limooshirin
Member
سلام عزیز
کارت درسته
فقط واسه چمن پیشنهاد میکنم از پلاگین Autograss استفاده کن . کارو خیلی طبیعی میکنه.
کارت درسته
فقط واسه چمن پیشنهاد میکنم از پلاگین Autograss استفاده کن . کارو خیلی طبیعی میکنه.
auto grass وقتی میخواد رندرو بگیره هنگ می کنه... نسخه تست شده داشتی لینک بده ممنون میشمسلام عزیز
کارت درسته
فقط واسه چمن پیشنهاد میکنم از پلاگین Autograss استفاده کن . کارو خیلی طبیعی میکنه.
وقتی هنگ میکنه یعنی مشکل از Memory در قسمت system پلاگین Autograss هست یعنی شما میتونین این مشکل رو در این قسمت حل کنید. راستش من خودم هنوز تست نکردم اما توضیحاتش رو خوندم . اگه لینک خواستی یه سر به این قسمت بزن.من اینجا لینک گذاشتم.auto grass وقتی میخواد رندرو بگیره هنگ می کنه... نسخه تست شده داشتی لینک بده ممنون میشم
مرسی حتما امتحان میکنم...وقتی هنگ میکنه یعنی مشکل از memory در قسمت system پلاگین autograss هست یعنی شما میتونین این مشکل رو در این قسمت حل کنید. راستش من خودم هنوز تست نکردم اما توضیحاتش رو خوندم . اگه لینک خواستی یه سر به این قسمت بزن.من اینجا لینک گذاشتم.
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=141207&page=75
سلام فرخ جان خیلیییییی ممنون که اومدی و نظر دادیسلام
ممنون از دعوتتون
یادمه یه بار یه کامنتی نوشته بودم که شونصد خط بود بعد همش پرید دیگه تنبلیم اومد تایپ کنم ببخشید
خوب
این کار یه کار واقعا جالبه
حجمش که خیلی جذابه (نمی دونم معمارش کیه !)
حیف یک همچین کاری هست که تکسچرینگی تا این حد ضعیف داشته باشه
تایل شدن تسکچر ها به وضوح مشخصه
مرزشون مشخصه
تکرارشون آزارنده هست
به صورت دقیق هم روی مدل قرار نگرفتند
ای کاش زیر کنسول ها چند تا لامپ می دیدیم
چمن خیلی یک دست شده
شاید بتونید یه مپی که قسمتایی از چمن زرد رنگ باشه و قسمتایی سبز رنگ باشه روش بندازید
درختای اون پشت خیلی خوب هستند ولی با توجه به اینکه چیز زیادی ازشون دیده نمی شه من بودم یه عکس به جاشون می ذاشتم تا این همه منابع سیستم به هدر نره
متریال شیشه نیازی نداره گلاسینس داشته باشه
حتما هم رنگ دیفیوز شیشه رو مشکی بگذارید تا سفیدک نشه و بازتاب ها روش خوب جواب بدند
این هم خیلی نکته ی خوبیه که به رندر خام اکتفا نکردید و پست پروداکشن انجام دادید (هرچند که یه مقداری افکت نوری زیادی هست )
یه سری برگ خشک هم روی زمین می تونه خیلی کمک کنه
یه دو چرخه که به دیوار تکیه داده شده باشه
یه چند تا گنجیشک که روی کنسول ها نشستند و خط آسمان رو شکستند می تونه حس کودکانه به کارتون بده
ولی در کل سبک کاریتون از اون سبکاییه که من خیلی می پسندم
دیدتون برای انتخاب زاویه دوربین خیلی خوبه
اگه مواردی رو که گفتم رعایت کنید کارتون واقعا محشر می شه
خواهشا اسم معمار اینجا رو هم در صورت امکان بگید
ممنون
فرخ تابنده
مشخصات سیستمم اینه:تکسچر و متریالهات خیلی خوب شده و به کارت روح داده البته نورپردازی هم خوبه و جزئیات کارت رو نشون می ده
ولی زاویه دوربینت یک جوریه که اول که نگاه کردم فکر کردم Background عکس هست !!!!
از زاویه های دیگه هم رندر بگیر
راستی مشخصات سیستم رندر و زمان رندر هم بنویس ( بشه بهتر نظر داد)
اولش ایونو بگم که... این اولین کاریه که تو فوروم میذارم... پس زیاد حالمو نگیرین خواهشا
کار تو autocad و 3dsmax مدلسازی شده ... برای رندر از vray استفاده کردم... گیاه رونده ی روی دیوار هم با ivy generator ایجاد شده... درختای بکگراند هم vray scatter هستن... چمن هم با vray scatter ایجاد شده. reflection env و gi هم hdri هستش.
یه مقدار کوچیکی هم پستپروداکشن با photoimpact انجام دادم...