کتاب آموزشی جوملا 2.5 - دایره المعارف جوملا

saeed shamsi

New Member
با سلام

joomla25.png

معتقدم برای هر کاری باید از قدرتمند ترین نیرویی که هستی بخش بلند مرتبه در نهاد انسان قرار داده است بهره جست و آن نیرو چیزی جز عشق و علاقه نیست . این کتاب تماماً با اتکا به همین نیرو نگارش یافته است تا چراغی باشد در پیش روی کسانی که علاقمندند تا در راه شیرین طراحی وب سایت های مبتنی بر جوملا گام بردارند.

جوملا یک هسته مدیریت محتوا است که با امکانات بینظیری که دارد ایجاد وب سایت های پویا را از امری ناممکن و سخت به پدیده ای سهل و آسان تبدیل نموده به کمک این سیستم مدیریت محتوا که بی شک میتوان وجود آن را پدیده ای در دنیای طراحان وب سایت های اینترنتی نامید شما لذت خلق نمودن صفحات وب دلخواه خود را خواهید چشید .

گروه جومینا از یک رو به عنوان اولین پشتیبان و منتشر کننده جوملا 2.5 در ایران و در راستای استقبال بی نظیری که کاربران و طراحان وب سایت های جوملایی از این نسخه نمودند و از روی دیگر به دلیل عدم وجود یک منبع کامل و معتبر آموزشی ، خود را مصمم به انتشار کتابی گرفت که این نقیصه را جبران نماید . کتابی که اینک پیش رو دارید نتیجه همین تصمیم است.

در توسعه این سیستم از بدو امر تا بحال اشخاص زیادی دخیل بوده اند که بدون وجود آن ها نه گروه جومینایی بود و نه اشخاص دیگری که بخواهند در راستای توسعه این سیستم گام بر دارند . همین جا دست تمامی این اشخاص را به گرمی می فشارم .

در مبحث آموزش جوملا 2 رویکرد کلی وجود دارد:

آموزش راهبری سیستم : آموزشی است که شخص آموزش گیرنده تنها کار با یک سایت جوملایی را میاموزد.
آموزش طراحی سیستم : آموزشی است که علاوه بر یادگیری کار با سیستم ،خود شخص قادر خواهد بود تا اقدام به طراحی سایت بنماید.

رویکردی که من در نگارش این کتاب انتخاب نمودم رویکرد دوم است و سعی من در این کتاب آن بوده است که با مطالعه این کتاب شما طراحی سایت را فرابگیرید و تنها به آموزش های راهبری اکتفا ننموده ام . بر اساس تجربه ای که از تدریس در کلاس های آموزشی جومینا داشته ام در نگارش این کتاب سعی نمودم انسجام مطالب بخوبی
حفظ گردد اما برای آنکه بتوانید از کلیه مطالب کتاب استفاده نمایید میباید آن را از ابتدا تا انتها بخوانید چرا که بسیاری از قسمت ها هستند که وابسته به سایر بخش ها میباشند و ابتدا شما میباید آن بخش ها را مطالعه نموده باشید تا بتوانید مفاهیم آن قسمت را درک نمایید.

تک تک کلمات این کتاب با عشق و علاقه به نگارش در آمده است و امیدواریم که با انتشار این کتاب توانسته باشیم گامی دیگر در راستای توسعه دانش طراحی وب سایت های مبتنی بر جوملا در کشور عزیزمان برداریم و به شما لذت طراحی یک سایت را هدیه نماییم .

:wink: دانلود کتاب آموزشی جوملا 2.5
تعداد صفحات : 314 صفحه
نویسنده : مهندس تهرانی

در صورت داشتن سوال میتونید در تالار تخصصی جوملای ایرانی مطرح کنید


زندگیتان سپید
---------------------------------------
مشاوره و طراحی اختصاصی
سعید شمسی / 3331 050 0937
/ سرپرست تالار تخصصی جومینا
 
آخرین ویرایش:

Cisco

مدیر انجمن
سلام
خودم تست نکردم ولی اگر کاربرا استفاده کردن و راضی بودن مبحث رو مهم می کنم تا همه استفاده کنن.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا