کارت های خرید از اینترنت ویزا کارت

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
سلام،

حتما تا به حال براتون این موضوع پیش اومده که قصد خرید از سایتهای خارجی رو داشتید اما بدلیل اینکه در ایران هستید کارت اعتباری لازم و مناسب برای خرید از اینترنت رو نداشته و در نتیجه نتونستید خریدتون رو انجام بدید و البته این موضوع هم بدلیل این هستش که موسسات اعتباری که این قبیل کارتها را در کشورهای اروپایی و آمریکایی صادر میکنند نمیتوانند بطور مستقیم با ایران کار کنند.

برای رفع این مشکل ، الان مدتهاست که کارتهای اعتباری مختلفی توی ایران عرضه میشه که امکان خرید از اینترنت را به شما میدن و مشکل کاربران رو برای خرید از سایتهای خارجی حل کرده است.
با توجه به اینکه تمامی این شرکتها با استفاده از واسطه هایی که دارن این کارتها را از خارج از کشور تهیه میکنند و در ایران عرضه میکنند اما باز هم برخی اوقات نمیتوانید از این کارتها برای خرید از اینترنت استفاده کنید ! دلیل هم بانکی هستش که کارت شما را صادر میکند. بانک صادر کننده کارت اعتباری هم در خرید های شما بسیار مهم است چون برخی کارتها از یک سری کشورها و بانکهایی صادر می شوند که دارای اعتبار کافی نیستند و ممکن است خیلی از سایتها کارتهای آن موسسه اعتباری و یا بانک را قبول نکنند.

pscard_visa_ico.png

در همین راستا مجید آنلاین با همکاری پرشین سرویسز که حامی اصلی مجید آنلاین هستش اقدام به صدور و عرضه کارتهای اعتباری ویزا کارت در وب سایت PsCard نموده است.
در حال حاضر کارتهایی با عنوان کارت های اعتباری هدیه در این وب سایت عرضه می شود که بانک صادر کننده آن در کشور امارات می باشد و دارای اعتبار بسیار خوبی است . این کارتها از نوع ویزا کارت هستند و تقریبا در تمامی سایتهای اینترنتی میتوانید از این کارتها استفاده کنید.
این کارتها حدود یک سال است که توسط پرشین سرویسز در ایران عرضه می شود و بر اساس گزارشی که از مشتریان دریافت شده است تا به حال مشکلی در خرید از سایتهای اینترنتی نداشته اند و آنها توانسته اند از تمامی سایتهایی که قصد خرید داشته اند بدون مشکل خرید کنند چون آنها این نوع کارتها را پذیرفته اند .

این سرویس یک سرویس جدید مجید آنلاین است که در خدمت کاربران قرار گرفته است تا از این پس بتوانند به راحتی از سایتهای خارجی خریدهای خود را انجام دهند. موارد استفاده از این کارتها بسیار زیاد است مثلا خرید سرور ، هاست ، دومین، ثبت نام در سایتها، ثبت نام در آزمونها و امتحانات، خرید نرم افزار، خرید لایسنهای نرم افزاری، تبلیغات در سایتهای خارجی از قبیل گوگل و ...



pscard_order_ico.png

جهت سفارش کارتهای هدیه ویزا کارت به آدرس زیر مراجعه نمایید:
http://www.pscard.ir/order.html




pscard_info_ico.png

در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید لطفا به وب سایت www.pscard.ir مراجعه نمایید.
همچنین میتوانید سوالات خود را در زمینه این کارتها و یا سفارش خرید از اینترنت و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر کارتهای قابل عرضه توسط پی اس کارت به آدرس ایمیل pscard.ir[at]gmail.com ارسال نمایید.



از شما کاربران گرامی که مانند قبل با خرید از خدمات مجید آنلاین ، ما را حمایت میکنید متشکریم.



با تشکر
مجید
 

Majid

مدیر سایت
عضو کادر مدیریت
یک سری از دوستان سوالاتی رو پرسیدند که لازم دیدم اینجا اونها رو مطرح کنم.

این کارتها به نام خودتون صادر می شود یعنی اینکه Card Holder نام خودتون هست (البته صدور به نام خودتون شرایطی داره که در این بخش نوشته شده :http://pscard.ir/faq.html )

همچنین شما با کارتهای هدیه psCard میتوانید اکانت PayPal خودتون رو هم Verify کنید !! (این یک امکان ویژه ای است که اغلب کارتها ندارند)


اگر سوال و یا مشکلی در این زمینه دارید با ایمیل pscard.ir [at] gmail [dot] com تماس بگیرید.




مجید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا