غیره کتونی اسپورت

elmira.n

New Member
سلام کلی تو کارهای قدیمی داشتم میگشتم دنبال کسی که به منتال ری وارد باشه شما همینجا بودی نمیدیدم.
کار شما رو دیدم خیلی خوشم اومد.
من با مایا کار میکنم و تو رندر مبتدی هستم میخواستم رندر رو یاد بگیرم پیشنهاد شما چیه چقدر زمان میبره تا حرفه ای بشم
 

koorosh_kh

باحالترین کاربر
سلام کلی تو کارهای قدیمی داشتم میگشتم دنبال کسی که به منتال ری وارد باشه شما همینجا بودی نمیدیدم.
کار شما رو دیدم خیلی خوشم اومد.
من با مایا کار میکنم و تو رندر مبتدی هستم میخواستم رندر رو یاد بگیرم پیشنهاد شما چیه چقدر زمان میبره تا حرفه ای بشم

چون مایا بیشتر برای انیمیت استفاده میشه تو آموزشگاه ها زیاد رندرینگ رو یاد نمیدن
اما اگر از من بپرسید فیلمهای آموزشی خارجی رو پیشنهاد میکنم . البته برای یادگیری منتال باید صبور باشی
موفق باشید.
 
سلام آفرین پیشرفت در حد المپیک :neutral: مدلینگ که عالیه فقط همین اما در مورد رندرینگ دوسته من که گفته بودید بود و نبود استودیو هیچ تفاوتی نداره کاملا مخالفم :green: شما enviorment را بزار رو رنگ سباه و فاینال گدر را فعال کن عکس را نگه دار بعد enviorment را مثلا قرمز کن حالا یه رندر بگیر و 2تا عکس را مقایسه کن یه دنیا تفاوت توشه البته بستگی به پارامتر های فاینال گدر هم داره وقتی تو enviorment این همه تفاوت باشه شما ببین وقتی یه استودیو بسازید چقدر تقاوت میشه البته فکر کنم شما از یه zspehre واسه استودیو ساتفاده می کنید و بهش پارامتر میدید در اون صورت رو color balance که کار کنید خیلی تفاوت را میبینید با کم و زیاد کردن مقدار value و یا تغییر رنگش یه پیشنهاد بهتر از جایی که phisical sun and sky را تو render setup تنشیم می کنند از image based light استفاده کنید همون ibl خودمون و توش emit photon را و مفدار u و v را باهاش کم وزیاد کنید این چیز هایی را که گفتم را تو introduction to maya 2009 خیلی خوب آموزش میده به همه دوستانی که می خواند منتال را با مایا کار کنند پیشنهادش می کنم البته این هایی که گفتم موفق باشید :rose:
 

koorosh_kh

باحالترین کاربر
سلام آفرین پیشرفت در حد المپیک :neutral: مدلینگ که عالیه فقط همین اما در مورد رندرینگ دوسته من که گفته بودید بود و نبود استودیو هیچ تفاوتی نداره کاملا مخالفم :green: شما enviorment را بزار رو رنگ سباه و فاینال گدر را فعال کن عکس را نگه دار بعد enviorment را مثلا قرمز کن حالا یه رندر بگیر و 2تا عکس را مقایسه کن یه دنیا تفاوت توشه البته بستگی به پارامتر های فاینال گدر هم داره وقتی تو enviorment این همه تفاوت باشه شما ببین وقتی یه استودیو بسازید چقدر تقاوت میشه البته فکر کنم شما از یه zspehre واسه استودیو ساتفاده می کنید و بهش پارامتر میدید در اون صورت رو color balance که کار کنید خیلی تفاوت را میبینید با کم و زیاد کردن مقدار value و یا تغییر رنگش یه پیشنهاد بهتر از جایی که phisical sun and sky را تو render setup تنشیم می کنند از image based light استفاده کنید همون ibl خودمون و توش emit photon را و مفدار u و v را باهاش کم وزیاد کنید این چیز هایی را که گفتم را تو introduction to maya 2009 خیلی خوب آموزش میده به همه دوستانی که می خواند منتال را با مایا کار کنند پیشنهادش می کنم البته این هایی که گفتم موفق باشید :rose:

مرسی از راهنمایی ها کلی استفاده بردیم:rose:
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
کروش جان ببخشید دیر نظر میدم.
خیلی مدل عالی و قشنگی زدی فقط حیف که رندر مسابقه رو اینطور نزدی.
البته زیاد مه نیست مهم کاریه که انجام دادی و واقعا هم ارزشمنده :rose:
 

koorosh_kh

باحالترین کاربر
کروش جان ببخشید دیر نظر میدم.
خیلی مدل عالی و قشنگی زدی فقط حیف که رندر مسابقه رو اینطور نزدی.
البته زیاد مه نیست مهم کاریه که انجام دادی و واقعا هم ارزشمنده :rose:

مجید جان شما هر موقع نظر بدی عزیزی:rose:
آره اون هفته زیاد وقت نداشتم رندر بگیرم اما مهم اینه که بالاخره گرفتم:green:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا