کسب درآمد از سایت نیازمندیهای هشیوار

salehkhan

New Member
شاید از دیدن تعرفه های درج آگهی در سایت هشیوار تعجب کنید. اما ما بخاطر افتتاح سایت و جذب مشتری ، تعرفه های آگهی خود را با تخفیف بسیار ارائه کردیم . این یک طرح زمستانه هست که آگهی های ویژه ستاره دار تا شماره 5 رایگان کردیم و آگهی های ویژه 8 ستاره علاوه بر درج در این سایت در رسانه سپنا با آدرس i.sepna.com به صورت رپورتاژ آگهی یا تبلیغات بنری یا متنی نمایش داده میشوند .

دوست دارید بدونید جایگاه اختصاصی رپورتاژ در رسانه سپنا کجاست ؟ پس تصاویر زیر را دانلود و مشاهده کنید :


لینک دانلود تصاویر مربوط به جایگاه های اختصاصی رپورتاژ آگهی ها :


  1. دانلود تصاویر با کیفیت بالا(2.80 مگابایت)
  2. دانلود تصاویر با کیفیت پایین(994 کیلوبایت)
در حال حاضر آگهی ویژه 8 ستاره برای مدت 30 روز و با هزینه تنها 10 هزار تومان قابل درج یا تمدید می باشد . و این قیمت تنها تا عید نوروز 95 پابرجاست .



آموزش ثبت نام و ثبت آگهی در رسانه هشیوار :


مراحل ثبت آگهی در رسانه هشیوار:


1-ثبت نام در سایت

برای ثبت نام کافی است از منوی بالای سایت گزینه ثبت نام کلیک کنید و سپس فرم ثبت نام را کامل نمایید.


2- وارد کنترل پنل خود شوید:

پس از اینکه عضو سایت شدید، از طریق فرم ورود به سایت و با وارد کردن نام کاربری و سپس رمز ورود خود، می‌توانید به پنل مدیریتی خود دسترسی داشته باشد.


3- یک آگهی جدید ثبت کنید

در پنل کاربری خود گزینه "آگهی ها - ثبت آگهی جدید" را انتخاب کنید. صفحه دریافت مشخصات آگهی برای شما نمایش داده می شود که باید فرم را تکمیل کنید. عنوان و دسته بندی و زیر گروه مناسب برای آگهی خود انتخاب کنید ( مثلا املاک - پیش فروش ، خودرو - دست دوم و . . . )نوع آگهی خود رو انتخاب کنید سایر بخش ها رو نیز به همین ترتیب تکمیل کنید . در ضمن اگر میتوانید تصویری برای آگهی خود تهیه کنید و در قسمت تصویر اصلی آنرا قرار دهید


4- آگهی شما ثبت شد

ثبت آگهی شما تمام شد و به محض تایید در سایت نمایش داده می شود. برای ویرایش ، حذف و یا تمدید آگهی خود هر زمان که خواستید میتوانید وارد پنل کاربری خود شوید و از قسمت "مدیریت آگهی ها" تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنید.



در سایت هشیوار ثبت نام کرده و با لینک اختصاصی خود به کسب درآمد بپردازید .





بعد از ثبت نام وارد کنترل پنل کاربری خودتان شوید همان داشبورد و بر روی گزینه کسب درآمد کلیک کنید تا لینک اختصاصی واسه بازاریابی و دریافت پورسانت را مشاهده کنید . میتوانید از بنرهای گرافیکی جهت جذب معرف استفاده کنید .
50 درصد پورسانت از معرفهای خودتان در صورتیکه که آگهی ویژه ثبت کنند بدست خواهید آورد . یعنی با جذب 2 تا معرف که اقدام به درج آگهی ویژه 8 ستاره نمایند 10 هزار تومان پورسانت خواهید گرفت . و در صورت درخواست برداشت فورا به حساب شما انتقال داده خواهد شد . البته قبل از درخواست واریز ، حساب بانکی خودتان را در بخش ویرایش پروفایل یادداشت کنید تا به مشکل برنخورید و واریزها زودتر انجام شود .

توجه :دریافت هدیه رایگان جهت ثبت نام کاربران این انجمن به 10 نفر

جهت اعتمادسازی و البته هدیه سایت به 10 نفر از کاربران این انجمن که در سایت هشیوار ثبت نام کرده و آگهی ویژه ستاره دار درج نمایند ، به 3 نفر اول، آگهی ویژه 8 ستاره داده خواهد شد و آگهی آنها بصورت رایگان درج خواهد شد یعنی هیچ مبلغی از آنها دریافت نخواهد شد و در ضمن آگهی آنها در رسانه سپنا نیز بصورت رایگان قرار خواهد گرفت . و به 7 نفر بعدی آگهی ویژه 7 ستاره داده میشود و آگهی آنها نیز به صورت رایگان درج خواهد شد . یادتان نرود آگهی های ویژه ستاره دار همیشه بالاتر از بقیه آگهی ها دیده خواهند شد و سعی کنید این فرصت را از دست ندهید .

همه چیز کاملا شفاف و گویا توضیح داده شده است . بازهم اگر مشکلی داشتید میتوانید از کلیپ های تصویری ساخته شده توسط ما که در زیر آورده شده است استفاده کنید و یا اینکه از لینک تماس با ما استفاده کنید یا اینکه در همین انجمن انتقادات یا پیشنهادات خودتان را برای ما ارسال کنید .

راهنمای ثبت آگهی توسط آموزشهای تصویری با کلیپهای طراحی شده
کلیپ شماره 1 : راهنمای تصویری عضویت در سایت هشیوار
راهنمای گام به گام و طریقه ثبت نام در سایت نیازمندیهای هشیوار

کلیپ شماره 2 : راهنمای تصویری ثبت آگهی رایگان در سایت هشیوار
در این آموزش که بمدت زمان 7 دقیقه طراحی شده است شما با مراحل ثبت آگهی در سایت هشیوار Hashivar.com آشنایی کامل پیدا خواهید کرد .

کلیپ شماره 3 : مزایای درج آگهی ویژه 8 ستاره در سایت هشیوار
آیا میدانستید چنانچه در سایت هشیوار hashivar.com آگهی ویژه 8 ستاره درج کنید در سایت موسیقی سپنا i.sepna.com یک جایگاه تبلیغاتی یا رپورتاژ آگهی بدست می آورید ؟ در این کلیپ جایگاه اختصاصی آگهی های ویژه ستاره دار را نمایش می دهیم .


کلیپ شماره 4 : راهنمای تصویری شیوه کسب درآمد از سایت هشیوار
در سایت هشیوار میتوانید با لینک اختصاصی خود به کسب درآمد از طریق بازاریابی بپردازید و بابت ثبت هر آگهی ویژه ستاره دار توسط معرفهای خود 50 درصد پورسانت دریافت کنید .

لینک دانلود کلیپها با کیفیت HD :

  1. کلیپ شماره یک
  2. کلیپ شماره دو
  3. کلیپ شماره سه
  4. کلیپ شماره چهار

 

جدیدترین ارسال ها

بالا