کانال پیش عایق چیست؟

اصطلاح کانال پیش عایق یکی از اصطلاحات رایج در صنعت ساختمان سازی است. در گذشته فکری به حال عایق بندی کانال‌ها نمی‌کردند، همین موضوع باعث می‌شد که میزان زیاد انرژی تلف شود. در حال حاضر و با استفاده از کانل‌های پیش عایق به خوبی می‌توان کاهش انرژی در ساختمان، اداره و هر محیطی که از این نوع محصولات استفاده می‌شود را به خوبی مشاهده کرد.

منظور از کانال‌های پیش عایق اجرای عایق قبل از به اجرا در آوردن کانال است. ایده عایق کاری کانال‌ها قبل از نصب از آنجایی ناشی شد که عایق کاری کانال بعد از نصب با سختی‌های زیادی همراه بود. این سختی عایق کاری پس از نصب کانال زمانی بیشتر می‌شد که سقف کوتاه بود یا از تجهیزات سقف کاذب برای ساختمان استفاده می‌شد. استفاده از کانل‌های پیش عایق مزیت‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به وزن بسیار سبک این نوع از کانل‌ها اشاره کرد.


انواع کانال‌های پیش عایق آریا بارون

کانال‌های پیش عایق دارای انواع مختلفی است، دسته بندی‌های گوناگونی برای کانل‌های پیش عایق وجود دارد که از جمله این دسته بندی‌ها می‌توان به دسته بندی کانل‌های پیش عایق بر اساس شکل ظاهری اشاره کرد.
  1. کانال پیش عایق پلی اورتان
  2. کانل پیش عایق فنولیک
  3. کانال پیش عایق فلکسیبل

کانال پیش عایق پلی اورتان​

از موارد نام برده شده در بالا کانال پیش عایق پلی اورتان را می‌توان یکی از بهترین و جدیدترین شیوه انتقال هوا در نظر گرفت. به نوعی این کانال‌ها جایگزین مناسبی برای کانل‌های گالوانیزه شناخته می‌شود.

کانال پیش عایق فلکسیبل​

کانال‌های پیش عایق فلکسیبل همان طور که از نامشان مشخص است یک نوع از کانال‌های پیش عایق است که به راحتی در هر محیطی می‌توان از آن استفاده کرد. از اصلی‌ترین موارد قابل استفاده از این کانال‌ها می‌توان به استفاده از کانال‌های فلکسیبل برای انتقال هوای اسپیلت اشاره کرد.

کانال پیش عایق فنولیک​

این نوع از کانال‌ها هم یکی از جایگزین‌های کانال‌های گالوانیزه است و از آن برای انتقال هوا استفاده می‌شود. هر مزیتی که برای کانال پیش عایق برشمردیم، کانل پیش عایق فنولیک نیز دارا است.



قیمت کانال پیش عایق​

هزینه کانال‌های پیش عایق به عوامل مختلفی وابسته است که از جمله این موارد می‌توان به نوع کانال، شرکت سازنده کانال، کیفیت کانال پیش عایق، مواد اولیه تشکیل دهنده کانال و… اشاره کرد. شرکت آریا بارون با سابقه طولانی در ارائه انواع کانال‌های پیش ساخته در حال حاضر به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده کانال‌های پیش ساخته شناخته می‌شود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا