کلید کسب درآمد از اینترنت

Usefi

Member
لینک منبع : http://www.iamonline.ir/post/4

از جمله مقوله های شیرین و پر بحثی که میتوان در دنیای اینترنت به آن پرداخت , موضوع کسب درآمد از اینترنت است . در اینکه کسب درآمد از اینترنت امری طبیعی و محقق است , شکی نیست اما نکته ای که بعضا از نظرها دور می ماند و کمتر مورد توجه قرار میگیرد اینست که این کسب درآمد از چه روشهایی محقق می شود و کدام روش با شرایط دینی و ملی و جغرافیایی ما سازگاری بهتری دارد . بسیارند کسانی که از با استفاده از اینترنت و اندکی هوش و ذکاوت و با بهره گیری از متدهای نوین اقتصادی , امروزه درآمدی مافوق تصور را به صورت کاملا قانونی از اینترنت دارا می باشند . اما در نقطه مقابل نیز می بینیم کسانی که توسط افرادی سودجو و کلاهبردار , فریب خورده و پس از صرف کثیری از زمان خود و همچنین ضرر و زیان مالی , هنوز ریالی از اینترنت عایدشان نشده است . . .
بدین منظور تصمیم گرفتم به جهت راهنمایی دوستان و کاربران محترم ایرانی , منبعی تقریبا مناسب با شرایط حال را خدمت شما معرفی کنم تا شاید توانسته باشم در این راه گوشه ای از نیازهای هم وطنان عزیز خویش را بر طرف نموده و دکان کثیری از کلاهبرداران را تخته کنم . کتابی که امروز قصد معرفی آن را دارم , کتابی است جالب , با بیانی زیبا و ساده که برخی از روشهای قانونی کسب درآمد از اینترنت را به کاربران اینترنتی آموزش میدهد و سعی در آن دارد که این موضوع را تفهیم کند که : نابرده رنج گنج میسر نمی شود , مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد . . .
نکته ای که ذکر آن خالی از لطف نیست , اینست که با توجه به قدیمی بودن این کتاب احتمال آن می رود که برخی از سایتها و یا ابزارهای معرفی شده در این سایت , از کار افتاده و یا در دسترس نباشند . اما چیزی که باعث شد که به معرفی این کتاب در این وبلاگ بپردازم این بود که برخی از موسسات و آموزشگاه ها برای آموزش مطالب همین کتاب , هزینه های هنگفتی را از کارآموزان اخذ می نمایند که اینجانب هیچ توجیهی برای آن نتوانستم بیابم لذا تصمیم گرفتم که به معرفی و ارائه این کتاب بپردازم . در صورت هرگونه سوال و یا پیشنهاد , پبا آغوش باز پذیرای شما خواهم بود .

لینک دریافت
 

FOREX_DOOST

New Member
مشكل در لينكها

سلام دوست عزيز
مثل اينكه لينكها مشكل دارند
ممنون اگر رسيدگي كنيد
 

Usefi

Member
سلام من لینک رو چک کردم مشکلی نداشت
این سایت هم مثل سایت رپید شیر هست اول روی فیری یوزر کلیک کنید و صبر کنید تا تایمر تموم بشه . اونوقت دانلود فایل شروع میشه .
 

persianok.ir

New Member
سلام من لینک رو چک کردم مشکلی نداشت
این سایت هم مثل سایت رپید شیر هست اول روی فیری یوزر کلیک کنید و صبر کنید تا تایمر تموم بشه . اونوقت دانلود فایل شروع میشه .

شاید از این مطلب در سایتم استفاده کردم !
 

persianok.ir

New Member
البته بیشتر مطالب این کتاب قابل استفاده نیست . یعنی بخشی در حدود 91 درصد .
تا چند روزه دیگه یه کتاب بهتر از این رو همینجا می ذارم تا حال کنید .
الته کسب درآمد با سایت های ایرانی !
 

Usefi

Member
اوکی پس منتظریم . ایشالا که هر چی سریعتر آماده شه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا