javadth

Member
کد تخفیف نت افراز : ۱۲ درصدی : UC573MAR و , usr303IUE , usr762EZQ , usr280WRO

کد تخفیف نت افراز کوپن نت افراز UC615IAA

فایده کد تخفیف نت افراز چیست ؟ با توجه به افزایش هزینه های هاستینگ و ایجاد یک سایت ، استفاده از تخفیف میتواند در صرفه جویی هزینه ها به شما کمک کند ، ما در این صفحه کدهای تخفیف نت افراز رو یکجا جمع کردیم تا بنا به نیازتون از اون ها استفاده کنید.

چند مدل کد تخفیف نت افراز داریم : فعلا دو مدل کوپن نت افراز در اینترنت هستش ، مدل اول که کد دوره ای هستش یعنی شما اگر قصد دارید برای مدت طولانی وبسایت داشته باشید میتونید یک کد تخفیف با درصد پایینتر استفاده کنید که مثلا میشه ۷ درصد و این رو هر دوره تمدید حساب میشه ، کد دوم که تخفیف ۱۲ درصدی هستش یکبار استفاده هستش .

یعنی شاید شما بخواید یه دوره شش ماهه یا یکساله هاست داشته باشید و اگر سایتتون به درامد رسید ادامه بدید که در این صورت میتونید از کدهای تخفیف درصد بالای نت افراز استفاده کنید.

شرکت هاستینگ نت افراز این امکان را به شما میدهد که خرید هاست و ثبت دامین را به صورت آنلاین با استفاده از کارت های عضو شتاب انجام دهید. خرید هاست به صورت آنلاین از طریق اتصال امن و توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (وابسته به بانک پارسیان ) و شرکت پرداخت الکترونیک سامان (وابسته به بانک سامان) انجام پذیر می باشد.

شما میتوانید برای استفاده از تخفیف های نت افراز از کد های زیر استفاده کنید

کد تخفیف نت افراز : ۷ درصدی : usr171HRS
کوپن نت افراز : ۱۲ درصدی :, UC234OFN, UC573MAR و , usr303IUE , usr762EZQ , usr280WRO

چرا نت افراز را به عنوان میزبان وب خود انتخاب نماییم؟

نسخه پشتیبان هفتگی و روزانه

جهت حفاظت هرچه بیشتر از اطلاعات کاربران، تمامی سرویس های میزبانی نت افراز به صورت خود کار به صورت های هفتگی و روزانه پشتیبان گیری میشوند. پشتیبان گیری روزانه از اطلاعات پایگاه های داده کاربران و پشتیبان گیری هفتگی شامل کلیه اطلاعات کاربران میباشد. این سرویس برای تمامی پلان ها بصورت رایگان ارایه میشود.

برنامه های رایگان فارسی

نت افراز علاوه بر ارایه سرویس های میزبانی، در صورت تمایل کاربران و منتاسب با نیاز ایشان گلچینی از بهترین و محبوب ترین برنامه های فارسی موجود را به صورت رایگان برای مشتریان خود نصب می کند. نرافراز های انتخاب شده، از بهترین و کامل ترین بسته های اینترنتی موجود می باشد که همگی دارای کنترل پنل فارسی و تقویم شمسی می باشند

پنل کاربری کارا

پنل کاربری نت افراز این امکان را به شما میدهد که در هر زمان تمامی سرویس های خود در نت افراز را کنترل کنید. تمامی پرداخت ها و تمدید ها به صورت آنلاین و روش های دیگر پرداختی از طریق پنل کاربری به صورت اتوماتیک انجام پذیر میباشد. از دیگر امکانات موجود در پنل کاربری شما امکان مدیریت کامل تنظیمات دامین های شما میباشد.

منبع : کد تخفیف نت افراز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا