کاملترین مرجع افزایش بازدید سایت در سال 2019 (قسمت دوم)

ghasemnorozi

New Member
be52_afzayesh-bazdid-site-part2.jpg
روش 22: استفاده کردن از تبلیغات
تبلیغات همان طور که از اسمش هم پیدا است یعنی باید تبلیغ کنید تا بر سر زبان ها بیفتید و برای این کار باید بودجه ی کافی در اختیار داشته باشید تا بتوانید مخاطبین را از دیگر سایت ها به سمت خودتان بکشانید. برای این کار باید دست به جیب شوید و با پرداخت هزینه که در برخی موارد هزینه های گزافی هم هست در سایت ها تبلیغ کنید و بازار هدف خودتان را جذب کنید.
این نوع تبلیغات دارای 3 نوع مختلف است:
نوع اول: به صورت بنرهای تبلیغاتی است که با طراحی این نوع بنرهای متحرک تبلیغاتی، آن را در سایت ها به نمایش در می آورید.
نوع دوم: تبلیغات کلیکی است که با پرداخت هزینه به سایت ها لینک سایت تان را در آنجا قرار می دهید. اما این را فراموش نکنید که این به نوعی خرید بک لینک هم می شود و گوگل با این مورد به شدت مخالف است و اگر الان این موضوع را متوجه نشود بعداً متوجه خواهد شد و قطعاً به ضرر سایت تان خواهد بود.
نوع سوم: استفاده از تبلیغات خود گوگل که همان Google Adwords است که سایت شما را در صفحه ی اول گوگل با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب می کنید، قرار می دهد. اما این نوع تبلیغات بستگی به نوع هزینه ی شما دارد و به ازای هر کلیک روی لینک سایت تان، از هزینه ای که پرداخت کرده اید کم می شود.

به هر حال از هر نوعی برای تبلیغ استفاده می کنید باید این را مد نظر داشته باشید که تبلیغات هزینه بر هست و بایستی برای جذب بازدید کننده هزینه کنید.

روش 23: نقد و بررسی
این مورد شاید هنوز به صورت کامل جا نیفتاده است اما برخی سایت ها سعی کرده اند بخشی از سایت شان را در اختیار سایت های دیگر قرار دهند. به این شکل که شما به این سایت ها هزینه پرداخت می کنید و این سایت ها هم در قبال هزینه ی پرداختی، سایت تان را مورد نقد و بررسی قرار می دهد. با این روش شما 3 مزیت بزرگ به دست خواهید آورد:
مزیت اول: بدون دردسر تمام عیب و ایراد سایت تان را به شما بازگو خواهند کرد
مزیت دوم: لینک سایت تان در دیگر سایت ها قرار خواهد گرفت و حتی اگر نوفالو باشد باز هم روی سئو تأثیرگذار است
مزیت سوم: مخاطبین با دیدن مطالب دریافتی از سایت تان علاقه مند می شوند وارد سایت تان شوند و این به نوعی به افزایش بازدید سایت تان کمک خواهد کرد.
برای اینکه بتوانید از این مورد بیشترین نتیجه را دریافت کنید خودتان تلاش کنید این نقد و بررسی هایی که از سایت تان می شود را در شبکه های اجتماعی، تالارهای گفتگو و همچنین فروم ها منتشر کنید و شاید در بهترین حالت بتوانید از همین موارد بک لینک های بسیار با ارزشی هم دریافت کنید. به مرور زمان متوجه خواهید شد که مخاطبین بیشتری به سمت سایت تان روانه می شوند.
سعی کنید این نمونه سایت ها را در اینترنت پیدا کنید و بررسی کنید و ببینید که آیا این نقد و بررسی به سود شما هست یا خیر و اگر به سودتان بود هزینه پرداخت کنید نه اینکه اول هزینه پرداخت کنید و بعد ببینید بازدید کننده ی کافی دریافت نکرده اید.
لینک منبع: سایت تبلیغات اینترنتی رایگان کافه نیاز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا