کارنکردن قفل

sport414

Active Member
با سلام خدومت دوستان عزیز
من یک برنامه دایرکتور نوشتم که یک قفل ساده داره که با budapi در رجیستری یک شمارنده ساختم تا برنامه فقط مثلا 20 بار اجرا بشه ولی با نرم افزار VMware Workstation این قفل بی معنا میشه و میشه هر چند بار که میخای برنامه را اجرا کنی . وقتی 20 بار تموم شد دوباره اصل برنامه را وارد این فضای مجازی می کنی و دوباره 20 بار دیگه اجراش میکنی و الی آخر. چی کار کنیم که در این فضا اصلا برنامه اجرا نشه. ممنون .:rose:
 
آخرین ویرایش:

ps2

Member
سلام . دو سوال :
1- کد های خودتون رو در چه سیستم عاملی نوشتید: XP , 7 , 8, 8.1 ورژن اونها چی بوده 64bi یا 32bi
2- در VMware Workstation چه نوع یستم عاملی رو با چه ورژنی اجرا میکنید ؟
 

sport414

Active Member
با سلام
من از xp استفاده می کنم. یه حرفه ای این بلا را سر برنامه ی من آورده و می خواست خودی نشان دهد. من فیلم کرک کردن برنامه را برای دانلود اینجا می زارم که برای حرفه ای ها فکر کنم درس های زیادی برای آموزش داشته باشه. من برنامه نویس حرفه ای نیستم و تازه با این نرم افزار ویندوز مجازی آشنا شدم. فکر می کنم برای رو کم کنی هم که شده باید به این سوال جواب بدیم که در نرم افزار دایرکتور چه کنیم که در ویندوز مجازی اصلا باز نشه؟ این هم لینک فیلم کرک . ببینم چقدر برو بچه های مجید آنلاین حرفه ای هستند!!
 

ps2

Member
خیلی جالب بود ، با استفاده از لینوکس و برنامه های هک تحت اون کار شده بود . شاید اشکال در این باشه که شما فقط یک فاز امنیتی اون هم در رجیستری ویندوز دارید . حالا یک کلک ساده بزن یک فایل کم حجم و الکی (قفل دوم ) بساز و وجود اون رو در اجرای برنامه با این کد چک کن :
HTML:
set File = baFileExists( the pathName & "test.dat" )
خب حالا یک متغیر تعریف کن تا اگه این فایل نبود برنامه اجرا نشه و بسته بشه .

یک متغیر دیگه تعیرف کن که وقتی تعداد اجرا برنامه به 30بار رسید در هنگام بسته شدن فایل الکی رو ( فایل قفل دوم) پاک کنه . ببین نتیجه چی میشه

برای اینکار ها هعم از اکسترای Buddy API 3.7 یا بالا تر استفاده کن ، بهم خبر شده چی شد .
 

sport414

Active Member
با سلام
من سه تا قفل موازی داشتم. یکی توی رجیستری ، یکی با setpref و یکی هم با یک فایل کنار برنامه که اسمش ttas بود که در فیلم دیده میشه و این سه تا قفل رو هم با هم قفل کرده بودم ولی وقتی در ویندوز مجازی کار کنه نمی فهمه که این ویندوز مجازیه یا واقعیه و بنامه گول میخوره. من زیاد اطلاعات ندارم ولی وقتی ویندوز مجازی اجرا میشه یه جایی یه کدی باید تولید بشه که اگه ما اون کد را چک کنیم بفهمیم که ویندوز مجازیه و برنامه کار نکنه. من دنبال اون کد هستم که حتما یه جایی هست. این کار حرفه ای ها هست. نمی دونم اینجا چنین فردی پیدا بشه یا نه؟! به اینجا هم یه سری بزنید.
 
آخرین ویرایش:

ps2

Member
سلام . یک فرصت کوچک به من بدید تا چند تا کد رو تست کنم ازطریق همین صفحه یا پیام خصوصی به شما اطلاع میدم . تا زحمت تست رو بکشید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا