gsobild_20627.jpg

کارتریج جوهرافشان چیست؟​

کارتریج‌ها انواع و مدل‌های مختلفی را دارند. کارتریج‌های جوهر افشان یکی از این انواع کارتریج‌ها است. این کارتریج‌ها با جوهر پر می‌شوند.
جوهر مایع رنگی است که در هر کارتریج رنگ متفاوتی را دارد. کارتریج‌های جوهرافشان دارای مدل‌ها و سایزهای مختلف نیز هستند.
مدل کارتریج‌های جوهر افشان بستگی به مدل و برند پرینتری دارد که در آن هستند. بعضی از پرینترهای جوهرافشان تنها دو کارتریج دارند و فقط از دو رنگ استفاده می‌کنند کارتریج‌های این پرینترها کوچک هستند.
بعضی از پرینترهای جوهر افشان از سه کارتریج استفاده می‌کنند و فقط سه رنگ را دارا هستند. بعضی از پرینترهای جوهر افشان دارای چهار کارتریج هستند و از ترکیب رنگ‌ها بیشتر رنگ‌ها را به دست می‌آورند.
بعضی از پرینترها دارای پنج کارتریج هستند که جزو پرینترهای نیمه حرفه‌ای هستند. پرینترهایی که دارای شش کارتریج به بالا هستند.
پرینترهای حرفه‌ای جوهرافشان برای چاپ عکس، چاپ روی لباس، سی دی، لیوان و غیره استفاده می‌شوند.
tusze-oryginalne-hp-903-xl-cmy-1cc20ae-trojpak.jpg
شما عزیزان می‌توانید هنگامی که دارای پرینتر جوهر افشان با بیشتر از ۴ کارتریج هستید از مخزن رنگ استفاده کنید تا راحت‌تر آن را شارژ و دیرتر شارژ آن تمام شود.
همانطور که در بالا توضیح داده شد پرینتر و کارتریج های جوهر افشان دارای مدل و انواع مختلفی هستند.
به طور مثال شما می‌توانید از یک جوهر مخصوص استفاده کنید تا بر روی لباس‌ها، لیوان، سی دی و اجسام مختلف دیگر عکس و یا نوشتهٔ دلخواه خود را چاپ کنید. شما همچنین می‌توانید از فروشگاه اداری آرا که یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش انواع ماشین‌های اداری در کشور است، کارتریج جوهر افشان مورد نظر خود را تهیه کنید.

تفاوت کارتریج‌های اصل (اورجینال) و طرح اصلی (غیر اصلی)​

اگرچه امروزه هولوگرام‌های مشابهی روی جعبه کارتریج‌های غیر اصلی قرار گرفته‌اند که با کیفیتی خیلی بالا نیز تولید شده‌اند، ولی همچنان با نمونه اصلی تفاوت‌های فراوانی دارند که بارزترین این تفاوت‌ها را می‌توان در ۳ بعدی بودن هولوگرام و نحوه حرکت لوگو و متن داخل هولوگرام هنگام حرکت دادن جعبه کارتریج دانست. این تفاوت در نمونه‌های مشابه و غیراصلی یافت نمی‌شود.
برای اطلاع از قیمت کارتریج جوهر افشان و یا ارتباط با کارشناسان مجرب ادارری آرا می‌توانید با ما در ارتباط باشید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا