این هم لینک سایتی هست که بهترین آموزش ها رو در مورد متریالهای v-ray داره ، که بصورت قدم به قدم هستن : http://www.aversis.be
این سه تا لینک به نظر من بهترین چیزایی هست که میشه واسه شروع ازشون استفاده کرد .
تمرین زیادی باید داشت
نمونه کار زیاد هم باید دید
البته یه سیستم توپ هم میخواد که مثل ما فقرا کلی وقت واسه یه رندر هدر ندین .
سلام به تمام دوستان قدیم و جدید.من یک کاربر قدیمی سایت هستم.خیلی وقت بود که اینجا نبودم.اون روزها معماری نمی خواندم.الان دانشجوی معماری هستم.خوشحالم که برگشتم.با هدف یافتن دوستانی جدید.چند تا از نمونه کارهام را اینجا قرار میدم.خوشحال می شم شما هم نمونه کاراتون اینجا قرار بدید.لطفا برای دیدن عکس ها در ابعاد بزرگ بر روی آن ها کلیک کنید.
به نظر من یکی از عوامل خیلی مهم توی کارهای معماری ، داشتن تکسچرهای خیلی خوب و با کیفیته ، بخصوص توی Exterior
چون توی این حالت سطوح با ابعاد بزرگ وجود داره و تکسچر باید خیلی خوب باشه و در ابعاد بزرگ هم باشه . باید جوری باشه که وقتی پترن شد مشخص نشه که این یه عکس هست و پشت سر هم تکرار شده .
من تکسچرهایی که دارم بیشتر بدرد Interior میخوره .
اگه دوستان سایتی سراغ دارن که تکسچر خوب تو این زمینه داشته باشه ، ممنون میشم معرفی کنین تا ما هم استفاده کنیم .
کاملا صحبت شما درسته.این مشکلیه که من بارها به اون بر خوردم.یعنی اینکه وقتی material مجبور می شی tile کنی اون تکسچر در صفحه پشت سر هم تکرار می شه.معمولا من ترجیح می دهم خودم با فتوشاپ تکسچرهایی خوب و با کیفیت را بسازم.
سلام به تمامی دوستان از اینکه کارهاتون رو قرار دادید ممنونم.
چند هفته پیش این تاپیک رو درست کردم ولی اصلا استقبال نشد!!!!
خوشحالم که الان دوستان محبت می کنن و کارهای خودشان را قرار می دن.
اگر مباحث معماری تو این تاپیک راه بیفته خیلی خوب می شه.
می تونیم از اطلاعات هم استفاده کنیم.
البته مدلسازی گچبری زیاد سخت نیست ، کافیه تو فتوشاپ با ابزار pen ساختشون و ایمپورتش کرد داخل مکس
ولی من فکر می کنم توی این کارها از diplace استفاده کرده باشن . یه چیزی شبیه به bump هست ولی واقعی
یعنی واقعا بصورت برآمدگی ! که البته یه سیستم خیلی قوی نیاز داره وگرنه زمان رندر رو چند برابر می کنه .