کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

modiregoogle

New Member
در حال حاضر افرادی زیادی وجود دارند که منبع درآمد آنها کسب و کار اینترنتی خانگی می باشد. این افراد صرفا با داشتن یک کامپیوتر و اشتراک اینترنت توانسته اند نسبت به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی خود اقدام نمایند. این افراد بدون پرداخت هزینه هایی همچون هزینه اجاره محل دفتر کار ، هزینه استخدام کارمند ، هزینه اشتراک برق ، هزینه تبلیغ در محل و سایر هزینه ها کسب درآمد اینترنتی در منزل را شروع کرده اند.

کسب و کار اینترنتی خانگی یکی از پرطرفدارترین کسب و کارها می باشد. برای داشتن این شغل هیچ نیازی به مدرک تحصیلی نمی باشد . البته خیلی از افراد تحصیل کرده نیز بدلیل شرایط بد اشتغال در کشور به سمت کسب و کارهای خانگی روی آورده اند. این کسب و کار بدلیل اینکه می تواند باعث درآمد زایی در منزل گردد تبدیل به یک شغل ثابت و پردرآمد برای خیلی از افراد شده است. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟ و به چه شکل می توان نسبت به راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی کارهای لازم را انجام داد. همچنین تعدادی از ایده های کسب و کار اینترنتی خانگی را معرفی می نماییم.

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

کار در منزل نهایتا باعث کسب در آمد در منزل می شود . کسب و کار اینترنتی خانگی به کار در منزلی گفته می شود که با استفاده از اینترنت به کسب درآمد اینترنتی در منزل می انجامد. به عبارتی کسب و کار خانگی اینترنتی یعنی اینکه شما در منزل و با استفاده از اینترنت کسب درآمد نمایید.

در سایت های مختلف ایرانی و خارجی تعداد زیادی کسب و کار خانگی اینترنتی معرفی شده اند ولی باید گفت که این نوع کسب و کارهای محدودیت نداشته و هیچ منبعی وجود ندارد که بصورت کامل این کسب و کارها را معرفی کرده باشد. منظور اینست که شما می توانید با کمی تفکر یک کسب و کار اینترنتی خانگی جدید و منحصر به فرد راه اندازی نمایید.

روش های کسب درآمد اینترنتی در منزل بسیار متنوع می باشند. بعضی از این کسب و کارهای خانگی فقط از طریق وب سایت کسب درآمد می کنند و بعضی دیگر از طریق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام به درآمد زایی اینترنتی در منزل رسیده اند. منظور اینست که برای اینکه یک کسب و کار اینترنتی خانگی داشته باشید حتما نیاز به داشتن وب سایت وجود ندارد بلکه از طریق شبکه های اجتماعی و یا یک وبلاگ رایگان نیز می توان این کار را انجام داد.

اگر دقت کرده باشید در هر شهر یکسری کانال های تلگرام وجود دارد که اخبار روز همان شهر را منتشر می نمایند و از این طریق کاربران زیادی عضو آن کانال ها شده و از طریق تبلیغات در کانال خود کسب درآمد می کنند. البته کانال های اخبار کشوری وجود دارد که بالای ۲ میلیون کاربر دارند و بابت هر تبلغ خود بالای ۵۰۰ هزار تومان دریافت می نمایند. با یک حساب سرانگشتی و در بدترین حالت اگر این کانال ها در روز فقط ۲ تبلیغ دریافت کنند در ماه حداقل ۳۰ میلیون تومان درآمد خواهند داشت.

پیج های اینستاگرام زیادی وجود دارد که آنها نیز همانند کانال های تلگرام درآمد عالی دارند. مثل پیج هایی برای فروش پوشاک ، لباس عروش ، لوازم آرایشی ، فروش خودرو ، فروش زیورآلات و هر چیزی که به فکر شما برسد.

یکی از دوستانم یک پیج اینستاگرام دارد که از طریق آن فیلم و موزیک های جدید را معرفی می نماید. حدود ۵۰۰ هزار فالوور واقعی جذب نموده و حداقل در ماه ۵ میلیون تومان از طریق تبلیغ دریافت می کند.

این مثال ها را زدم که متوجه شوید صرفا از طریق گوشی همراه خود می توانید به یک درآمد فوق العاده از طریق راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی شوید.

پیشنهاد می کنم مقاله کار در منزل و معرفی ۱۰ ایده کسب و کار پُردرآمد را مطالعه نمایید.

معرفی تعدادی از ایده های کسب و کار اینترنتی خانگی :

  • برنامه نویسی
  • وبلاگ نویسی
  • تایپ
  • بازاریابی پورسانتی
  • آموزش اینترنتی
  • تولید ویدیو آموزشی
  • خرید و فروش دامنه
  • فروش محصولات دست ساز خودتان
  • مدیریت شبکه های اجتماعی سایرین
  • طراحی سایت استخدام
  • طراحی گرافیکی
  • خرید و فروش خودرو
  • خرید و فروش ملک
  • طراحی سایت
  • رزومه نویسی
  • ترجمه
  • تولید کلیپ
  • مشارکت در فروش
  • فروش محصولات دیگران
  • و …
هر کدام از این موارد را اگر در اینترنت سرچ کنید مطالب زیادی در خصوص آنها پیدا خواهید کرد. البته اگرمقالات کسب و کار اینترنتی وب سایت مدیر گوگل را مطالعه نمایید اطلاعات خوبی در این زمینه کسب خواهید کرد.

برای اینکه بتوانید کسب و کار اینترنتی خانگی خود را را اندازی نمایید باید یکسری اصول را رعایت نمایید که آنها را معرفی می کنیم :

۱- انتخاب کسب و کار و محاسبه میزان سرمایه مورد نیاز

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خانگی حتما نیار به یکسری هزینه های هر چند ناچیز می باشد. با توجه به نوع کسب و کاری که قرار است راه اندازی شود هزینه ها متفاوت است.

اگر می خواهید یک وب سایت راه اندازی نمایید حتما نیاز به خرید دامنه و هاست می باشد. اگر خودتان طراحی سایت بلد نیستید باید هزینه هایی را برای این کار پرداخت نمایید. الته می توانید با یادگیری وردپرس به راحتی این کار را خودتان انجام دهید.

اگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل نیاز به کامپیوتر و مودم اینترنت وجود دارد این هزینه را باید مدنظر قرار دهید.

اگر بتوانید با استفاده از گوشی هوشمند خود مثلا از طریق اینستاگرام یا تلگرام کار در منزل اینترنتی خود را راه اندازی کنید نیاز به هزینه کمتری می باشد. صرفا هزینه شما هزینه اینترنت مصرفی خواهد بود.

اگر شما دارای توانایی و تخصص خاصی مثل توانایی ترجمه ، طراحی سایت ، طراحی گرافیکی و یا هر تخصص دیگری باشید قطعا هزینه های شما کمتر و درآمدتان بیشتر خواهید شد.

پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای سئو سایت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی را مطالعه نمایید.

۲- انتخاب محل کار در منزل

همانطور که هر کارمندی در شرکت یا اداره دارای میز و اتاق مشخص برای کار خود می باشد شما نیز برای کسب و کار اینترنتی خانگی خود محلی مناسب در منزل مهیا کنید.

اگر اتاقی مستقل دارید می تواند در موفقیت شما کمک شایانی نماید. شما می توانید یک گوشه از اتاق خود را بصورت اختصاصی به کار در منزل اینترنتی خود اختصاص دهید.

اگر اتاق مستقلی ندارید می توانید یک گوشه از منزل را با هماهنگی خانواده خود به این کار اختصاص دهید و با توضیحاتی که در خصوص کسب و کار خود می دهید آنها را در این خصوص توجیه نمایید.

البته اگر کسب و کار خود را می خواهید از طریق گوشی همراه خود انجام دهید این مسئله کمرنگ تر خواهد شد. یعنی شما اگر فضای خاصی برای آن اختصاص ندهید در هر گوشه از خانه می توانید این کار را انجام دهید.


۳- زمانبندی مناسب کسب و کار اینترنتی خانگی

اگر قصد راه اندازی کسب و کار خانگی اینترنتی دارید باید برنامه ریزی مناسبی انجام دهید. با توجه به وضعیت کار و زندگی خود باید در روز حداقل حدود ۳ ساعت وقت در برنامه کاری خود جای دهید.

ممکن است این ۳ ساعت در اول صبح یا آخر شب باشد. فرقی ندارد شما حداقل زمان را باید روی این کار بگذارید. بدیهی است هر چه تعداد ساعت بیشتری صرف این کار کنید موفق ترخواهید شد.

شما در هر شغلی که در خارج از منزل مشغول به کار شوید مجبور هستید زمان زیادی را در آن محل مشغول به کار شوید. برای کار در منزل اینترنتی خود نیز باید به همین روال تعداد ساعات مشخصی را بطور کامل وقت و انرژی خود را صرف این کار نمایید.


۴- مشورت با دوستان در خصوص کار در منزل اینترنتی

همیشه و در هرجمعی از دوستان و اقوام خود سعی کنید در خصوص کسب و کار خود صحبت نمایید. این مسئله دو مزیت برای کسب و کار اینترنتی خانگی شما خواهد داشت. مزیت اول اینست که ممکن است پیشنهاداتی به شما بدهند که از طریق آنها بتوانید کسب و کار خانگی خود را رونق ببخشید و مزیت دوم تبلیغات اصطلاحا دهان به دهان کسب و کار است. این کار باعث می شود تعداد بیشتر ی از افراد با کسب و کار اینترنتی خانگی شما آشنا شوند و درآمد شما بیشتر شود.


نتیجه گیری :

در این مقاله اطلاعاتی در در خصوص راه اندازی کسب و کار اینترنتی به شما ارائه دادیم که از طریق آن می توانید به یک درآمد عالی در اینترنت برسید. کار در منزل اینترنتی یکی از بهترین روش های کسب درآمد در منزل می باشد که با کمترین سرمایه ممکن قابل اجرا است.

برای اینکه کار در منزل اینترنتی ایده آلی راه اندازی کنید ابتدا ایده های کسب و کار اینترنتی خانگی مناسبی انتخاب نمایید . بعد از انتخاب ایده به راحتی می توانید آنرا شروع کرده و با رعایت اصولی که در این مقاله ذکر گردید به کسب درآمد بپردازید.


منبع: کار در منزل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا