کارگاه بررسی و ساخت بازی در فلش (ورکشاپ رایگان‌)

fafa^mx

Member
میتوان گفت یکی از ساده ترین و عمومی ترین فعالیت های کاربران کامپیوتر، بازی کردن است. شاید وقتی در حال بازی هستیم کمتر به این توجه داشته باشیم که چه پیچیدگی هایی در ایجاد یک بازی وجود دارد. با قدری تامل می توان به این امر پی برد که یکی از سخت ترین فعالیت ها در شاخه نرم افزار تولید بازی است. این فرآیند نیازمند بکارگیری چندین تخصص به صورت همزمان می باشد. از این رو تخصص در زمینه تولید بازی به عنوان یک توانایی بالا محسوب شده و می توان گفت طراحان بازی از ذکاوت بیشتری برخوردار هستند. اما این بدان معنی نیست که تنها گروه خاصی هستند که میتوانند بازی تولید کنند، بلکه با گذشت زمان و عمومی تر شدن ابزار های تخصصی، تولید یک بازی به امری نچندان دور از باور تبدیل شده است.

شاید یکی از شاخه های جذاب در زمینه نرم افزار فلش و اکشن اسکریپت تولید بازیهای متنوع با گرافیک های جذاب باشد، اما متأسفانه به علت کمبود منابع به روز در این زمینه این امر در میان طراحان و برنامه نویسان فلش مخصوصا در ایران به امری پیچیده و دور از دسترس تبدیل شده است. از این رو گروه تیماتک بر آن شده که با برگزاری دور دوم سمینار آموزشی خود به صورت یک کارگاه عمومی کاربران عمومی فلش را با نحوه تولید یک بازی ساده و جذاب آشنا نماید.کاربران حاضر در این کارگاه باید با آگاهی مناسبی نسبت به برنامه نویسی شئ گرا در فلش در این دوره شرکت نمایند تا حداکثر بهره مندی را از این کارگاه آموزشی داشته باشند. لازم به ذکر است که این سمنار به صورت رایگان در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۸ برگزار شده و شرکت در آن برای عموم آزاد است. با توجه به کمبود فضای آموزشی از علاقه مندان دعوت میشود جهت شرکت در این همایش با ارسال ایمیلی به آدرس info [ at ] teamatec.com درخواست خود را مبنی بر حضور در این کارگاه اعلام نمایند. همچنین علاقه مندان میتوانند، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های شرکت تیماتک تماس گرفته و از جزییات این کارگاه آگاه شوند.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی به عضویت کلوب تیماتک در آمده و از مزایای خاصی در آینده برخوردار خواهند شد. همچنین از علاقه مندان به همکاری در برگزاری این کارگاه دعوت می شود تا با گروه تیماتک تماس گرفته و ما را از توانایی های خود با خبر سازند. شرکت تیماتک بر آن است که در هر یک از سمینار ها و کارگاه های آموزشی خود به معرفی توانایی ها و خلاقیت های جامعه فلش فارسی بپردازد. با توجه به این مسئله در این کارگاه در کنار مسائل آموزشی گوشه ای از خلاقیت های فردی کاربران فلش معرفی و مورد قدر دانی قرار خواهد گرفت. امید به آن می رود که کاربران دیگر نرم افزار فلش همکاری خود را از ما دریغ نکرده و ما را در اجرای این امر یاری نمایند.

جهت تماس و ثبت نام در کارگاه، در روز های ۱ شنبه تا ۴ شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعد از ظهر می توانید با ما در تماس باشید.
[ltr]
http://teamatec.com/2010/02/workshop-game-winter-2010/
[/ltr]
تماس با تیماتک

تلفن : ۸۸۷۵۹۶۴۵
تلفکس : ۸۸۷۳۹۳۵۶
ایمیل : info-[at]-teamatec.com
آدرس : تفاطع مطهری – مفتح، خیابان مفتح، روبروی دانشگاه الهیات، پلاک ۳۵۸، طبقه سوم واحد ۶

workshops-game.jpg
 

Avang2005

مدیر انجمن
سلام دوست من

فقط فرید جان یک لطفی کنید یک فیلم آموزشی از این سمینار تهیه کنید که دوستانی که توانایی اومدن ندارن از این سمینار بهره کافی رو ببرن.

سمینار بسیار جالبی باید باشه .

موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا