joopress

New Member

کارخانه مهندس محمد کرمانچی از سال ۱۳۳۶ فعالیت خود را در زمینه تولید ماشین‏ آلات راهسازی و ساختمانی از قبیل دستگاه های سنگ‏شکن، تسمه ‏نقاله، سیلو، فیدر، ماسه شو، بتونیر، و دامپر و اتاق پیش‏ ساخته (کانکس) و دستگاه آسفالت و سانترال بتون آغاز نموده و در همان سالهای نخستین با توسعه فعالیت خود در زمینه واردات از ۲۲ کشور خارجی جهت ورود انواع بیل، سنگ شکن، غلطک، جرثقیل، تاورکرین و سایر وسایل و ماشین آلات و قطعات یدکی مورد نیاز آن ها با تکنولوژی جدید انجام داده است.
دپوماشین از سال ۱۳۶۰ با بکارگیری از نیروی کارآزموده و فعال با تاسیس کارخانه ای واقع در محمودآباد مازندران و کارخانه دیگری واقع در ابتدای جاده ساوه در امور تولید کانتینر و انواع کانکس از جمله اتاق پیش ساخته ، کیوسک نگهبانی ، اتاق فرمان مجهز به کلیه تجهیزات و امکانات رفاهی اقدام نموده است و اکنون قادر به تأمین اقلام مورد نظر شما در زمینه های مذکور می باشد. دوام، زیبائی، ایمنی در مقابل حوادث طبیعی و همچنین دارا بودن عایق مناسب حرارتی، صوتی، امکانات رفاهی مناسب و شرایط راحت حمل و نقل از ویژگی های خاص تولیدات ما می باشد.
شما می توانید برای استعلام از نحوه خرید کانکس ، قیمت کانکس ، فروش کانکس ، کانکس دست دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.


کانکس ویلایی

یکی از تولیدات مهم دپوماشین کانکس ویلایی (ویلای پیش ساخته) است. ویلای پیش ساخته دپوماشین یک محصول بر پایه مصالح کانکس است. این ویلاهای پیش ساخته همانند یک واحد ساختمانی با مصالح سنتی هستند. در کانکسهای ویلایی همانند یک خانه تمامی بخش ها طراحی و ساخته می شود. متراژ ویلاهای پیش ساخته هیچ محدودیتی ندارد. همچنین در طراحی و ساخت این ویلاها می توان تعداد طبقات را بیشتر از یک طبقه ، دو طبقه و … طراحی نمود. طراحی و ساخت این کانکسها هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید حتی کانکس ویلایی دوبلکس نیز از ما بخواهید.
این سازه ها بر اساس محاسبات مهندسی دقیق طراحی می شود. قبل از شروع ، پلن کار مشخص و نقشه ساخت تهیه می شود. سپس کل کار به صورت قطعات مجزا در کارخانه ساخته می شود. پس از اتمام کار قطعات به محل مشتری انتقال می یابد و در محل مونتاژ می شود.
طرح و مصالح استفاده شده بر اساس خواست مشتری متغیر است. شما می توانید ویلای پیش ساخته خود را در کمترین زمان داشته باشید. بر اساس پیچیدگی کار ساخت ویلای پیش ساخته از ۱۰ روز تا ۱ ماه متغیر خواهد بود.
کانکس های ویلایی به طور متوسط تا ۲۰ سال عمر می کنند. بسته به کیفیت نگهداری این سن می تواند افزایش یابد. مزیت عمده این سازه ها ، سرعت نصب می باشد. همچنین عدم نیاز این سازه ها به مجوز ساخت شهرداری نیز مزیت دیگر آن است.




ساخت کانکس در محل

شرکت تولیدی کانکس دپوماشین دانش و نیروی فنی لازم برای اجرای کانکس در محل را دارد. در صورتی که مشتریان عزیز نیاز به ساخت کانکس در محل داشته باشند می توانند با همکاری دپوماشین پروژه خود را اجرا کنند. در عمل امکان ساخت پروژه های بزرگ به صورت کارگاهی وجود ندارد. در چنین مواقعی بخش های مختلف در کارخانه ساخته و در محل نصب می شود. در برخی مواقع کل پروژه در محل ساخته می شود. کمپ های اداری ، مجتمع های خوابگاهی ، کلینیک های درمانی و … از جمله مواردی است که می توان به صورت ساخت در محل اجرا شود.
شایان ذکر است که ما تا کنون پروژه های بسیاری در این خصوص برای ادارات و سازمان های مختلف انجام داده ایم. ما در شرکت دپوماشین کلیات طرح را بر اساس محاسبات مهندسی آماده کرده و سپس اجرا می کنیم. انتخاب متریال بر اساس نیاز مشتری و با پیشنهاد واحد انجام می شود. نمونه های ساخت کانکس در محل ما را ببینید.
روند کار برای ساخت در محل شامل موارد نشست با مشتری ، نیازسنجی ، طراحی پلن ، طراحی نقشه نهایی ساخت و اجرا می باشد. توجه داشته باشید که طرح شما توسط مهندسان فنی شرکت تهیه و آماده می شود. طرح آماده شده بر اساس خلاقیت گروه فنی ما می باشد. شما می توانید نظرات خود را در ابتدای کار مطرح و جمع بندی نمایید.



مجموعه کانکس سامان و دپوماشین با بیش از 60 سال تجربه جزو بزرگترین تولیدکنندگان کانکس هستند. قیمت کانکس تولیدی بصورت رقابتی است. برای خرید کانکس و یا فروش کانکس دست دوم خود می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا