کاملترین مرجع افزایش بازدید سایت در سال 2019 (قسمت سوم)

ghasemnorozi

New Member
t9t_afzayesh-bazdid-site-part3.jpg
روش 44: در ایمیل هایی که برای مخاطبین ارسال می کنید از امضاء استفاده کنید
یکی از مهمترین بخش ها برای جذب بازدید کننده این است که در ایمیل های ارسالی از یک امضاء ساده که به قسمت های مختلف سایت تان لینک داده شده است استفاده کنید. این امضاء می تواند لینک به قسمت های مختلف سایت باشد و یا توضیحاتی مربوط به محصولات و خدمات و در نهایت لینک به صفحه ی اصلی سایت.
اگر مطالبی که از طریق ایمیل ارسال می کنید از ارزش بالایی برخوردار باشد مطمئن باشید که ایمیل های شما در میان مخاطبین دست به دست می چرخد و همین باعث می شود تا مخاطبین و بازدید کننده های زیادی را به دست بیاورید.

روش 45: سایت تان را به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی کنید
یکی از نکاتی که گوگل خیلی به آن تأکید داشته و از اهمیت زیادی هم برای وی برخوردار است، واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن سایت برای تمام صفحات گوشی های مختلف، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ است. این یعنی زمانی که کاربر، سایت شما را در گوشی خودش باز می کند به اندازه صفحه نمایش گوشی وی باشد تا بتواند تمام گزینه ها را به صورت کامل ببیند و احتیاجی به بزرگنمایی و زوم کردن آن نداشته باشد و اگر روی کامپیوتر باز کرد به اندازه ی صفحه نمایش کامپیوتر یا لپ تاپ باشد.
این مورد از نظر گوگل خیلی روی سئو سایت تأثیر دارد و هر چه این واکنش گرا بودن سایت تان روی مشتری تأثیر بیشتری بگذارد در رتبه بندی نتایج گوگل تأثیر بیشتری هم خواهد گذاشت و هر چه رتبه بندی سایت بهتر شود به طبعبازدید کننده و ترافیک بیشتری هم نصیبتان خواهد شد.
روش 46: از اینفوگرافیک برای افزایش ترافیک استفاده کنید
اینفوگرافیک در اصل تصاویری هستند که همه ی مضمون یک متن یا مقاله را در اختیار کاربران قرار می دهند و آنقدر در کاربران تأثیر می گذارد که درک کردنش برای مخاطب خیلی راحت تر خواهد بود. این نوع تصاویر با کلیه ی مضمونی که دارند به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند و چه بهتر که لینک سایت تان را هم در این تصاویر قرار دهید تا مخاطبین به راحتی بتوانند به سایت شما مراجعه کنند.
هر چه اینفوگرافیک هایی که می سازید جذاب تر باشند به طبع تعداد اشتراک گذاری آنها در سایت ها و شبکه های اجتماعی هم بیشتر و بیشتر خواهد بود و این می تواند تعداد بازدید کننده ها و ترافیکی که به سایت شما روانه می شود را بیشتر و بیشتر کند.

روش 47: محتواهای تولید شده را به ویدیو تبدیل کنید
این تکنیک یکی از روش هایی است که خیلی ها از آن استفاده می کنند و در کل یکی از بهترین روش هایی است که به وسیله ی آن می توانید بازدید کننده های زیادی را به سمت خودتان جذب کنید. البته در بالا در مورد ویدیو مارکتینگ به صورت کامل صحبت کردیم اما در اینجا بحث اصلی ما در مورد محتواهایی است که تولید کرده اید و به راحتی می توانید صدای خودتان را ضبط کنید و با تصاویری که انتخاب می کنید آن را به ویدیو تبدیل و در شبکه های اجتماعی، سایت های اشتراک ویدیو و همچنین در سایت خودتان می توانید قرار دهید.
شاید خیلی ها این مورد را با ویدیو مارکتینگ اشتباه بگیرند. در اصل این روش با ویدیو مارکتینگ فرقی ندارد اما یک فرق کلی که دارد این است که این نوع ویدیوها بیشتر ترکیبی از تصاویر و پادکست های صوتی هستند و تهیه کردن آن به نسبت ویدیو مارکتینگ خیلی راحت تر است. به هر حال با این روش می توانید سایت تان را به دیگران معرفی کنید و بازدید کننده های زیادی را به دست بیاورید.
روش 48: محتواهایی را تولید کنید که دیگر سایت ها به شما لینک بدهند
این محتوایی که اعلام می کنیم فقط مختص محتواهای متنی نیست. هر محتوای متنی، ویدیویی، پادکست های صوتی، اینفوگرافیک و هر چیز دیگری که با ارزش، مفید، جالب، جذاب و با کیفیت باشد باعث می شود بازدید کننده های زیادی را به سمت خودتان بکشانید و از همه مهمتر باعث می شود تا سایت های دیگر به راحتی و بدون دخالت شما به سایت تان لینک بدهند و این بزرگترین و بهترین لینک هایی است که می توانید از دیگر سایت ها دریافت کنید.
هر چه لینک سایت شما در دیگر سایت ها قرار بگیرد روی سئو و بهینه سازی سایت تان، روی رتبه بندی سایت و از همه مهمتر روی بازدید کننده های سایت تان تأثیر زیادی خواهد گذاشت و در نتیجه افزایش فروش بیشتری به دست خواهید آورد. این نوع لینک ها کاملاً طبیعی هستند و گوگل هم از این نوع لینکدهی بسیار خوشحال و خُرسند است و خیلی از سایت هایی که به مرور زمان بازدید کننده هایشان زیاد می شود از همین روش استفاده می کنند یعنی محتواهایی با کیفیت و جذاب تولید می کنند تا دیگر سایت به آنها لینک بدهند.
روش 49: محتواهای تولید شده را دو بار بخوانید و غلط های املایی را اصلاح کنید
این مورد شاید از نظر اشخاصی که مبادرت به تولید محتوا می کنند خیلی چیز خاصی نباشد اما از نظر اشخاصی که این محتواها را مطالعه می کنند ارزش بسیاری دارد. فرض کنید خودتان در حال مطالعه ی محتوایی هستید که در یک متن 1000 کلمه ای حدود 5 غلط املایی دارد. به نظرتان چه حسی به شما دست می دهد.
اولین فکری که می کنید این است که حتماً محتواهای دیگر هم همینطوری و با عجله نوشته شده است. پس به مرور زمان به سایت تان مراجعه نمی کند و بازدید کننده هایتان آرام آرام از سایت تان خارج می شود و سایت تان به یک گورستان از محتواهای بی ارزش و بی کیفیت تبدیل می شود.
اما اگر مواردی املایی و نگارشی از جمله ویرگول، علامت تعجب، علامت سوال، نقطه، املاء درست کلمات، کاما و خیلی از موارد دیگر را به خوبی رعایت کرده باشید به طبع مخاطبین و بازدید کننده ها لذت می برند و چه بسا که همین مورد در بلند مدت باعث شود ترافیک و بازدید کننده ی بیشتری را به دست بیاورید.
روش 50: در محتواهای تولید شده از تصاویر استفاده کنید
دو مطلب را در نظر بگیرید که یکی در آن از تصاویر جذاب استفاده شده و مطلب دیگر در آن تصویری وجود ندارد. کدام یک به شما حس بهتری می دهد؟ به طور حتم مطلبی که از تصاویر جذاب استفاده کرده حس بهتری به خواننده و بازدید کننده ی سایت می دهد و استفاده از تصاویر مزیت های زیادی دارد که به اختصار چند مورد را بیان می کنیم:
مزیت اول: مطالبی که فقط متن خالی است و هیچگونه تصویری در آن وجود ندارد به کلی خسته کننده است
مزیت دوم: چشم خواننده با دیدن تصاویر کمتر خسته می شود
مزیت سوم: تصاویر در یک لحظه می تواند تمام مفهوم یک مطلب یا محتوای تولید شده را ادا کند و در کل اگر کاربری باشد که از محتوای تولید شده تان چیزی دستگیرشان نشد با یک بار دیدن تصویری که در مطلب قرار داده اید متوجه ی تمام مفهوم همان مطلب خواهد شد
مزیت چهارم: بیشتر جستجوها در گوگل بر اساس تصاویر است و درصد اینکه به وسیله ی یک عکس یا تصویر بازدید کننده های زیادی را به دست بیاورید زیاد است
مزیت پنجم: اگر از تصاویر جذاب استفاده کنید این شانس را دارید که مخاطبین این تصاویر را ذخیره کنند و هرگاه نیاز به راهنمایی جدید دارند به آدرس سایت تان که در تصاویر ذکر شده مراجعه می کنند و همین رفت و آمدها باعث افزایش ترافیک و بازدید سایت می شود
مزیت ششم: هر چه تصاویر بیشتری در سایت تان به کار ببرید باعث می شود تا رتبه ی سایت تان به مرور زمان در نتایج جستجوی گوگل بهبود پیدا کند
این مزیت ها و خیلی از مزیت های دیگر باعث می شود تا خیلی از مدیران سایت ها برای افزایش ترافیک سایت شان از این نوع تصاویر استفاده کنند.

کاملترین مرجع افزایش بازدید سایت در سال 2019 (قسمت اول)
کاملترین مرجع افزایش بازدید سایت در سال 2019 (قسمت دوم)

لینک منبع: سایت درج رایگان آگهی کافه نیاز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا