کاربری ساختمان سازی پیش ساخته چیست؟

faryas70

Member
خانه‌های پیش ساخته امروزه به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. همچنین دارای طراحی‌های مدرن و خلاقانه هستند و که با فناوری ساختمانی امن ساخته می‌شوند. از برترین ویژگی‌های این ساختمان های پیش ساخته می‌توان به فضای زندگی راحت، تولید سریع در زمان کوتاه و قیمت مناسب آن اشاره کرد. آریا بارون توس این نوع از سازه‌ها را در کارخانه با رعایت تمام استانداردها و بهترین کیفیت تولید و اقدام به فروش آن‌ها در بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

فضای-داخلی-ساختمان-مونتاژ-شده-در-کارخانه.jpg

قوانین خانه های پیش ساخته​

ممکن است در برخی مناطق شهرداری اجازه ساخت و ساز این ساختمان‌ها را ندهد یا مونتاژ این سازه‌ها در آن محل مشمول قوانین مشخصی باشد. از همین‌رو لازم است که قبل از سفارش ساخت ساختمان‌های پیش ساخته از تمامی قانون ساختمانهای پیش ساخته مطلع شوید. به عنوان مثال در اتحادیه اروپا هیچگونه قانون یکپارچه‌ای برای ساخت و ساز این سازه‌ها وجود ندارد و قوانین ساخت این سازه‌ها منوط به قوانین محلی است. اما در آمریکای شمالی این سازه‌ها مطابق با کدهای ساختمان وزارت اسکان و توسعه شهری HUD ساخته می‌شوند.

فروش ساختمان پیش ساخته​

خانه‌های پیش ساخته امروزه به دلیل داشتن ویژگی‌های خاص مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. همچنین دارای طراحی‌های مدرن و خلاقانه هستند و که با فناوری ساختمانی امن ساخته می‌شوند. از برترین ویژگی‌های این خانه‌های پیش ساخته می‌توان به فضای زندگی راحت، تولید سریع در زمان کوتاه و قیمت مناسب آن اشاره کرد. آریا بارون توس (شرکت خانه های پیش ساخته ایران) این نوع از سازه‌ها را در کارخانه با رعایت تمام استانداردها و بهترین کیفیت تولید و اقدام به فروش آن‌ها در بازارهای داخلی و خارجی می‌کند.

کاربری ساختمان سازی پیش ساخته چیست؟​

  1. ساختمان پیش ساخته مسکونی
  2. ساختمان پیش ساخته ویلایی
  3. ساختمان پیش ساخته اداری
  4. ساختمان پیش ساخته خوابگاهی
  5. ساختمان پیش ساخته نمازخانه
  6. ساختمان پیش ساخته سرایداری
  7. سازه پیش ساخته کمپ‌های اضطراری
  8. سازه پیش ساخته سالن اجتماعات
  9. سازه پیش ساخته سرویس بهداشتی
  10. سازه پیش ساخته موتورخانه
تصاویر محصولات آریا بارون توس اعم از ساندویچ پانل، کانکس، ساختمان پیش ساخته، درب سردخانه، پروژه های انجام شده توسط آریا بارون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا