کد تخفیف نت افراز همراه با 8 نکته مهم قبل از خرید هاست

ali20mo

New Member
انتخاب هاست مناسب برای موفقیت هر وبسایتی حیاتی است. اگر هاست اشتباهی را انتخاب کنید با مشکلات کرش شدن سایت، اختلالات امنیتی، سرعت کم یا پشتیبانی غیر حرفه ای مواجه می شوید. این اتفاق به ویژه در مواجهه با سرویس های میزبانی ارزان قیمت بی کیفیت متداول است.
به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، معیارهای متعددی برای تشخیص هاست خوب بیان می شود. امروزه زمان اینکه فقط پهنای باند و فضای ذخیره را به عنوان ویژگی هاست خوب در نظر بگیریم گذشته است. با افزایش تنوع سایت های ارائه دهنده خدمات میزبانی قبل از هر تصمیمی باید بررسی دقیقی از مزیت ها و معایب گزینه های در دسترس، انجام شود. البته، در نظر داشته باشید که خدمات هاستینگ ایده آل برای سایت های با کاربری مختلف متفاوت اند. با این وجود، معیارهای مشترکی مانند خرید با کد تخفیف، پشتیبانی قوی، هزینه های مناسب و سرعت بالا وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

ویژگی های یک هاست مناسب چیست؟

پیش از خرید هاست از خودتان بپرسید موضوع سایت چیست و قصد راه اندازی چه نوع وب سایتی را دارید؟ آیا سایتتان با اپلیکیشن ها، نرم افزارها و پیش نیازهای خاصی طراحی شده است؟ تعداد بازدیدکنندگان روزانه چقدر است؟ آیا قصد راه اندازی وب سایتی تازه را دارید؟ میزان بودجه و منابع مالی شما چقدر است؟ پاسخ دادن به این پرسش ها می تواند مسیر ذهنی تان را تا حد بسیار زیادی روشن کند. برای مثال، اگر بودجه محدودی دارید، بهتر است به سراغ آن دسته از خدمات هاستینگ بروید که قیمت کمتری داشته یا بیشترین کد تخفیف را ارائه می کنند.

زمان آپ تایم سرور​

سرور ضعیف و اتصال ناپایدار باعث می شود سایت شما از دسترس خارج شود. این اتفاق نه تنها سبب کاهش بازدیدهای احتمالی و از دست دادن فرصت فروش می شود بلکه رتبه سایت در موتورهای جستجو را هم پایین می آورد. بهترین کار، این است که به سراغ خدمات دهنده هایی بروید که آپتایم بالای 99.5 درصد داشته باشند. هر عددی کمتر از 99% را از ذهن خود بیرون کنید. حتی اگر در ابتدا برای چنین سرویس ضعیفی پول کمی بدهید، ارزش ضرری که شاید در آینده متحمل شوید را ندارد.

پشتیبانی و خدمات مشتریان​

قبل از انتخاب بررسی کنید که سرعت و نحوه پاسخگویی پشتیبانی در برابر مشکلات فنی تا چه حد رضایت بخش است. این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های هر هاست خوب است. خدمات میزبانی را از مجموعه ای دریافت کنید که بتواند به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پشتیبانی ارائه کند. نوع ارائه این خدمات هم مهم است. معمولا آنهایی که چند نوع راه ارتباطی از جمله پیام، چت آنلاین، ارسال ایمیل، تماس تلفنی و تیکت دارند، گزینه بهتری هستند.

هزینه های خرید و تمدید خدمات​

در حوزه خدمات میزبانی، شرکت ها پیشنهادهای مختلفی را برای اولین خرید و تمدید سرویس ارائه می کنند. معمولا قیمت سفارش اول کمتر است و برای تمدید باید هزینه بیشتری بپردازید. میزبانی سایت خود را به مجموعه ای بسپارید که با ارائه کد تخفیف امکان خرید هاست ارزان تری را برای شما فراهم می کند. این کد تخفیف ها محدود هستند و برای مثال، فقط برای سال اول اعتبار دارد. بنابراین، نرخ تمدید خدمات هاستینگ را هم مدنظر قرار دهید تا پس از اتمام دوره یک ساله لازم نباشد به سراغ میزبان دیگری بروید و دردسر انتقال سایت را داشته باشید.

فضای ذخیره سازی​

به هنگام خرید، باید بدانید که چه مقدار فضای ذخیره سازی اطلاعات نیاز دارید. اگر وبسایتتان کوچک و متوسط است، چند گیگابایت فضای ذخیره سازی هم کفایت می کند. به عنوان مثال، 25 گیگابایت فضا برای یک سایت متوسط کافی خواهد بود. اگر سایت دانلود فایل یا فیلم راه اندازی کرده اید، این مقدار فضا مناسب نخواهد بود. برای چنین سایت هایی نیاز است به سراغ خرید هاست دانلود باشید. در صورت تغییر شرایط سایت و نیاز به فضای بیشتر، برخی از شرکت های هاستینگ که در ادامه معرفی می شوند کد تخفیف بالاتر ارائه می کنند که خود مزیت محسوب می شود.

قابلیت پشتیبان گیری و بکاپ خودکار​

سرورها بیش تر از رایانه های شخصی در معرض از دست دادن اطلاعات اند. تهدیدات سایبری می تواند دیتاهای شما و کاربران تان را در معرض خطر قرار دهد. برخی از این خسارت ها جبران ناپذیرند. در نتیجه، مهم است بدانید در صورت بروز چنین مشکلاتی، میزبانتان چه گزینه های پشتیبانی را ارائه می دهد. همچنین، آیا خودتان دسترسی های لازم برای گرفتن نسخه پشتیبان از سایت، را دارید یا نه؟ سرویس هایی که به صورت منظم و در بازه های زمانی از پیش تعیین شده بکاپ می گیرند بهترین انتخاب خواهند بود.

سرعت و امنیت بالای هاست​

یکی از پارامترهای دیگری که لازم است در انتخاب هاست مدنظر قرار دهید، سرعت است. میزان منابع تخصیص داده شده به سرور نقش تعیین کننده ای در سرعت هاست خواهد داشت. هر چه منابع نسبت به تعداد سایت هایی که روی یک سرور میزبانی می شوند بیشتر باشد، سرعت هاست نیز بالاتر است. دقت داشته باشید هزینه شما نیز با افزایش منابع، بیشتر خواهد شد. پیشنهاد می شود در ابتدای کار و برای سایت تازه تأسیس، منابع محدود و ارزان استفاده کنید. پس از آن و با افزایش تعداد کاربرها، در صورت نیاز سرویس میزبانی خود را ارتقا دهید.
گذشته از تمام مواردی که تاکنون مطرح کردیم، توجه به امنیت سایت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. اعتماد کردن به یک مجموعه برای میزبانی سایت و محتوای آن، ساده نیست. به همین دلیل، باید تیمی را انتخاب کنید که بتواند امنیت اطلاعات مشتریان را تضمین کند. این موضوع را جدی بگیرید؛ چرا که ممکن است در نهایت به از دست دادن همه چیز تمام شود.

معرفی 2 شرکت برتر برای خرید هاست​

برای آن که بدانید شرکت ارائه دهنده هاستینگی که قصد خرید از آن را دارید، پاسخگوی نیازتان است، از اعتبار و سابقه شرکت مطمئن شوید و عملکرد آن را از نظر ایمنی سرور و هاست بررسی کنید. متنوع بودن پلن ها، قیمت اشتراک و امکان استفاده از کد تخفیف، داشتن کنترل پنل هاست و لینوکسی یا ویندوزی بودن نیز از موارد دیگری است که باید در نظر داشت. سایت های بسیار زیادی برای دریافت خدمات هاست وجود دارد؛ اما باید به سراغ بهترین ها بروید تا بتوانید هر چه کاشته اید را به بهترین شکل ممکن، برداشت کنید. با توجه به تمامی ویژگی هایی که از یک هاست مناسب انتظار می رود، نت افراز و پارس پک را می توان بهترین های این میدان لقب داد.

خرید هاست با کد تخفیف نت افراز

همانطور که گفته شد، سرویس های زیادی وجود دارند که خدمات هاستینگ و میزبانی وب ارائه می دهند؛ اما تعداد کمی از آن ها همه مزیت هایی که اشاره شد را دارا هستند. نت افراز یکی از این شرکتهاست که توانسته است سال ها فعالیت موفق در کنار رضایت کامل کاربران را در کارنامه خود داشته باشد. این مجموعه میزبان هزاران سایت کوچک و بزرگ از گذشته تا حال بوده و هست. اگر سایت تازه تأسیس یا قدیمی دارید و می خواهید بدون صرف هزینه های گزاف از خدمات هاستینگ باکیفیت استفاده کنید، نت افراز بهترین گزینه است. با کد تخفیف نت افراز هم می توانید خریدی به صرفه داشته باشید. نکته مثبت این است فرقی ندارد که می خواهید برای اولین بار هاست بخرید یا سرویس های قبلی خود را تمدید کنید. در هر حال، امکان استفاده از کد تخفیف برای داشتن خریدی ارزان برای شما مهیاست.

میزبانی سایت خود را به پارس پک بسپارید​

دومین پیشنهاد برای افرادی که به دنبال میزبان معتبر سایت هستند، پارس پک است. خدمات متنوع پارس پک شامل سرورهای اختصاصی ویندوز و لینوکس، سرور مجازی داخل و خارج کشور، هاست ابری ایران و اروپا، هاست دانلود، هاست های اشتراکی و ثبت دامنه است. کسب و کارهای معروف زیادی از خدمات این مجموعه استفاده کرده و می کنند که این سابقه، اعتماد به این مجموعه را دوچندان خواهد کرد.
پارس پک چند ویژگی برجسته دیگر نیز دارد که سبب می شود هزینه زیادی برای خرید هاست سایت خود پرداخت نکنید. اول از همه تنوع بالای پلن ها از یک ماهه تا یکساله که قیمت و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می دهند. از طرفی دیگر، منابعی مانند میزان فضای ذخیره سازی، تعداد هسته پردازشگر، مقدار رم و … هم قابل انتخاب است. مبلغ قابل پرداخت نهایی با در نظر گرفتن این موارد محاسبه می شود ولی با کد تخفیف پارس پک به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می کند. کدهای تخفیف هم به اندازه خدمات متنوع بوده و برای خرید اول پلن های کوتاه مدت و بلند مدت یا خرید دوم تمدید سرویس میزبانی فعال است.
 

saraghk44

Member
تحصیل در آلمان برای مقطع لیسانس یا همان دوره کارشناسی در دانشگاه‌های این کشور ممکن است جذابیت بالایی داشته باشد. آلمان دارای دانشگاه‌های معتبر و محیط‌های تحصیلی با کیفیتی است. اینجا چند مرحله کلی برای تحصیل در آلمان در مقطع لیسانس را توضیح داده‌ام:

1. زبان: بیشتر دوره‌های درسی در آلمان به زبان آلمانی برگزار می‌شوند. بنابراین، اگر شما زبان آلمانی را به طور کامل مسلط نیستید، باید ابتدا به یادگیری زبان بپردازید. برخی از دانشگاه‌ها دوره‌های زبان برگزار می‌کنند که به شما کمک می‌کنند تا به سطح مورد نیاز برای تحصیل در زبان آلمانی برسید.

2. مدارک تحصیلی: شما باید مدرک دیپلم دبیرستان یا معادل آن را داشته باشید. همچنین، برخی دوره‌های خاص ممکن است شرایط ویژه‌ای داشته باشند که باید آنها را برآورده کنید.
مهاجرت به آلمان

3. انتخاب دانشگاه و رشته تحصیلی: پس از یادگیری زبان و تهیه مدارک لازم، شما باید دانشگاه و رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید. آلمان دارای دانشگاه‌های متعددی است و شما باید دقت کنید تا دانشگاه و رشته‌ای را انتخاب کنید که به توانایی‌ها و علاقه‌های شخصی شما متناسب باشد.

4. درخواست و مهلت‌های ثبت نام: هر دانشگاه ممکن است مهلت‌های مختلفی برای ثبت نام داشته باشد. شما باید در زمان مناسب درخواست خود را ثبت کنید. همچنین، باید مدارک و اسناد لازم را به دقت آماده کنید.

5. ویزا و اقامت: پس از پذیرش در دانشگاه، شما باید ویزای تحصیلی برای ورود به آلمان اخذ کنید و اقامت خود را تنظیم کنید.

6. هزینه‌ها: در آلمان بسیاری از دانشگاه‌ها وابسته به دولت هستند و تعدادی از دروس به صورت رایگان ارائه می‌شوند. با این حال، هزینه‌های زندگی و مختلف دیگری وجود دارد. باید به مطالبه‌های مالی خود دقت کنید.

7. موفقیت تحصیلی: پس از ورود به دانشگاه، شما باید به تلاش و تعهد خود در تحصیل ادامه دهید تا موفقیت‌های لازم را کسب کنید.

در کل، تحصیل در آلمان ممکن است مراحل مختلفی را به دنبال داشته باشد، اما با تعهد و تلاش، می‌توانید به دستاوردهای تحصیلی خود در این کشور دست یابید. برای اطلاعات دقیقتر و جزئی‌تر، به وب‌سایت‌ها و منابع مربوط به دانشگاه‌ها و سفارت آلمان مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا