تغییرات فایل 1 کار نکردن auto save در edius 5.5

alirezaabi

New Member
لطفا راهنمایی کنید ...

همونطور که اطلاع دارید به محض اینکه اقدام به ساختن یک پروژه در ادیوس میکنیم ، در فولدر مورد نظر چند پوشه ساخته میشود .سوال من در مورد پوشه ی Auto save در پوشه ی project است.

با اینکه در تنظیمات application setting گزینه auto save تیک خورده و روی 5 دقیقه تنظیم شده ، اما این فولدر همیشه خالیه !!!!

فقط یک بار وقتی تنظیمات رو روی 3 دقیقه تنظیم کردم شروع به گرفتن auto save کرد ولی یک ساعت بعد وقتی به پوشه یه نگاه انداختم ، خالی بود و همون 2 تا auto save هم دیگه نبود .کسی

از دوستان تجربه ای در این زمینه داره ؟

من از نسخه ی 5.5 استفاده میکنم .
 

studio max

Member
ازهمین تنظیمات auto save دوتا گزینه هست اولی که Project Folder روفعال کن اگه بگی نیست یافعال نمیشه گزینه پایینش رو انتخاب کن و یک پوشه ای در هارد دیسکت جای بزار انشا الله حل میشه اگه نشد برنامه رو دوباره نصب کن . دراتوسیو آخرین تیک پایین اگر فعال باشد غیرفعالش کن چون اگه فعال باشه مشکلت همینجاست

توصیه : اگه نسخه ادیوس 6 به بالا نصب کنی خیلی عالیه چنین مشکلاتی نداره




..:::اگر دکمه تشکر روبزنی ثواب میگیری و در قیامت اعتبار شارژحسناتت میره بالا :::..







 
آخرین ویرایش:

سمیر2011

Active Member
دوست عزیز آقای مکس این ایراد بر می گرده به پوشه مادر که در پوشه ای به غیر از پوشه جاری و کاری ذخیره شده برای رفع این مورد روی فایل save as کلیک کرده و پروژه را مجدد در محلی که می گین پوشه های من هست ذخیره کنید . دیگه نگران اتو سئو نباشید .
ادیوس 6 مشکل داره و کلی باگ کاری داره بهترین نسخه نسخه 6.02 و بعد اون آپدیت 6.07 است که کاملتره
 

جدیدترین ارسال ها

بالا