کلنیک کودکان در رواندا vray vray

limooshirin

Member
سلام عزیز
کارت درسته
فقط واسه چمن پیشنهاد میکنم از پلاگین Autograss استفاده کن . کارو خیلی طبیعی میکنه.
 

limooshirin

Member
auto grass وقتی میخواد رندرو بگیره هنگ می کنه... نسخه تست شده داشتی لینک بده ممنون میشم:rose:
وقتی هنگ میکنه یعنی مشکل از Memory در قسمت system پلاگین Autograss هست یعنی شما میتونین این مشکل رو در این قسمت حل کنید. راستش من خودم هنوز تست نکردم اما توضیحاتش رو خوندم . اگه لینک خواستی یه سر به این قسمت بزن.من اینجا لینک گذاشتم.
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=141207&page=75
 

*farshid*

کاربر VIP
وقتی هنگ میکنه یعنی مشکل از memory در قسمت system پلاگین autograss هست یعنی شما میتونین این مشکل رو در این قسمت حل کنید. راستش من خودم هنوز تست نکردم اما توضیحاتش رو خوندم . اگه لینک خواستی یه سر به این قسمت بزن.من اینجا لینک گذاشتم.
http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=141207&page=75
مرسی حتما امتحان میکنم...
 

AREF

مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.عالی شده.بی عیب و نقص.فقط اگه بتونید چمن رو اصلاح کنین خوب میشه.لطفا آپلود سنتر عکس رو عوض کنین.فقط با ضد ف ی ل ت ر باز میشه.
 

Farrokh

Active Member
سلام
ممنون از دعوتتون
یادمه یه بار یه کامنتی نوشته بودم که شونصد خط بود بعد همش پرید دیگه تنبلیم اومد تایپ کنم ببخشید


خوب
این کار یه کار واقعا جالبه
حجمش که خیلی جذابه (نمی دونم معمارش کیه !)

حیف یک همچین کاری هست که تکسچرینگی تا این حد ضعیف داشته باشه
تایل شدن تسکچر ها به وضوح مشخصه
مرزشون مشخصه
تکرارشون آزارنده هست
به صورت دقیق هم روی مدل قرار نگرفتند

ای کاش زیر کنسول ها چند تا لامپ می دیدیم

چمن خیلی یک دست شده
شاید بتونید یه مپی که قسمتایی از چمن زرد رنگ باشه و قسمتایی سبز رنگ باشه روش بندازید

درختای اون پشت خیلی خوب هستند ولی با توجه به اینکه چیز زیادی ازشون دیده نمی شه من بودم یه عکس به جاشون می ذاشتم تا این همه منابع سیستم به هدر نره

متریال شیشه نیازی نداره گلاسینس داشته باشه
حتما هم رنگ دیفیوز شیشه رو مشکی بگذارید تا سفیدک نشه و بازتاب ها روش خوب جواب بدند

این هم خیلی نکته ی خوبیه که به رندر خام اکتفا نکردید و پست پروداکشن انجام دادید (هرچند که یه مقداری افکت نوری زیادی هست )

یه سری برگ خشک هم روی زمین می تونه خیلی کمک کنه
یه دو چرخه که به دیوار تکیه داده شده باشه
یه چند تا گنجیشک که روی کنسول ها نشستند و خط آسمان رو شکستند می تونه حس کودکانه به کارتون بده

ولی در کل سبک کاریتون از اون سبکاییه که من خیلی می پسندم
دیدتون برای انتخاب زاویه دوربین خیلی خوبه
اگه مواردی رو که گفتم رعایت کنید کارتون واقعا محشر می شه
خواهشا اسم معمار اینجا رو هم در صورت امکان بگید
ممنون

فرخ تابنده
 

*farshid*

کاربر VIP
سلام
ممنون از دعوتتون
یادمه یه بار یه کامنتی نوشته بودم که شونصد خط بود بعد همش پرید دیگه تنبلیم اومد تایپ کنم ببخشید


خوب
این کار یه کار واقعا جالبه
حجمش که خیلی جذابه (نمی دونم معمارش کیه !)

حیف یک همچین کاری هست که تکسچرینگی تا این حد ضعیف داشته باشه
تایل شدن تسکچر ها به وضوح مشخصه
مرزشون مشخصه
تکرارشون آزارنده هست
به صورت دقیق هم روی مدل قرار نگرفتند

ای کاش زیر کنسول ها چند تا لامپ می دیدیم

چمن خیلی یک دست شده
شاید بتونید یه مپی که قسمتایی از چمن زرد رنگ باشه و قسمتایی سبز رنگ باشه روش بندازید

درختای اون پشت خیلی خوب هستند ولی با توجه به اینکه چیز زیادی ازشون دیده نمی شه من بودم یه عکس به جاشون می ذاشتم تا این همه منابع سیستم به هدر نره

متریال شیشه نیازی نداره گلاسینس داشته باشه
حتما هم رنگ دیفیوز شیشه رو مشکی بگذارید تا سفیدک نشه و بازتاب ها روش خوب جواب بدند

این هم خیلی نکته ی خوبیه که به رندر خام اکتفا نکردید و پست پروداکشن انجام دادید (هرچند که یه مقداری افکت نوری زیادی هست )

یه سری برگ خشک هم روی زمین می تونه خیلی کمک کنه
یه دو چرخه که به دیوار تکیه داده شده باشه
یه چند تا گنجیشک که روی کنسول ها نشستند و خط آسمان رو شکستند می تونه حس کودکانه به کارتون بده

ولی در کل سبک کاریتون از اون سبکاییه که من خیلی می پسندم
دیدتون برای انتخاب زاویه دوربین خیلی خوبه
اگه مواردی رو که گفتم رعایت کنید کارتون واقعا محشر می شه
خواهشا اسم معمار اینجا رو هم در صورت امکان بگید
ممنون

فرخ تابنده
سلام فرخ جان خیلیییییی ممنون که اومدی و نظر دادی:rose:
واقعا نقد مفیدی بود... من تک تک جمله ها و کلمات و حروف نقدتو قبوول دارم. :)در مورد تکسچر حق داری خیلی سرسریه... چمنشم خیلی یکنواخت شده... :sad:
معمار این کار هم اگه لایق بدونی بنده هستم... برای یه مسابقه از طرف سازمان ملل طراحی کرده بودم...
البته تکسچر اولیه کار چوب بوده که بعدا تغییر دادم و یه رندر جدید گرفتم که شد این...
کاش یه روزی برسه که با هم همکار شیم :sad: من واقعا از کارات لذت میبرم...
مثل همیشه موفق و سربلند باشی :rose:
 

Farrokh

Active Member
ممنون از لطفتون

تبریک می گم حجم جالبی رو طراحی کردید

من هم امیدوارم در آینده زمینه ی همکاری فراهم بشه
موفق باشید
 

behrad_mouse

Well-Known Member
سلام دوست عزیز تبریک میگم عالیه:paint:
راستش از نظر متریال به نظرم متریال شیشه گلاسینسش همون در حدود 95 تا 98 صدم باشه فکر کنم بهتر شه یه کمی تار و دون دون شده
تکسچرهات با unwrap فوق العاده تر میشد(حیفه امیدوارم سر فرصت یه بار دیگه بترکونیش)
vray dirt هم میتونه این حالت کثیفیو خوب ایجاد کنه
ivy generator رو من اولین بار تو کار رندر نفر سوم evermotion بود که دانلودش کردم پلاگینه جالبیه
 

hellboy3d

Member
سلام
کارتون در کل خوب شده
انتقاد که گفتین موقوف!!!!:snap:
ولی من فقط وی ری فیور بهتون پیشنهاد میکنم
فوق العاده است
موفق باشین
 

Hamed

Active Member
اولا ورودتو تبريك ميگم دومن انقدر اين كار قشنگ سده كه حرفي برا گفتن نميمونه اون اشكالات ريزشم مهم نيست

علي علي
 

Ultra3D

Well-Known Member
تکسچر و متریالهات خیلی خوب شده و به کارت روح داده البته نورپردازی هم خوبه و جزئیات کارت رو نشون می ده
ولی زاویه دوربینت یک جوریه که اول که نگاه کردم فکر کردم Background عکس هست !!!!

از زاویه های دیگه هم رندر بگیر

راستی مشخصات سیستم رندر و زمان رندر هم بنویس ( بشه بهتر نظر داد)
 

*farshid*

کاربر VIP
تکسچر و متریالهات خیلی خوب شده و به کارت روح داده البته نورپردازی هم خوبه و جزئیات کارت رو نشون می ده
ولی زاویه دوربینت یک جوریه که اول که نگاه کردم فکر کردم Background عکس هست !!!!

از زاویه های دیگه هم رندر بگیر

راستی مشخصات سیستم رندر و زمان رندر هم بنویس ( بشه بهتر نظر داد)
مشخصات سیستمم اینه:
cpu: athlon x2 5400 2core 2*2.8mhz
ram: 4 gig ddr2 800
از زاویه های دیگه هم همینجوریه:) ایشالا پایان نامه کارشناسیمو میذارم تا یه ماه دیگه:rose:
 
اولش ایونو بگم که... این اولین کاریه که تو فوروم میذارم... پس زیاد حالمو نگیرین خواهشا:oops:
کار تو autocad و 3dsmax مدلسازی شده ... برای رندر از vray استفاده کردم... گیاه رونده ی روی دیوار هم با ivy generator ایجاد شده... درختای بکگراند هم vray scatter هستن... چمن هم با vray scatter ایجاد شده.:rose: reflection env و gi هم hdri هستش.
یه مقدار کوچیکی هم پستپروداکشن با photoimpact انجام دادم...

:paint:

سلام دوست عزيز و هنرمندم.
چرا كارهاي قديميت همه پاك شدن؟
راهي نداره ما بتونيم ببينيم؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا