کارهای ارسالی مسابقه مدلینگ و رندرینگ / موضوع : دوربین عکاسی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

SinaTR

Well-Known Member
اگه نظر منو بخواين می گم نياز به پيغام خصوصی نيست، اسمشون روشون هست، ناظر، خودشون بايد نظارت کنن نه که ما خواهش کنيم رو ما نظارت کنن! 1 نفر که نيست، 4 نفرن.
(منظور آقا مهرداد هم همينه، ناظرين بايد يه حرکتی انجام بدن نه ما)
 

max vray

کاربر VIP
کلا سایت به هم ریخته و دسترسی فرشید تا اونجایی که من خبر دارم قطع شده و فعلا اشوبه حالا چرا؟نمیدونم مشکل فنی سایت یا افراد سایت... در هر صورت تو فکر داوری و موضوع نباشین... خودتون یک موضوعی بگذارین و پست بزنین و موضوع مشخص کنین و کارارو جمع اوری کنین و داوری کنید و اسمشم بگذارید مسابقه مدلینگ و رندرینگ مجید انلاین سری دوم.
 

Majid CG

کاربر متخصص مدلینگ
دیگه نمیدونم چی بگم عذر خواهی دیگه بی معنیه...هر چی بگید حق دارید من بد قولی کردم...ولی واقعا نمیتونم.. اگه کسی میتونه هدایت مسابقه رو به عهده بگیره این کارو بکنه تا بچه ها دلسرد نشن..
 

::reza::

کاربر VIP
قبل از هر چیز از تمامی دوستانی که شرکت کردند و همچنین از مجید به خاطر زحماتش تشکر میکنم.
ولی خوب یه گله از مجید گل دارم . اونم به خاطر هماهنگ نکردنش قبل از اجرای مسابقه بود. چون کسی که مسئولیت اجرای مسابقه رو قبول میکنه باید همه جوانب رو هم در نظر بگیره.

-دیدن چند داور خوب (حداقل یک داور) قبل از اجرای مسابقه الزامی بود اما متاسفانه تو این مسابقه اینطوری عمل نشد.

-مشکلات مدیریتی مسابقه از جمله اجرای زمان مسابقه در موعد مقرر جزء شرایط واجب در این مسابقه محسوب میشد اما اینطوری نشد.(مسابقه هفتگی شد 2 هفته)
زمانبندی دقیق برای مدلسازی حتما بایستی رعایت بشه تا از این طریق شخص شرکت کننده با زمان محدودی که داره توانایی خودشو محک بزنه.

-داوری یک مسابقه خیلی باید به موقع و دقیق انجام میشد طوری که شرکت کننده از نتیجه کار ارسالی که شامل امتیاز و حتی توضیحی در مورد کارش که میتونست خیلی کمکش کنه لازم بود. منتظر گذاشتن شرکت کننده تنها کاری که میکنه باعث دلسرد شدن افراد شرکت کننده میشه..

یه گله هم از بعضی دوستان. با اینکه همه در جریان بودند و هستند سایت مدتی درگیر مشکلات فنی بود. از جمله مشکلات اکانت ورودی کاربران و ..
متاسفانه بعضی از دوستان اصلا به این قضیه توجه نمیکند و حرفهایی میزنند که در خور شخصیتشون نیست و در امور مدیریتی دخالت میکنند. امور مدیریتی که در بخشهای از سایت انجام میشه با مدیریت یک مسابقه که شخصی مسئولیتش رو به عهده میگیره کاملا متفاوته.
فعلا این مبحث رو میبندم . ان شاالله بعد از تصمیم در مورد مدیریت، ادامه مسابقه و یا مسابقه جدید دوباره مسابقه مبحث رو ادامه میدهیم.(خبرش رو با پیغام خصوصی به من اطلاع بدهید.)

همگی موفق باشید
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا