کسی میدونه چطور میشه از یک ابجکت به صورت شبکه رندر گرفت ؟؟

omidcool

Member
من میخوام بدونم چطور میشه در c4d از یک ابجکت به شکل یک جسم طوری رندر گرفت.
 

omidcool

Member
ببینید منظور من اینه که وقتی کا شما از اون جسم مورد نظر رندر میگیرید بجای اینکه جسم از یک ماتریال بخصوص درست شده باشه از چیزی شبیه به تور درست بشه تقریبا مثل این توپ هایی که در تصویر میبینید
screenshot.jpg

ویا این شکلی که در اینجا میبینید
netz_ta2.jpg
 

omidcool

Member
:neutral: البته من شنیدم برای این کار نیاز به یک plug in هست که در c4d نسب میشه
 

3Derror

New Member
omidcool گفت:
:neutral: البته من شنیدم برای این کار نیاز به یک plug in هست که در c4d نسب میشه

نيازی به پلاگين نداری

چندين روش وجود داره فقط بايد زحمت به خودتون بدين
PDF Cinema 4D رو نگاه کنين

من چند تاشو اينجا ميگم

ميتونی در قسمت Material روی Surfaces کليک کنيد و CheckerBoard رو انتخاب کنيد
يا همونجا ميتونی Tiles رو انتخاب کنی و هر جور دوست داری شبکه درست کنی و بش شکل بدی

اگه خواستی ميتونی همون رو توی Alpha هم اجرا کنی

تو Material حتی ميتونی با Gradient اين کارو بکنی

و خيلی چيز ها ديگه که بايد بيشتر با Material آشنا بشی

حالا ميرسيم به Sketch and Toon اونم يه عالمي برا خودش داره
اونو اگه ياد بگيری هر شبکه با هر خطوطي با هر رنگو شکلی از لحاظ حجم و حتی خود خط ها
ميتونن داخلشون خط های ديگه بيان و کلی دنگو فنگ ديگه که بی حد و حساب هستش

يه راه ديگه داخل render Settings در قسمت Effects قسمت Post Effects اونجا رو کليک ميکنی
و گزينه Cel Renderer رو انتخاب ميکنی

يه روش ديگه ميتونی Atom Array رو از بالا پنجره Cinema 4D انتخاب کنی و ابجکت رو زيرش بندازی

يه روش ديگه آبجکت رو که تبديل به Polygon کردی همرو Edge Select ميکنی و ميری
بالای پنجره Cinema 4D و روی Structure کليک ميکنی و اونجا از بالا گزينه اول Edit Spline رو کليک ميکنی
و دوباره روی Edge to Spline رو انتخاب ميکنی

اينا 7-8 روش شدن، فکر کنم کافی باشه

اما ميبينی نياز به پلاگين نداری فقط بايد Cinema 4d PDF رو بخونيد ياد بگيريد
 

جدیدترین ارسال ها

بالا