کسی میدونه چرا ؟

ALVARI

New Member
با سلام
وقتی از classic tween برای متحرک سازی استفاده میکنم
و یک شی رو حرکت می دم ، اون شی شروع به لرزش می کنه
و حرکتش روان نیست . کسی میدونه چرا ؟
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
احتمال داره برای کوتاه بودن مسیر حرکت و زیاد بودن فریم ها باشه
برای این موارد یا از روش جدید ارائه شده در فلش cs4 به بعد استفاده کنید و برای مواردی که ساپورت نمشه بعد از ارستفاده به فریم به فریم تبدیل نمایید
یا مقدار فریم ها را کم کنید و به نوعی با فریم ریت پروژه تنظیم کنید

فکر می کنم مساله مربوطه به همین مورد باشه
 

ALVARI

New Member
با تشکر از پاسختون
ولی من با انواع فریم ریت ها تست کردم.نتیجه این شد که
فقط وقتی تعداد فریم ها حدود 700 به بالا باشه لرزشش خیلی کم می شه .
اما گفتی tweenMax. اگه درباره اش توضیح بدی ممنون می شم و اینکه چطور می تونم ازش استفاده کنم.
 
  • Like
Reactions: sdm

ALVARI

New Member
احتمال داره برای کوتاه بودن مسیر حرکت و زیاد بودن فریم ها باشه
برای این موارد یا از روش جدید ارائه شده در فلش cs4 به بعد استفاده کنید و برای مواردی که ساپورت نمشه بعد از ارستفاده به فریم به فریم تبدیل نمایید
یا مقدار فریم ها را کم کنید و به نوعی با فریم ریت پروژه تنظیم کنید

فکر می کنم مساله مربوطه به همین مورد باشه

ممنون
تنظیم پروژه با فریم ریت قاعده خاصی داره یا از طریق آزمون و خطا بدست میاد ؟
ضمنا منظورتون از روش جدید ارائه شده در فلش cs4 چیه ؟ لطفا بیشتر توضیح بدین.
 
  • Like
Reactions: sdm

Mehrdad155

کاربر فعال
با تشکر از پاسختون
ولی من با انواع فریم ریت ها تست کردم.نتیجه این شد که
فقط وقتی تعداد فریم ها حدود 700 به بالا باشه لرزشش خیلی کم می شه .


700فریم!!!این که وحشتناکه......
من هنوز دقیقا نفهمیدم مشکل شما چیه.فقط به طور کل میگم شما فریم ریت کل کارتو نهایتا بذار روی 30 (اینو از این جهت می گم که استاندارد صفحه مانیتور از سیستم NTSC استفاده می کنه که فریم ریت 29.97 داره)یعنی رو این حالت تو باید بهترین نتیجه را بگیری .اگه نگیری باید تعداد فریم ها رو زیاد کنی .البته نه اینکه خیلی ببری بالا. کم کم و با سعی و خطا این کار رو بکن.
از روش جدید motion tweens هم استفاده کن تا بتونی از پنجره motion editor بهره کافی ببری .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا