کش یا بافر مسئله چیست؟

reza21681

Member
Flv کش یا بافر مسئله چیست؟

سلام؛
بارها پیش اومده که توی سایتهای فلش خارجی دیدم طرف صدها طرح و تصویر و انیمیشن و فیلم و ... کار میکنه بدون اینکه طرحش آروم بشه. روووونه روون اجرا میشه.
برای طرح های وکتوری یه دستوری هست به نام CacheAsBitmap اما نمیدونم چرا وقتی کار میکنم اونطور که باید جواب نمیگیرم. گذشته از اون بیشترین مشکل وقتی پیش میاد که میخوام از FLV استفاده بکنم. مثلاً این طرح رو نگاه کنید:
توش یه لپتاپ رو به صورت FLV قرار داده
من فایل FLV رو هم پیوست میکنم. اول فکر میکردم مشکل از Frame rate باشه. اما اونطور که من فهمیدم فریم ریت این فیلم 45 Fps هستش که من هم فایل فلشم رو همینطور تعیین کردم. کم و زیادشم کردم بازم تاثیری نداشت...
یه نمونه فایل فلش رو هم پیوست کردم.
مشکل اصلی اینجاست که وقتی یه انیمیشن FLV رو توی کار لود میکنم، چندتا کلید و چندتا انیمیشن فلش و لوگو و ... هم میندازم کنارش همه چیز آروم میشه.
مثلاً همین لپتاپ وقتی میخواد باز بشه آروم باز میشه. یا اصلاً گاهی فریم ها رو میپره و چندتا یکی نشون میده.
امیدوارم کسی بدونه چطوری میشه این مشکل رو برطرف کرد.
راستی به این هم اشاره بکنم که وقتی تو محیط خود فلش اجرا میشه همه چیز خوب و روونه اما وقتی فایل فلش جداگانه اجرا میشه این مشکل تیکه تیکه اجرا شدن به وجود میاد.
کسی میدونه چطوری میشه این مشکل رو برطرف کرد؟
ممنون
 

پیوست ها

  • Reza.zip
    197.2 کیلوبایت · بازدیدها: 11
آخرین ویرایش:

reza21681

Member
30 نفر تا الان این ارسال رو خوندن. اما هیچ بازخوردی نوشته نشده...
سوال سخته یا خیلی آسونه؟

متوجه نمیشم ...
 

++Hadi++

Active Member
ببخشین من پستتونو کامل نخوندم چون فرصت هم ندارم .
من فلش شما رو با یه کامپیوتر قراضه تست کردم ولی سرعث اجرا و گرافیکش همون چیزی بود که باید باشه . حالا یا بنده خیلی دید سطحی بین دارم یا شما خیلی دید گرافیکی و وسواس خاصی دارین .؟؟؟
واسه ایمپورت flv هم کافیه از ّFile->import video کارو انجام بدین و از شما نوع ورودو می پرسه . اگه نوع ورودو از نوع FLV Player component بزنین ، یه پلیر با تایم لاین بهتون می ده و اگه از نوع timeline بریزین ، اونوقت flv شما ، یه مووی کلیپ می شه که تایم لاین داره و در داخل تایم لاینش ، فریم به فریم تصاویر موویتونو می بینین .
در هر صورت گزینه های بهتری مثل mp4 و f4v هم هست که حجمشون پایینتره و کیفیتشون هم نسبتا بالاست و می تونین یه فرمت ویدیویی حتی مثل flv رو با برنامه adobe encoder تبدیل به این فرمت ها بکنین و مخصوصا f4v ، فرمت ویدیویی هست که adobe واسه ویدیو های بک گراند فلشی طراحی کرده و دیگه یه سری از سایتای فلشی دارن به سمت بک گراندهای ویدیویی با فرمت f4v پیش می رن و مشخصه بارز اون ، حجم پایین و کیفیت و پرفرمنس بالاست ...
اگه مشکل دارین بیشتر توضیح بدین ...
کنترلر اصلی کیفیت عکس های یه فلش هم از گزینه file->publish setting->flash هست و وقتی به سربرگ فلش رفتی ، می تونین از گزینه jpg quality ، کیفیت تصاویر بیت مپ رو کم و زیاد کنی و اگه کیفیت کم باشه ، حجم swf پایین و پرفرمنس بالاتر می ره و برعکس ...
بای...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا