کارت ویزیت تماس

hamid

Well-Known Member
سلام به همه دوستان
این کار رو امروز زدم خوشحال میشم نظرتون رو بدونم
البته این دیگه آخرین طرحم هست تو سایت احتمالا


کلیک کنید



 
آخرین ویرایش:

yazdi_2007

Well-Known Member
سلام حمید جان.

کارت ساده ای هست ، قشنگ هم شده.
رنگبندی کارت : مشکی ، آبی ، نارنجی . این کارو تو سه رنگ می شه چاپ کرد. :green:

من فکر کنم جای کار بیشتری داشته باشه. :)

اندازه فونت آدرس و تلفن برای کارت خیلی کوچک هستند . حداقل باید دوبرابر بشند تا توی چاپ دیده بشن.

موفق باشین :rose:
 

alionline1366

Active Member
خیلی خیلی زیادی ساده هست جای متنها بد هست الان مثلا تعمییرات تخصصی خیلی چسبیده به قوس و فونتها هم میتونستی خیلی بهتر کار کنی
 

hamid

Well-Known Member
سلام
ممنون از همه بابت نظرات
خیلی خیلی ساده هست ؟ چیکارش کنم که شلوغ باشه ؟ شلوغی مگه خوبه؟
چون اصولا طراحی رو مفهمومی و ساده میزنن
 

MOSTAFA

کاربر فعال
خوب به نظر من کار نه باید اونقدر شلوغ باشه که زننده بشه نه اون قدر ساده که جذابیت نداشته باشه، طرح شما یکم ساده به نظر میاد...
بهتره یک کار سنگین و شیک، در کمال سادگی بزنید، البته من سلیقم اینجوریه و این ها نظرات شخصی هست:green:
موفق باشی:rose:
 

hamid

Well-Known Member
اصولا من بیشتر کارهایی رو که دیدم بک گراند بچه ها تیره بود با نقش و نگار های جور واجور
ولی الان چون بکه من سفیده این حس سادگی رو واسه این، القا میکنه
نظر شما خیلی خیلی محترم و ارزشمنده
ولی یه نظری هم که خودم دارم کارت ویزیت هرچی ساده تر باشه شکیل تره
کل طراحی من رو تماس بود و قسمت پایین کار که با پن کشیدم و یه آبجکتی که این مفهوم تماس رو نشون بده
افکت خاصی به طرحم ندادم
سعی کردم بیشتر مفهموی باشه
 

30min

Banned
خوب بزار یکی از اون نظرات طوفانی مخصوص خودم رو بدم ! :wink:
ببین اگر میخوای یک کار در عین سادگی زیبا و مفهومی باشه باید طوری طراحی کنی که دیگران بدون توضیح شما متوجه موضوع بشن .
الان من یکی که از اون خطوط پایین یاد تماس نیفتادم و از نظر من یک طرح کلیشه ای هستش و فقط برای پر کردن قسمت پایین کارت .
همینطور شیوه تایپوگرافی تماس که دیگه حمید جان خیلی خیلی به این صورت دیدیم !
پیشنهاد من اینه که اگر میخوای کار ساده ای ارائه بدی که مفهومی هم باشه .
بیشتر روی Deface کردن حروف کار کن و میتونی از وکتور یا آبجکت های تلفن موبایل یا هر چیز مرتبطی برای نشون دادن نقاط یا حروف استفاده کنی .
مثلا میتونی یک سیم تلفن رو با Pen ترسیم کنی که انگار دور حروفت پیچیده شده !
یا به جای الف از یک موبایل تاشوی باز استفاده کن .
خلاصه میشه کارت ویزیت در عین سادگی هم جذاب باشه به شرط اینکه حرف جدیدی برای گفتن داشته باشه .
نوآوری خیلی مهمه .
مثلا من یک طرحی دیدم که کادر جستجوی گوگل رو رو کارتش طراح کشیده بود .
خوب اگر بخوایم نوآوری کنیم میشه کادر جستجو رو بزاریم و اولین نتیجش شرکت شما باشه که مشخصات و تلفن رو نوشته ! :wink:
در ضمن برای حالت انگلیسی خیلی راه بازتر هست تا فارسی نمیدونم حتما باید فارسی باشه کارتت یا نه .
راستی اون تلفن رو هم برداری بهتره به نظرم .
موفق باشید .
 

alionline1366

Active Member
شماره 2 و 3 الان بهتر از کار اول شده و لی بازم تو دسته کارهای متوسط کارت ویزیت به حساب میاد به نظر من بهتره کارت ویزیت خوب بیشتر ببینی
 

MEGA WAVE

Active Member
حمید جان خسته نباشی ، طرح های خوبی شدن

طرح شماره 3 و 4 بهتر از بقیه هستند .

اون قسمت ایرانسل همراه اول پشتش میشه ؟ اونم خوبه

اما بقول علی جان کارت هات توی رده کارت های public میشه دسته بندیشون کرد ، اگه بپرسی چرا دلیلش اینه که خاص نیستند

ببین من نمی خوام بگم شلوغش کنی یا چیز دیگه ای .

طرح ها اصولاً با چند مورد هست که خاص و چشم واز میشن

یکی از مهمترین روش ها ایجاد یه حرکت بصری متناسب با کادر و موضوع طرح هست !

الان حرکت های بصری توی کار شما مثل خطوط بکگراند حرکاتی هستند که زیاد دیده شدن و خیلی هم با احطیاط دارن حرکت میکنند.

برای رسیدن به این موضوع باید حتماً عناصر بصری و رفتارشون نسبت به کادر و همچنین نصبت به خودشون رو بدونی.

یه مورد دیگه هم به همه میگم در مورد این جمله : من طرح ساده رو دوست دارم و دوست ندارم شلوغ بشه !

ببینید اصولاً ما 2 مدل طرح داریم :

یکی طرح هایی که از عناصر بصری کمتری برای رسوندن مفهوم استفاده میشه ! من به به این طرح ها میگم طرح خلوت

که این مورد خودش میتونه هم ساده باشه ! و هم مفهومی* کننده !

یه تیپ دیگه از طرح ها طرح هایی هستند که از عناصر بصری خیلی بیشتری برای رسوندن مفهوم استفاده شده ، که می به این طرح ها میگم طرح های شلوغ !

که این مورد هم ، هم میتونه ساده باشه و هم میتونه مفهومی باشه !

من اینو میخوام بگم که طرح ساده یا مفهومی کننده ربطی به اینکه عناصر بصری کمتری استفاده کنیم نداره ! چه بسا طرحی مملو از عناصر بصری باشه و در عین حال ساده و چشم نواز باشه و با یه نگاه همه چیز دستگیرمون بشه ( که طراح همچین طرح هایی رو باید تحسین کرد ، چون هنر و علم استفاده از عناصر بصری و رنگ رو داشتن که تونستن همچین کمپوزسیونی رو ایجاد کنن )

در نتیجه 4 تا مدل طرح داریم :

خلوت - ساده
خلوت-مفهومی

شلوغ- ساده
شلوغ - مفهومی

هر کدوم از این ها میتونن در جای خودشون استفاد ی خاص داشته باشن و اینطور نیست که بگیم هر کدوم نصبت به دیگری برتری داره

از روی تجربه میگم مثلاً برای تبلیغات مجله ای چیزی که خیلی خوب جواب میگیره خلوت - مفهومی هست

بخوام بگم یکمی دیگه هست ولی فک کنم 30 ، 40 خط بشه :دی ... اینه که فاکتور میگیرم

پی نوشت :
*(مفهومی : منظور طرحی هست که نیاز به بررسی و ممارست بیشتری برای پی بردن به موضوع داره )
.


شاد زی
 

جدیدترین ارسال ها

بالا