کانن مدل جایگزین 7d را به همراه برخی ویژگی‌های 1d x ارائه خواهد کرد

[h=2]
[/h]
6920820e34446dd9b50ba19f9b8c1137_XL.jpg
کانن 7D






اواسط شهریورماه، کانن مدل جدید دوربین پرچمدار خود را به همراه بدنه‌ی جدید معرفی خواهد کرد. شایعه شده که کانن برخی از امکانات دوربین خارق‌العاده‌ی 1D X را در نسخه‌ی جدید 7D اضافه کرده است و به همراه آن، لنزهای بروزشده خود را نیز عرضه خواهد کرد.




در حالی که شایعات مرتبط با نسل آتی دوربین 7D کانن روز به روز بیشتر می‌شوند و تا کنون صحبت از یک سنسور جدید انقلابی بود، گمانه‌زنی‌های جدیدتر حکایت از ویژگی‌های جذاب‌تر نیز دارند. به عنوان مثال نسل جدید 7D بسیاری از ویژگی‌‌های 1D X را وام گرفته است!
منظور از ویژگی‌های 1D X چیست؟! هنوز منظور از این عبارت به طور دقیق مشخص نیست. گفته می‌شود که در روز چهارم یا پنجم سپتامبر (۱۳ و ۱۴ شهریور) این محصول جدید به صورت رسمی معرفی خواهد شد. شاید سرعت شاتر خارق‌العاده‌ی 1DX یا بدنه‌ی تماما فلزی یا شاید هم سنسور بی‌نظیر آن در 7D جدید بکار گرفته شود.
در کنار بدنه‌ی جدید، انتظار می‌رود کانن چند لنز جدید را نیز در رده‌های قیمتی متنوع معرفی کند. مهم‌ترین لنز در بین سری جدید، مربوط به مدل ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلی‌متر است.
کانن بسیار در سایه حرکت کرده و سعی کرده از هیاهوی خبری و بازار شایعات دوری گزیند، با این حال احتمال بسیار بالایی وجود دارد که با معرفی پرچمدار جدید، سال ۲۰۱۴ به سال موفقیت بیشتر کانن تبدیل شود. خوره‌های عکاسی قطعا هیجان‌زده هستند تا هر چه زودتر با مدل جدید آشنا شوند و آن را تهیه کنند، اما احتمالا برای این کار باید با جیبی پر از پول جلو بروند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا