shayanboy
Active Member
مؤسسه نظارت آنلاین ComScore در گزارشی اعلام کرد حجم پرداختهای آنلاینی که از طریق اینترنت صورت میگیرند برای اولین بار از زمان آغاز ثبت آمارها از سوی مراکز نظارتی کاهش 4 درصدی را از خود نشان میدهند.
به گفته ComScore پرداختهای انجام شده در 23 روز ابتدای ماه نوامبر چهار درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان میدهد.
بدین ترتیب در مدت زمان یاد شده مبلغ 8.2 میلیارد دلار بصورت آنلاین بر روی اینترنت جابجا شده است. این میزان در مقایسه با 8.51 میلیارد دلاری است که در همین بازه زمانی و در سال گذشته در آمارهای این شرکت ثبت گردیدهاند.
Gian Fulgoni رئیس هیٱتمدیره ComScore میگوید: «تعلیق اخیر و کاهش قیمت گاز در بازار امریکا، وضعیت متزلزل و نامناسب بازار سهام، کاهش در قیمت مسکن، وضعیت نابسامان اشتغال و بیکاری همگی از عواملی میباشند که حجم خریدهای آنلاین را در ایام تعطیلات این فصل تحت تاثیر خود قرار دادهاند.»
«کاهش اطمینان خریداران و سختی معیشتی که ناشی از افت درآمدها میباشد موجب شدهاند تا هفتههای ابتدائی ماه نوامبر وضعیت ناامیدکنندهای را به وجود آورد.»
این شرکت پیشبینی ميکند باوجود اینکه میزان خریدهای ایام کریسمس افزایش نمییابند اما کاهش چشمگیری را نیز شاهد نخواهیم بود.
حجم خریدهای آنلاین در کریسمس سال گذشته نسبت به سال قبل 19 درصد افزایش داشته اما امسال تنها 9 درصد افزایش خواهد داشت.
منبع
شایان
به گفته ComScore پرداختهای انجام شده در 23 روز ابتدای ماه نوامبر چهار درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان میدهد.
بدین ترتیب در مدت زمان یاد شده مبلغ 8.2 میلیارد دلار بصورت آنلاین بر روی اینترنت جابجا شده است. این میزان در مقایسه با 8.51 میلیارد دلاری است که در همین بازه زمانی و در سال گذشته در آمارهای این شرکت ثبت گردیدهاند.
Gian Fulgoni رئیس هیٱتمدیره ComScore میگوید: «تعلیق اخیر و کاهش قیمت گاز در بازار امریکا، وضعیت متزلزل و نامناسب بازار سهام، کاهش در قیمت مسکن، وضعیت نابسامان اشتغال و بیکاری همگی از عواملی میباشند که حجم خریدهای آنلاین را در ایام تعطیلات این فصل تحت تاثیر خود قرار دادهاند.»
«کاهش اطمینان خریداران و سختی معیشتی که ناشی از افت درآمدها میباشد موجب شدهاند تا هفتههای ابتدائی ماه نوامبر وضعیت ناامیدکنندهای را به وجود آورد.»
این شرکت پیشبینی ميکند باوجود اینکه میزان خریدهای ایام کریسمس افزایش نمییابند اما کاهش چشمگیری را نیز شاهد نخواهیم بود.
حجم خریدهای آنلاین در کریسمس سال گذشته نسبت به سال قبل 19 درصد افزایش داشته اما امسال تنها 9 درصد افزایش خواهد داشت.
منبع
شایان