کافی میکس ۱× ۳ کلاسیک بن مانو بسته ۲۴ عددی | پرطرفدارترین کافی میکس کلاسیک

کافی میکس چیست؟​

کافی میکس یک نوع مخلوط قهوه است که به طور عمومی شامل ترکیبی از قهوه، شیر و قند می‌شود. این محصول برای ساختن قهوه سریع و آسان در خانه یا در محیط‌هایی که دسترسی به تجهیزات قهوه‌ساز حرفه‌ای محدود است، استفاده می‌شود. مزیت اصلی کافی میکس این است که نیازی به آسیاب قهوه، فیلتر قهوه‌ساز، یا ماشین قهوه‌ساز ندارد. به جای آن، با مخلوط کردن مقدار مناسبی از کافی میکس با آب گرم یا شیر گرم، می‌توان قهوه مورد نظر را تهیه کرد. این روش سریع و آسان است و برای افرادی که می‌خواهند به سرعت یک فنجان قهوه خوشمزه را درست کنند، بسیار مناسب است.

معمولاً کافی میکس‌ها در انواع و طعم‌های مختلفی موجود هستند، از جمله قهوه سیاه، قهوه با شیر، قهوه با شکلات و طعم‌های دیگر. همچنین، برخی کافی میکس‌ها ممکن است ویتامین‌ها، مواد افزودنی یا عصاره از گیاهان دیگر را نیز شامل شوند.

مهم است به این نکته توجه کنید که کیفیت و طعم قهوه در کافی میکس‌ها معمولاً نسبت به قهوه‌های تازه آسیاب شده یا قهوه‌های ساخته شده با استفاده از تجهیزات قهوه‌ساز حرفه‌ای کمتر است. با این حال، کافی میکس یک گزینه مطلوب برای افرادی است که می‌خواهند به سرعت و راحتی یک فنجان قهوه لذیذ بنوشند.
1825c8fdb865ca994ef0b9cc0d525b9659a9d768_1673156383.jpg

برای خرید و اطلاع از قیمت قهوه فوری به فروشگاه اینترنتی کای کاپ مراجعه کنید.

چه نوع ویتامین‌ها و مواد افزودنی ممکن است در کافی میکس‌ها وجود داشته باشند؟​

در برخی از کافی میکس‌ها، ممکن است ویتامین‌ها و مواد افزودنی مختلفی به عنوان ترکیبات اضافی استفاده شوند. البته، نوع و مقدار این مواد افزودنی ممکن است بسته به برند و نوع کافی میکس متفاوت باشد. در ادامه، برخی از مواد افزودنی و ویتامین‌های معمول در کافی میکس‌ها را ذکر می‌کنم:

  • ویتامین B: ویتامین‌های گروه B، از جمله B1 (تیامین)، B2 (ریبوفلاوین)، B3 (نیاسین) و B6 (پیریدوکسین) ممکن است در برخی کافی میکس‌ها وجود داشته باشند. این ویتامین‌ها به عنوان مکمل‌های غذایی معمولاً به کافی میکس اضافه می‌شوند.
  • ویتامین D: ویتامین D، که به عنوان "ویتامین نور" نیز شناخته می‌شود، ممکن است در برخی کافی میکس‌ها به عنوان یک ویتامین مضاف استفاده شود. این ویتامین به صورت طبیعی در بعضی از نوشیدنی‌ها مانند شیر همچنین در مکمل‌های غذایی موجود است.
  • مواد افزودنی طعم‌دهنده: برخی از کافی میکس‌ها ممکن است مواد افزودنی طعم‌دهنده مصنوعی را شامل شوند تا طعم و عطر مورد نظر را به قهوه ببخشند. این مواد می‌توانند شامل عصاره‌های مصنوعی، اسانس‌ها و ترکیبات شیمیایی دیگر باشند.
  • شیرین‌کننده‌ها: در برخی کافی میکس‌ها، شیرین‌کننده‌های مصنوعی مانند ساکارین، آسپارتام و سوربیتول ممکن است استفاده شوند تا قهوه شیرین‌تر شود.
  • پودر کاکائو یا شکلات: برخی از کافی میکس‌ها شامل پودر کاکائو یا شکلات هستند تا به قهوه طعم و عطر شکلاتی ببخشند.
مهم است که در هنگام خرید کافی میکس، برچسب محصول را مطالعه کنید تا اطلاعات دقیقتری درباره مواد افزودنی و ویتامین‌های موجود در آن بدست آورید. در صورتی که به ویتامین‌ها یا مواد افزودنی خاصی حساسیت دارید، بهتر است با متخصص تغذیه مشورت کنید.

برای خرید و اطلاع از قیمت قهوه در برندهای مختلف (اسپرسو، کلاسیک، گلد و ...) به صورت کیلویی و بسته ای با کارشناسان فروشگاه اینترنتی کای کاپ در ارتباط باشید.

کافی میکس ۱× ۳ کلاسیک بن مانو بسته ۲۴ عددی​

قهوه یکی از معروفترین و پرطرفدارترین نوشیدنی‌های دنیاست. برای انتخاب یک قهوه باید به عطر و طعم و کیفیت آن توجه داشت. قهوه‌ها در انواعی مانند کافی‌میکس و یا خود قهوه به تنهایی عرضه می‌شوند. قهوه می‌تواند انرژی و هوشیاری فرد را بالا ببرد.

گفتنی است که نباید در مصرف این نوشیدنی گرم زیاده‌روی کرد. کافی میکس ۱× ۳ کلاسیک بن مانو بسته ۲۴ عددی عرضه می‌شود، یک کافی‌میکس است و می‌توانید با آن روز خوبی را آغاز کنید. برای خرید آنلاین این نوع از قهوه فوری می توانید به فروشگاه اینترنتی کای کاپ مراجعه کنید.

mceu_44629735911692687368322.jpg

ویژگی های کافی میکس ۱× ۳ کلاسیک بن مانو بسته ۲۴ عددی

  • گواهی‌نامه‌های محصول: HACCP, HALLAL, ISO22000, ISO9001
  • بسته‌بندی: ساشه 3 لایه فویل آلومینیومی
  • شماره پروانه ساخت: 22/13351
  • رنگ بسته‌بندی: قرمز
  • تعداد در هر بسته‌بندی: 24 ساشه
برای خرید کافی میکس ۱× ۳ کلاسیک بن مانو بسته ۲۴ عددی با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی کای کاپ مراجعه کنید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا