترس آبروم )
لطفا اول اینجا رو گذارا بخونینش و کل مطلب دستتون میادش ... :mad:
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=70271

بله ... اونچه که مسلمه بعد از مدت زيادي فعاليت و بدون توجه به مسائل حاشيه اي حسابی ترس برم داشته ...

خب اول بگم من از ویندوز دو هزار سرور استفاده میکنم ... زیبایی نداره ولی کامل و قدرتمنده و همچنین از این آنتی ویروس با آپدیت به روز شده استفاده می کنم :
symantec antivirus corporate edition 10.0 server and client

و این آنتی ویروس که تا چند روز قبل صد در صد بهش اعتماد داشتم العان منو بدجوری به شک انداخته ... چرا که هرچقدر این فایل های مورد اشاره رو ، پک شده و پک نشده اسکن کردم هیچی به هیچی . :neutral:


همچنین با کمک ایمیل یاهو و گوگل خودم هم اونارو اتچ کرم به یکی از ایمیل هام ... خب گوگل و یاهو بعد از اتچ هیچ مورد بدی اعلام نکردن و با اسکن آنتی ویروس میل سرور این دو تا شرکت هم باز راه به جایی نبردم .
گرچه گوگل نمی ذاره دیگه فایل اجرایی بدون اسمبل معتبر ارسال بشه و جلوشو میگیره ولی با یاهو فرستادمشون و بازم با یاهو میل دیگم دنلودشون کردم ... :neutral:

اونچه که مسلمه نه سیمانتک سرور و نه آنتی ویروس mail server یاهو در این فایل های اجرایی trojan و spyware مورد اشاره آقا سیلور رو پیدا نکردن ... از شما اساتید محترم می خام که ... کمکم کنید .

مساله خیلی باسم جدی هستش ... چرا که آقا سیلور ، مدیر محترم بخش مولتی مدیا بیلدر مطمئنا بی دلیل مطلبی رو بیان نمی کنن و مساله برام گنگه يکمي . :neutral:

از طرف دیگه از هیچکدوم از دوستام ، بیرون از مجید انلاین نمی تونم کمک بگیرم و اگه باهاشون مطرحش کنم به جای کمک حسابی با این اوضاع مسخرم می کنن و بهم می خندن .

من اون کرک مورد اشاره آقا سیلور ( silvercover ) و همچنین دو تا نمونه کار دیگمو که برای تست شما آقایون نوشتمش براتون پیوست میکنم ...

لطفا از آقایونی که در زمینهء ویروس ها تخصص مورد نیاز رو دارین این فایل رار شده رو دنلود کنین و به فریادم برسین ...

دوستان ديگه اي که در اين مورد تخصصي ندارين ... خواهشا پيوست رو دنلود نکنين ... ( با تشکر )

آیا واقعا این فایل ها آلوده هستن ؟ چرا سيمانتک با اين همه ادعا موردي پيدا نمي کنه ؟ :neutral:
و لطفا به هر شکل که میتونین کمکم کنین ... متشکرم . :sad:
 
آخرین ویرایش:

محمدمهدی

Well-Known Member
امیدوارم که با اطلاعات کمم بتونم کمک کنم.
آقای اوجایی باید بگم که من با چند تا چکش کردم مشکلی نداشت اما یه بحثی است برنامه شما بدون کسب اجازه از سکیوریتی کار میکنه چون کسپر موقع کارش کمی تامل می کنه و اعلام توجه می کنه البته من یه چیزی رو اعتقاد دارم که خیلی از ویروس کشها احمقانه کار میکنن. برای مثال همین کسپر یه موقعی به برنامه های من گیر می داد چرا ؟
چون من تو یه سری بدون اجازه توی رجیستری چیزی می ریختم و یا کد قفل کیبورد برای لحظه ی خاصی میدادم.
اما با این حال باید بگم که بدون هیچ قصد خاصی
بهترین ویروس کشی که توی عمرم دیدم ناد32 اصلی با پک واقعیه شرکته من توی نمایشگاه آی تی یه پک واقعیش رو گرفتم و هنوز که هنوزه بدون هیچ عیبی تونسته تمام مشکاتم رو حل کنه یکسریاش سرعت رو کم می کرد که این کم نمی کنه و هم توی داس و هم توی ویستا هر کاری رو که قبلا می کرده می کنه و فضولی هم توی کار شما نمی کنه و هنرش اینه که همیشه قبل از تمام ویروس کشها عمل می کنه و اونم علتش آشنایی با کدهای خود ویندوزه
یعنی کاملا ویندوزی کار میکنه تا سیستم شما عیبی نداشته باشه و برای اینکه سرعتتون رو هم (اون یه ذره) کم نکنه
TuneUp Utilities 2007
رو بگیرید و با اون کار کنید که اون هم معرکست
در ضمن پک ناد 32 اگر اصل نباشه کامپیوترتون رو نابود می کنه (البته با کمی غلو)
ببخشید که پر حرفی کردم
 

navidba

Well-Known Member
اولا که گیریم ویروسی باشه تو تقصیری نداری چون اونی که دانلود کرده نباید دانلود می کرده
دوما سیمانتک رو باید حتما update کنی وگرنه مفت نمی ارزه
سوما به نظر من وقتت رو در کرک کردن نزار بیشتر رو هک بذار اگه در رابطه با هک کاری داشتی بگو
 

aff - SEvEN

Banned
سلام آقايون ... از حسن توجهتون بدون جبهه گيري خاصي متشکرم ...
در جواب به آقاي محمد مهدي ... بله ... کاملا حق با شماست ... البته آنتي ويروس من کلاينت نيست و سرور هست و آپديت اون هم به روز هست ... البته جواب ديگه اي هم در يک فاروم روسي گرفتم و اون اينه :
( اين فايل ها صد در صد پاک هستن ) ...

همچنين از شما هم ممنونم آقاي navidba ... البته من هدفم فقط خوبي بود و ديگه زياد اهميت نمي خام بدم به در خاست هاي داخل فاروم ها ( البته نه فقط اينجا ... هر جا که باشم ) ...

در ارتباط با مباحث هک ... متشکرم ... اما من عاشق کارم هستم ...

مي دونيد آقا ... در بعضي فاروم هاي روسي که فعاليت دارم هکرهاي خيلي بزرگ و خطرناکي رفت و آمد مي کنند که تعداديشون ايراني و تعداديشون فرانسوي و تعداد بي شماري از اون ها روس و چيني هستند ، اما نمي دونم چرا هميشه تا من جايي شروع به صحبت ميکنم انگشت اتهام به سمتم اشاره ميره و با اينحال که هميشه هدفم مثبت بوده و هست آخرش آدم بده خود من هستم .

گرچه دلم خيلي گرفته ... اما العان مطمئن شدم فايل هام و سيستم عاملم از هر حيث پاک هست و به کارم مثل سال هاي گذشته ادامه مي دم .

...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا