AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.راستش سبک که مدلسازی که عادی بوده.برای درخت ها از آرشیو فوق العاده سبک itree استفاده کردم.منتها رنگش خوب نبود.توی کالرکارکشن رنگش رو درست کردم.
در مورد فاز نور هم خیلی ساده یه نور روز معمولی دارم.
اما برای اینکه تاثیر نور روز باعث آبی شدن صحنه نشه توی render setup بخش envimerment گزینه با رنگ آبی رو فعال کردم باعددش بازی کردم تا به حد خوب برسه
برای رفکت هم از hdr استفاده کردم.
با مولتی اسکاتر درخت رو توزیع کردم.
چمن هم فقط محدوده که توی رندر دیده میشه دیسپلیس دادم.
آجرها سنگ ها همش دیسپلیس دادم
برای رندر هم از هیولای تو جیبم یعنی solid rock استفاده کردم.
البته بگم چون رم من 16 گیگ خداییش اذیتم نکرد.
در مورد فاز نور هم خیلی ساده یه نور روز معمولی دارم.
اما برای اینکه تاثیر نور روز باعث آبی شدن صحنه نشه توی render setup بخش envimerment گزینه با رنگ آبی رو فعال کردم باعددش بازی کردم تا به حد خوب برسه
برای رفکت هم از hdr استفاده کردم.
با مولتی اسکاتر درخت رو توزیع کردم.
چمن هم فقط محدوده که توی رندر دیده میشه دیسپلیس دادم.
آجرها سنگ ها همش دیسپلیس دادم
برای رندر هم از هیولای تو جیبم یعنی solid rock استفاده کردم.
البته بگم چون رم من 16 گیگ خداییش اذیتم نکرد.